اخبار داغ

با هدف ارتباط بین مردم و مسئولان

راه اندازی بخش کافه سئوال در سایت خط امید

راه اندازی بخش کافه سئوال در سایت خط امید
در همین راستا پس از رایزنی های انجام شده ، جناب آقای دکتر مقیمی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی نخستین مهمان کافه سوال سایت خط امید خواهند بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از خط امید، سایت خبری تحلیلی خط امید شهرستان بهشهر در نظر دارد بخش جدیدی با عنوان کافه سئوال در این پایگاه راه اندازی کرده تا بدینوسیله راه ارتباطی بین مردم و مسئولان ایجاد کند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, خط امید, خط امید, خط امید, خط امید,

 

,

 اما کاربرد این بخش به این صورت است که در بازه های زمانی متفاوت یکی از مسئولان و نخبگان شهرستان مهمان کافه سئوال خواهد بود و شما مخاطبان محترم این پایگاه می توانید سئوالات خود در زمینه های مرتبط با مهمان را برای سایت خط امید بهشهر ارسال کنند و پس از پاسخگویی مهمان کافه در سایت منتشر خواهد شد.

,

 

,

در همین راستا پس از رایزنی های انجام شده ، جناب آقای دکتر مقیمی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی نخستین مهمان کافه سئوال  سایت خط امید خواهند بود.

,

 

,

به همین جهت مخاطبان محترم سایت خبری تحلیلی خط امید شهرستان بهشهر می توانند سئوالات خود از دکتر مقیمی را در زیر همین مطلب در قسمت نظرات یا به ایمیل [email protected]  و یا شماره پیامک 3000819131  ارسال کنند.

, [email protected],

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه