اخبار داغ

برگزاری محفل انس با قرآن در فیروزکوه + تصاویر

برگزاری محفل انس با قرآن در فیروزکوه + تصاویر
به همت دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه مراسم معنوی محفل انس با قرآن مجید برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، به نقل از دیمه نیوز؛  با حضور مسؤولان و اقشار مختلف دانشگاهی و شهرستانی مراسم نورانی و معنوی محفل انس با قرآن کریم به همت دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه و همکاری مدیریت جهاد کشاورزی و کانون فرهنگی ارزشهای اسلامی در محل مسجد “حضرت موسی بن جعفر(ع)” این شهر برگزارشد .

, شبکه اطلاع رسانی دانا, دیمه نیوز؛,

در این مراسم که با استقبال بسیار خوب مردم روزه دار، مؤمن و عاشق قرآن شهرستان فیروزکوه همراه شد و تا ساعاتی پس از نیمه شب نیز ادامه داشت، ابتدا خسرو عزیزی معاون اداری- مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه ضمن خیر مقدم به حاضران، گفت: هدف از برگزاری این همایش قرآنی، ایجاد یک فضای معنوی و فرهنگی در شهرستانی است که دانشگاه آزاد اسلامی سهم قابل توجهی از فرهنگ، اقتصاد و اجتماع آن را به خود اختصاص داده است .

,

وی ادامه داد: همانطور که امام راحل فرمودند “دانشگاه مبدا تحولات است در جامعه” و این تحول اگر رنگ بوی قرآنی و دینی داشته باشد، جامعه را به همان مدینه فاضله ای که مدنظر اولیای الهی است خواهد رسانید.

,

عزیزی تصریح کرد: کشتار مردم مظلوم غزه و فلسطین دل هر آزاده ای را در جهان به درد می آورد و باید دراین شب های نورانی از صاحب قرآن بخواهیم تا وعده الهی که داده شده محقق شود و با پیروزی خون برشمشیر مسلمانان مظلوم فلسطینی از ظلم صهیونیست های غاصب رهایی پیدا کنند.

,

در ادامه مقیمی قاری بین المللی قرآن کریم که از فارغ التحصیلان واحد فیروزکوه است، با صوتی زیبا به تلاوت آیات نورانی وحی پرداخت که با ذکر صلوات مورد تشویق قرار گرفت.

,

اجرای سه قطعه تواشیح بسیار زیبا از سوی گروه تواشیح “طاها اهل البیت (ع)” بخش بعدی این مراسم بود و در پایان “زین العابدین خدامی” حافظ کل قرآن، نهج البلاغه، مفاتیح الجنان و صحیفه سجادیه به سخنرانی پرداخت.

,

این چهره دانشگاهی و مدرس عرفان ضمن تلاوت آیاتی از سوره مبارکه “قصص” توانست تفسیر این آیات را به زبانهای عربی، فارسی و انگلیسی بیان کند که به شدت مورد تشویق حاضرین در مسجد قرار گرفت.

,

این مراسم با برگزاری جلسه پرسش از سوی حضار و مدعوان و پاسخگویی با کلماتی از قرآن، نهج البلاغه و مفاتیح الجنان از سوی این قاری بین المللی ادامه یافت و در پایان با انجام قرعه کشی، مراسم اهدای جوایز فرهنگی به انجام رسید.

,

فرماندار، فرمانده سپاه، شهردار و و رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی، اوقاف، جهاد کشاورزی و هلال احمر از جمله مسؤولان حاضر در این مراسم بودند.

,

Quran (1)

, Quran (1), Quran (1),

Quran (2)

, Quran (2), Quran (2),

Quran (3)

, Quran (3), Quran (3),

Quran (4)

, Quran (4), Quran (4),
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه