اخبار داغ

سرعین پارکینگ شد!+تصاویر

سرعین پارکینگ شد!+تصاویر
با آغاز دور دوم سفرهای تابستانی به ویژه تعطیلات چهار روزه ایام عید فطر، ورود گردشگران به سرعین با افزایش بی سابقه ای مواجه بوده و هم اکنون خیابان های این شهر با ترافیک سنگین روبه رو است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، به نقل از ،چشمه لر،با آغاز دور دوم سفرهای تابستانی بویژه تعطیلات چهار روزه ایام عید فطر، ورود گردشگران به شهرستان سرعین به عنوان یکی از قطب  های گردشگری کشور با افزایش بی سابقه ای مواجه بوده و هم اکنون بسیاری از خیابان های این شهر  سیل گردشگران وخودرو ها مواجه است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا،, چشمه لر,

شهرستان با دارا بودن شریط اقلیمی، طبیعی و جاذبه های طبیعی و گردشگری یکی از مهمترین مقصد گردشگران داخلی بوده و همواره در تعطیلات نوروزی و نیز تابستانی بویژه در تعطیلات طولانی با سیل گردشگران علاقمند از اقصی نقاط کشور روبرو می شود.

,

http://www.cheshmalar.ir/sites/default/files/fullimages/Slide1_99.JPG

, http://www.cheshmalar.ir/sites/default/files/fullimages/Slide1_99.JPG,

از ساعت8سه شنبه شب خیابان های شهر سرعین به گونه ای با خودرو ها گردشگران احاطه شده و ترافیک سنگین اتفاق افتاده بود که گویی مسافران در پارکینگی عظیم وطویل به سر می برند.

,

این ترافیک با زحمت های ماموران پلیس راه ونیروی انتظامی و سپاه  شهرداری تا حدودی رفع شد و جالب این بود که فرماندار سرعین هم همانند ماموران پلیس راه برای این امر تلاش می کرد.

,

ساعت 10صبح چهار شنبه نیز خیابان های  متنهی به میدان گاومیش گلی سرعین از سمت ورودی اصلی شهر(اردبیل به سرعین) با ترافیک سنگین روبه شد وکار به جایی رسید که فرماندار و پلیس را ه سرعین از بسیجیان استمداد طبیدند.

,

بیشترین ورود گردشگران همانند سایر فصول سال و ایام ویژه از شهرستان سرعین گزارش می شود، محورهای ارتباطی از سمت اردبیل به این شهرستان از جمله سه راهی سرعین و جاده ارجستان در حال حاضر با ترافیک سنگین مواجه بوده ضمن اینکه ترافیک در داخل محدوده شهری سرعین نیز سنگین اعلام می شود.

,

http://www.cheshmalar.ir/sites/default/files/fullimages/Slide1_96.JPG

, http://www.cheshmalar.ir/sites/default/files/fullimages/Slide1_96.JPG,

این شهر پنج هزار نفری با دارا بودن چشمه های آبگرم با ویژگی های درمانی و تفریحی و نیز به دلیل شرایط مناسب اقلیمی به خصوص در دو روز گذشته که با هشت درجه خنک ترین شهر کشور گزارش شده است، به مناسب ترین سفر گردشگران داخلی تبدیل شده و گزارش های غیر رسمی از ورود بالغ بر یک میلیون گردشگر به این شهر خبر می دهند.

,

http://www.cheshmalar.ir/sites/default/files/fullimages/Slide1_95.JPG

, http://www.cheshmalar.ir/sites/default/files/fullimages/Slide1_95.JPG,

http://www.cheshmalar.ir/sites/default/files/fullimages/Slide1_98.JPG

, http://www.cheshmalar.ir/sites/default/files/fullimages/Slide1_98.JPG]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه