اخبار داغ

اسکوچیچ: تنها نشانی از تیم سال قبل داریم/ با تیمی بازی می‌کنیم که ۴۸ ساعت با هدایت آن فاصله داشتم

اسکوچیچ: تنها نشانی از تیم سال قبل داریم/ با تیمی بازی می‌کنیم که ۴۸ ساعت با هدایت آن فاصله داشتم
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تنها نشانی از تیم سال قبل داریم و ۱۴ بازیکن از جمع ما جدا شده‌ا
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانادراگان اسکوچیچ در کنفرانس خبری قبل از دیدار مقابل تراکتورسازی، ضمن تبریک عید فطر به ایرانی‌ها، مسلمانان و شیعیان، گفت: مقابل تیمی قرار می‌گیرم که تنها 48 ساعت با هدایت آن فاصله داشتم. من با چرخش 180 درجه‌ای سال قبل در شمال ایران که منطقه‌ای خوش آب و هوا بود به جنوب ایران که شهر گرمسیری است نقل مکان کردم هرچند که گرما بهتر از سرما است. آمده‌ام با فولاد خوزستان که قهرمان سال گذشته بود کار کنم. امروز تنها از این تیم نشانی بیشتر از تیم سال قبل نیست. 14 بازیکن جدا شدند و چند بازیکن ما مشکل دارند. موسوی که از گسترش به فولاد آمده 4 بازی محروم است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی افزود: تراکتورسازی را می‌شناسم. این تیم تغییرات  زیادی داشته است. خطیبی مربی جوانی است حتما چیزی داشته که هدایت این تیم به او داده شده است. امیدوارم در هفته اول لیگ برتر هواداران بازی زیبایی را مشاهده کنند. هرگز در تیم‌هایی که حضور داشتم برای مساوی به میدان نرفتم. فوتبال با برد و باخت زیبا است. باخت هم یکی از ارکان فوتبال است. ما فردا برای برد به میدان می‌رویم.

,

سرمربی فولاد خوزستان اظهار داشت: در سالی که من در ملوان بودم با وجود مشکلات فراوان چند بازیکن خوب پرورش دادم. از همین نفرات  چند بازیکن در تراکتورسازی هستند که فردا مقابل خود من به میدان می‌روند امیدوارم در فولاد خوزستان هم فرصت کافی داشته باشم تا بتوانم بازیکن خوب تحویل جامعه فوتبال ایران بدهم. فوتبال دیگر به تک مهره ها متکی نیست شما دیدید در فینال جام جهانی آلمان به برنامه ریزی گذشته خود به موفقیت رسید. ایران اگر می‌‌خواهد در لیگ قهرمانان آسیا و جام های‌ ملی موفق شود باید با تاکتیک و تکنیک تیمی عمل کند تا بتواند به مانند کشورهای عربی که امسال سرمایه‌ گذاری خوبی می‌کنند عمل کند.

,

اسکوچیچ در پاسخ به این سوال که آیا برای تیم ملی ایران پیشنهاد داشته است، عنوان کرد: تمام مربیان بزرگ ایران باید دوست داشته باشند که در ایران فعالیت کنند. ایران کشوری دارای 4 فصل اب و هوایی است. همه افتخار می‌کنند در این کشور حضور داشته باشند و من هم از این امر مستثنی نیستند.

,

انتهای پیام/ی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه