اخبار داغ

کمک 85 میلیون ریالی دو شهر استان محروم سیستان و بلوچستان برای مسلح کردن فلسطینی‌ها

کمک 85 میلیون ریالی دو شهر استان محروم سیستان و بلوچستان برای مسلح کردن فلسطینی‌ها
مردم «قصر قند» و ایرانشهر، دو شهر از استان مرزی و محروم سیستان و بلوچستان، تا صبح روز شنبه، 4 مردادماه، 85 میلیون ریال برای مسلح کردن مبارزان فلسطینی کرانه باختری به حساب اعلام شده توسط سازمان بسیج اصناف کشور واریز کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور، مردم شهر کوچک و محروم قصر قند در استان مرزی سیستان و بلوچستان در اولین ساعات باز شدن حساب خرید تسلیحات برای کرانه باختری رود اردن، 60 میلیون ریال به این حساب واریز کردند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور,

 

,

بنا بر این گزارش، مردم ایرانشهر، یکی دیگر از شهرهای استان مرزی و محروم سیستان و بلوچستان، نیز تا صبح روز شنبه، 4 مردادماه، 25 میلیون ریال برای مسلح کردن مبارزان فلسطینی کرانه باختری به حساب یاد شده واریز کردند.

,

 

,

گفتنی است در پی بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مسلح کردن کرانه باختری رود اردن، سازمان بسیج اصناف کشور طی اطلاعیه‌ای، شماره حساب 1-12666666-30-6001 را برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی در زمینه خرید سلاح و تجهیزات برای مبارزان فلسطینی کرانه باختری اعلام کرد.

,

 

,

بنا بر این گزارش، این شماره حساب از طریق سایت بانک مهر اقتصاد به آدرس www.mebank.ir نیز قابل دسترسی است. علاقه‌مندان به نابودی رژیم جعلی و وحشی اسرائیل و پیروزی مسلمانان مظلوم فلسطینی و آزادی قدس شریف، از این طریق می‌توانند از تمامی کارت‌های عضو شبکه شتاب با داشتن رمز دوم کارت، به شماره حساب اعلام شده کمک‌های نقدی خود را واریز کنند.

, www.mebank.ir, www.mebank.ir,

 

,

انتهای پیام/خ

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه