اخبار داغ

حقیقی:کی روش عاشق چشم و ابروی من نبود/پرسپولیس فکرم را درگیر نمی کند

حقیقی:کی روش عاشق چشم و ابروی من نبود/پرسپولیس فکرم را درگیر نمی کند
دروازه بان تیم ملی گفت:یک اتفاقاتی سال گذشته در رابطه من و دایی مثل رابطه بین استاد و شاگرد رخ داد و تمام شدو رفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا،علیرضا حقیقی در ویژه برنامه عید فطر شبکه سوم درباره اینکه آیا نسبت به پیش از آغاز جام جهانی تغییری در خود خس می کند اظهار داشت:صد در صد همین طور است.در جام جهانی در کل دنیا دیده می شوی.خدا را شکر می کنم این قدرت و عزت را به من دادکه دروازه بان اول تیم ملی شوم.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی درباره اینکه آیا پیش بینی می کرد که در جام جهانی دروازه بان اول تیم ملی شود گفت: کسی از یک ثانیه بعدش خبر ندارد اما چیزی که بین خودم بود و کسانی که به من نزدیک هستند می دانستند هدف من این بود در جام جهانی بازی کنم.این هدف کوتاه مدتم بود.هدف بعدی ام را الان درباره اش صحبت نمی کنم ولی یک اتفاق خیلی بزرگ است.

,

دروازه بان تیم ملی درباره اینکه آیا به این فکر می کند که جزو 10 دروازه بان اول تیم ملی شود اظهار داشت:هر جوری بخواهیم صحبت کنیم ما از آسیا هستیم  و فوتبال آسیا نسبت به اروپا خیلی عقب است.با این وجود کارنشد ندارد و همه تلاشم را می کنم که به آن برسم.البته هدفم به این بزرگی دیگر نیست.

,

دروازه بان تیم ملی درباره این شایعه که گفته می شد قرار است مدل شود عنوان کرد:حقیقت این است که یک صحبت هایی شده بود و ایمیل هایی داشتم.متاسفانه مثل این می ماند که  جمله بخشش،لازم نیست اعدامش کنید را ویرگولش را بردارید و بگویید بخشش لازم نیست اعدامش کنید.

,

وی ادامه داد:من با یک رسانه صحبت کردم و آنها  ویرگول را برداشتند و همه فکر کردند که من قرار است مدل شوم.علیرضا حقیقی فوتبالیست است و فوتبالیست می ماند ولی به این اعتقاد دارم که آدم نباید تک بعدی باشد.شاید در آینده چنین کاری انجام بدهم اما در حال حاضر علیرضا حقیقی یک فوتبالیست است نه مدل.

,

وی درباره اینکه آیا به پرسپولیس فکر می کند یا نه اظهار داشت:فصل نقل و انتقالات تمام شد.

,

حقیقی تاکید کرد:پرسپولیس فکرم را درگیر نمی کند چون در قلبم است.این را همه می دانند که پرسپولیس خانه اول و آخر من است.اگر الان هم در این تیم نیستم به خاطر بازی در اروپا است.اگر حضورم در اروپا محقق نشد که برمی گردم و اگر نشد که همه بازی هایش را پیگیری می کنم.

,

وی درباره اینکه چه اتفاقی افتاد که در جام جهانی دروازه بان اصلی تیم ملی شد گفت:این را باید اول از کی روش بپرسید و نه من.ولی حقیقت امر این است که کی روش عاشق چشم و ابروی من نبود و حتما چیزی در من دید.من در همه تمرینات با انگیزه بودم.همه هدفم این بود در جام جهانی بازی کنم.آن دو سال نشان می دهد که من کجا رفتم و چه اتفاقاتی برایم افتاد.بر این باورم این اتفاق خواست خدا بود.اگر او نخواهد برگی از درختی نمی افتد.کی روش و گاسپار هم خیلی به من لطف داشتند و از آنها سپاسگزارم.

,

حقیقی درباره رابطه اش با احمد رضا عابدزاده گفت:عابدزاده در قلب من است.عابدزاده،عابدزاده است و کوچکتر از این هستم که درباره اش فکر کنم.امیدوارم هر جایی هست موفق باشد.

,

وی درباره اینکه آیا در اقوامش بیمار سرطانی دارد یا نه اظهار داشت:خدا را شکر سرطانی کسی نداشتیم.متاسفانه این بیماری در جامعه خیلی زیاد شده است.البته من هر بار بین بچه های محک می روم انگار دوباره زنده می شوم.واقعا آنجا خیلی شاد هستند و امید را حس می کنم.با این وجود قضیه سرطان آدم را اذیت می کند.یکی از دوستان نزدیکم سرطان داشت و خدا را شکر بهتر شد.

,

وی درباره اتفاقات رخ داده برای کودکان در غزه اظهار داشت:یک سری عکس ها را دیدم و بیش از یک ثانیه نتوانستم آن ها را ببینم.

,

حقیقی درباره حضورش در پرسپولیس اضافه کرد:من بین 16،17 سالگی در دروازه پرسپولیس بازی کردم.افتخاری بود که در همان بازی اولپنالتی دایی را گرفتم.الان خیلی ها فکر می کنند که من و دایی مشکل داریم ولی هیچ مشکلی نیست.به دایی سلام عرض می کنم.به امید قهرمانی.

,

وی افزود:یک اتفاقاتی سال گذشته در رابطه من و دایی مثل رابطه بین استاد و شاگرد رخ داد و تمام شدو رفت.دایی نیاز به تعریف ندارد.متاسفانه دوستان مطبوعاتی کم لطفی کردند.دوستان هر چه بخواهند می نویسند و دقت به ویرگول نمی کنند.من از بچگی در تیمی بودم که کل آن حاشیه است.پرسپولیس مثل خانه ام است.یک زمانی از این حواشی خیلی ناراحت می شدم ولی الان عادت کردم.خیلی جاها این انتقادات بیجا به من کمک هم کرد.

,

وی درباره اینکه چه نظری درباره مسی دارد گفت:پس از بازی آرژانتین در راهرو مصاحبه می کردم که دیدم مسی آن طرف من بود.به من گفتند این فرد با قد کوتاهش باعث شکست شما شد.همان جوابی که آنجا دادم اینجا می گویم که مسی یکی از پدیده های دنیاست.

,

دروازه بان تیم ملی درباره داور صرب بازی ایران با آرژانتین و حملاتی که در صحفات اجتماعی علیه او صورت گرفت اظهار داشت:اسمش را نمی دانم ولی افرادی که این کارها را کردند ایرانی نبودند.عرق ایرانی نداشتند چون فقط اسم ایران را خراب کردند.دفعه اول نبود و دفعات قبل هم این کار را می کردند.فوتبال است.در ایران تیم می بازد فحش می دهند و در جای دیگر اروپا تیم را تشویق می کنند.

,

حقیقی درباره اینکه چه تیمی را در جام جهانی دوست داشت گفت:من اسپانیا را دوست داشتم.

,

وی درباره اینکه وضعیتش برای فصل آتی به کجا رسید اظهار داشت:امشب قرار بود به روسیه بروم ولی مشکل پیش آمد.با این وجود در این هفته حتما به روسیه می روم و آنجا صحبت هایی داریم و بعد مقصدم مشخص می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه