اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند خبرداد

برگزاری چهارمین روز کنفرانس بین المللی هپاتیت در بیرجند/ ارسال 112 مقاله به دبیرخانه این کنفرانس در بیرجند

برگزاری چهارمین روز کنفرانس بین المللی هپاتیت در بیرجند/ ارسال 112 مقاله به دبیرخانه این کنفرانس در بیرجند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: روز چهارم کنفرانس بین المللی هپاتیت ۱۹ شهریور در بیرجند و شیراز برگزار می شود که برگزاری این کنفرانس به ارتقاء علمی و رشد جایگاه دانشگاه کمک می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کاظم قائمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند درگفتگو با خاورستان؛ از برگزاری  نشست خبری هفتمین کنفرانس بین المللی هپاتیت در سه شهر تهران ،شیراز و بیرجند خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان؛ , , خاورستان؛ , خاورستان؛ ,

 

,

وی با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز سمینار یک روزه فن آوری های نوین تشخیصی در بیماری های عفونی با حضور پژوهشگران ایرانی و ۶ کشور خارجی در آبان ماه سال گذشته افزود: روز چهارم کنفرانس بین المللی هپاتیت ۱۹ شهریور در بیرجند و شیراز برگزار می شود که برگزاری این کنفرانس به ارتقاء علمی و رشد جایگاه دانشگاه کمک می کند.

,

 

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به اینکه برگزاری این کنفرانس که به سختی و با پیگیری های یک ساله محقق شد، به ارتقاء علمی و رشد جایگاه دانشگاه کمک می کند گفت: هدف از کنفرانس علاوه بر ارتقاء سطح علمی اساتید و مجموعه دانشگاه، افزایش سواد سلامت مردم، ارتباط با دیگر کشورها و ارائه توانمندی های دانشگاه است.

,

 

,

قائمی با اشاره به اینکه ۱۱۲ مقاله به دبیرخانه ارسال شده بود، گفت: ۴۶ مقاله علاوه بر ۱۴ مقاله سخنرانی به شکل پوستر ارائه خواهد شد و 2 ایده جدید هم در کنفرانس مطرح خواهد شد که در راستای ریشه کنی کامل هپاتیت است.

,

 

,

وی با اشاره به برگزاری کنفرانس در روز یکشنبه ۱۹ شهریورماه از خاطرنشان کرد: از ۱۴ سخنرانی کنفرانس ۵ مورد توسط اساتید و پژوهشگران خارجی ارائه خواهد شد.

,

 

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند همچنین ازبرگزاری دو کارگاه آموزشی همزمان با برگزاری کنفرانس نیز خبر داد و گفت: همکاری ۴۰ دانشجوی دانشگاه از نقاط قوت کنفرانس است و برگزاری کمپین دانشجویی هپاتیت از دیگر برنامه ها است.

,

 

,

قائمی با اشاره به تلاش برای حذف کامل هپاتیتC تا قبل از سال ۱۴۱۰ و ایده های خلاقانه دانشجویان در این زمینه افزود: دانشگاه بیرجند اولین مرکزی هست که توانسته است هپاتیت C را در بیماران هموفیلی ریشه کن کند که به خاطر این مورد و اجرای ایده سنگ قبر حذف بیماری هپاتیت مورد تقدیر قرار خواهد گرفت

, C , C,

 

,

وی یادآور شد: در این کنفرانس حدود ۴۰۰ نفر حضوری شرکت خواهند کرد و نیز افرادی هستند که از طریق سامانه ببینیار می توانند آنلاین در کنفرانس شرکت کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه