اخبار داغ

رییس اداره راه وشهرسازی قوچان خبر داد ؛

آزاد سازی حریم ابتدای راه محور سرولایت (دوراهی سبزوار)و محورچناران

آزاد سازی حریم ابتدای راه محور سرولایت (دوراهی سبزوار)و محورچناران
رییس اداره راه و شهرسازی قوچان از آزاد سازی حریم ابتدای راه محور سرولایت (دوراهی سبزوار)و محورچناران این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانابه نقل از صبح توس ، مهندس مجید مفیدی فر حفظ حریم و صیانت از آن را از وظایف مهم و اصلی راهداری اعلام کرد وگفت : این اداره به منظور جلوگیری از سوانح رانندگی و افزایش ضریب ایمنی و سامان دهی حریم راههای شهرستان قوچان اقدام به جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در حریم راههای این شهرستان نمود.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, صبح توس, صبح توس,

 

,

 

,

وی با اشاره به تجاوزها ی صورت گرفته به حریم راهها  بیان داشت  : افرادی بصورت غیرقانونی و بدون اخذ مجوزهای لازم از اداره راه و شهرسازی اقدام به احداث دیوار در کیلومتر ۱۸محور قوچان –چناران و قوچان -سرولایت به نام دوراهی سبزوار کرده بودند که با صدور اخطار واجرای احکام قضایی با حضور نیروهای انتظامی وعوامل راهداری رفع تجاوز شد ودیوارکشی غیرمجاز درحریم قانونی راه تخریب گردید.

,

 

,

 

,

رییس اداره راه وشهرسازی قوچان با اشاره به تخریب و جمع آوری ۶ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در این منطقه اظهار داشت : صیانت از حریم راه‌ها را به منظور توسعه آتی راه و حفظ سرمایه ملی، از وظایف ذاتی عموم مردم دانست و خاطر نشان ساخت: تجاوز به حریم راهها سبب متوقف شدن اکثر پروژه‌های راهداری و راهسازی می شود .

,

 

,

 

,

مهندس مجیدی فر اذعان نمود: در حال حاضر اقدامات ایمن سازی در سطح راه‌های این شهرستان در حال انجام است و راهداران در جهت زیباسازی و ساماندهی مبلمان جاده ای محورهای ارتباطی فعالیت می کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه