اخبار داغ

نگرانی آیت الله برای بدنه اجتماعی دولت!

نگرانی آیت الله برای بدنه اجتماعی دولت!
در حالی که وعده های دولت قبل از انتخابات با سرعت کمی در حال پیگیری است؛ پدر معنوی اصلاحات از ریزش بدنه اجتماعی دولت ابراز نگرانی کرده است.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی دانا، دولت یازدهم در ابتدای ورود خود به عرصه انتخابات شعار های زیادی را داد و یکی از این شعار ها که توانست تا حد زیادی مردم را مجاب کند تا به روحانی رأی دهند، بهبود وضع معیشت مردم بود.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

یکی دیگر از شعار ها هم رفع کامل تحریم ها با نگاهی جدید به سیاست خارجی کشور بود که با گذشت بیش از یک سال از رأی آوردن روحانی، نه تنها این شعارها عملی نشده است، بلکه افزایش قیمت گاز، برق، آب، بنزین و ... باعث بالا رفتن بسیاری از قیمت های دیگر شد.

,

در سیاست خارجی هم با گذشت 9 ماه از مذاکرات ایران با 5+1 هر روز خواسته های جدیدی از سوی غرب مطرح می شود که مذاکرات را با چالش های جدیدی رو به رو می کند.

,

دولت جدید با کنار زدن بسیاری از برنامه های دولت قبلی سعی در بهبود وضعیت معیشتی مردم داشت که متأسفانه این تغییر برنامه هزینه ها و دردسرهای زیادی را برای مردم به وجود آورد.

,

در همین رابطه گفته می شود آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از این روند ابراز نگرانی کرده است و گفته است که نگران کم شدن محبوبیت دولت جدید در جامعه است.

,

وی از برخی از اقدامات صورت گرفته در دولت ابراز نارضایتی کرده و گفته است با این روند بدنه اجتماعی دولت از دست می‌رود.

,

گفته می‌شود فعالیت های زیادی از سوی طیف های مختلف به ویژه اصلاح‌طلبان و وابستگان به دولت در حال شکل گیری است تا از این طریق بتوانند رای مجلس آینده را بدست بیاورند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه