اخبار داغ

کلاس های کنکور آری یا خیر؟

کلاس های کنکور آری یا خیر؟
با نزدیک شدن به اواسط تابستان و مخصوصاً بعد از کنکور عملی یا همون اسکیس (حدوداً اواسط تیر ماه) دوره‌ی کاریِ آموزشگاههای کنکور به سر می آید و دوره‌ی جدید را شروع می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیک دانشجو با نزدیک شدن به اواسط تابستان و مخصوصاً بعد از کنکور عملی یا همون اسکیس (حدوداً اواسط تیر ماه) دوره‌ی کاریِ آموزشگاههای کنکور به سر می آید و دوره‌ی جدید را شروع میکنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیک دانشجو,

با تبلیغات متنوع و جورواجور، مثلاً ۲۰ سال رتبه‌ی تک رقمی فقط با آموزشگاه (!) یا ۱۰ سال رتبه‌ی ۱ کنکور فقط و فقط با حضور در کلاس استاد (؟)، یا مثلاً با سابقه ترین و خفن‌ترین استادِ فلان درس فقط در آموزشگاه (*)، بالاترین درصدهای کنکور فقط و فقط در آموزشگاه (!!)، داشتن بیست نفر اول کنکور طراحی شهری فقط در آموزشگاه (؟!)اما متاسفانه این تبلیغات گاهاً بسیار بزرگنمایی می شوند.
مسئله‌ی اساسی در پیدایش این گروه‌های آموزشی، عدم کارآمد بودن دانشگاهها از نظر علمی بوده و دانشجو در بدو ورود به سال کنکور با توجه به احساس ضعف و خلاء علمی دست به دامن این گروه‌های آموزشی می‌شود که واقعاً نمیتوان خرده‌ای بر آنها گرفت. متاسفانه این گروهها از این‌ مسئله به خوبی آگاهند و در مراحل مختلف و به صورت مقطعی از استرس داوطلبان سودجویی میکنند. بی مسوولیتی نسبت به خدمات آموزشی‌ای که در ابتدای ثبت نام ارائه نموده‌اند نمونه‌ی بارز عملکرد نامساعد این آموزشگاه هاست.
در ادامه این آموزشگاهها به شما هیچ گونه تضمینی برای قبولی ارائه نمیدهند. حتی اگر جزو رتبه‌های برتر آن آموزشگاه باشید. بنابراین پیشنهاد اول ما شرکت نکردن در کلاسهای آموزشگاههای مختلف و مطالعه‌ی شخصی و با برنامه ریزی دقیق است.
اما هر آموزشگاه به طور میانگین از یک یا دو مدرس با تجربه‌ی بالا و کارآمد بهره میبرد و بقیه مدرسان در حد معمول یا شاید پایینتر هستند. لذا اگر قصد استفاده از خدمات آموزشگاه‌ها را دارید پیشنهاد دوم ما بر اساس تجربه و به حکم عقل، استفاده از مدرسان باتجربه و کارآ از چندین آموزشگاه است. بدین صورت شما فقط با بهترین‌ها کلاس خواهید داشت و زمان و هزینه‌ی اضافی بر خود تحمیل نمیکنید.

,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه