اخبار داغ

کارشناس پیش بینی وضعیت جوی استان اردبیل خبر داد؛

احتمال بارش برف در نیر، سرعین و مشگین شهر/ بیشترین بارش باران در بیله سوار

احتمال بارش برف در نیر، سرعین و مشگین شهر/ بیشترین بارش باران در بیله سوار
مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اردبیل از تدام بارش ها تا امشب و کاهش دما و احتمال تبدیل باران به برف در نیر، سرعین و مشگین خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از آذرسلام، رسول همتی درباره وضعیت جوی استان و مرکز اردبیل اظهار داشت: بارش باران از روز گذشته شروع شده و هنوز تداوم دارد؛ بیشترین بارش در شهرستان بیله سوار با 39 میلی متر تا این لحظه یعنی ساعت 9 و نیم را نشان می دهد کمترین بارش هم در ایستگاه فیروزآباد با 7 میلی متر تا این لحظه به ثبت رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذرسلام,

همتی بارش باران در شهرهای اردبیل را 27 میلی متر، مشگین شهر 36 میلی متر و نیر 35 میلی متر خواند و ادامه داد: آنچه که دوربین های نظارت جاده ای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل نشان می دهد، بارش برف در ارتفاعات نواحی کوهستانی دیده می شود علاوه بر این در ارتفاعات گردنه سائین و اسالم کنار جاده برف نشسته است.

,

کارشناس وضعیت جوی استان در پاسخ به اینکه خودروهای ورودی به مبادی ورودی استان نیاز به حمل زنجیر چرخ دارند یا خیر گفت: کاهش دید برای رانندگان جاده ها به جهت بارش ها متصور بوده که نیاز به رعایت قوانین و احتیاط رانندگی دارد ضمن اینکه احتیاط حکم می کند زنجیر چرخ در خودرو به همراه داشته باشند.

,

این کارشناس پیش بینی وضعیت جوی استان اردبیل در پایان با بیان اینکه انتظار می رود بارش تا امشب ادامه داشته باشد؛ اضافه کرد: بارش ها در سطح استان ادامه خواهد داشت و پیش بینی می شود در روز پنج شنبه این سامانه از استان خارج گردد.

,

وی تصریح کرد: به جهت کاهش دما در شهرهای نیر -سرعین - مشگین احتمال تبدیل بارش باران به برف دور از انتظار نیست.

,

 

,

انتهای خبر/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه