اخبار داغ

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بستک:

بسیج دستگاه های اجرایی جهت تسریع واگذاری زمین به طرح های صنعتی

بسیج دستگاه های اجرایی جهت تسریع واگذاری زمین به طرح های صنعتی
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بستک با اعلام اینکه بخش صنعت بعنوان اولین اولویت سرمایه گذاری در شهرستان بستک نیازمند توجه بیشتری از جانب مسئولین است افزود: همه دستگاه ها گزینه خود برای تسریع در واگذاری زمین را ارائه داده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از هرمز،طی جلسه ای که با حضور مدیران محترم راه و شهر سازی، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی و بنیاد مسکن انقلاب شهرستان در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد،مدیرراه و شهرسازی از آمادگی دستگاه متبوع  خود برای واگذاری زمین به طرح های صنعتی در بیش از ۱۸ هکتار از اراضی شهر جناح و ۱۴۴ هکتار از اراضی شهرستان بستک خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, هرمز,

در این راستا ،امور اراضی و جهاد کشاورزی نیز موافقت کرده اند که با شوراها جهت اجرای طرح ساماندهی مشاغل کارگاهی همکاری نمایند.

,

همچنین مدیران منابع طبیعی و بنیاد مسکن نیز برای تسریع در واگذاری زمین به طرح های صنعتی بسته های حمایتی خود را اعلام کرده اند.

,

فولاد چنگ در پایان با اعلام امیدواری از آینده بخش صنعت در شهرستان بستک خاطر نشان کرد با تمام وجود و آغوشی باز آماده ایم تا به استقبال سرمایه گذاران عزیز برویم.

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه