اخبار داغ

شکارچی تانک های عراق که مظلومانه در شهرری به شهادت رسید + تصاویر

شکارچی تانک های عراق که مظلومانه در شهرری به شهادت رسید + تصاویر
علاقه این شهید بزرگوار به انقلاب به حدی بود که در آخرین روزهای پایانی عمر خود به اطرافیانش گفته بود : “اگر باز هم انقلاب نیاز به حضورم داشته باشد حاضرم خدمت کنم” و این در شرایطی است که او بر روی تخت به سختی بستری بوده اما هنوز با این شرایط شور و روحیه حماسی خود را حفظ کرده بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، به نقل از ره به ری؛ شهرستان ری چهارمین شهر مذهبی ایران که به گفته رییس بنیاد شهید ۲۸۰۰ جانباز بالای ۲۵ درصد دارد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, ره به ری؛,

جانبازهایی از آقای خوش نظر که در برنامه ماه عسل حضور یافت تا شهید حمید ولی‌پور گودرزی که در مظلومیت زندگی کرد و به شهادت رسید.

,

جانباز “حمید ولی‌پور گودرزی” شکارچی تانک‌های که بعد از تحمل سال‌ها غربت و انتظار دیدار یاران شهیدش، جام شهادت نوشید.

,

Gudarzi (1)

, Gudarzi (1), Gudarzi (1),

شهید حمید ولی‌پور گودرزی که در دوران دفاع مقدس در اثر اصابت ترکش به ناحیه سرش قدرت تکلمش را از دست داده بود و دچار عارضه شیمیایی نیز شده بود.

,

این شهید والامقام۷۰درصد جانبازی داشت و در طول ۸ سال دفاع مقدس در عمده عملیات‌ها شرکت کرده بود.

,

شهید ولی‌پور گودرزی عضو رسمی لشکر ۲۷ محمدرسول‌الله است و علاوه بر حضور در اغلب عملیات‌های دوران جنگ تحمیلی در ۵ عملیات نیز از قسمت‌های مختلف بدن مجروح شد.

,

Gudarzi (2)

, Gudarzi (2), Gudarzi (2),

جراحت‌های زیادی از جمله وجود ترکش‌های فراوان در تمام قسمت‌های بدن و موج گرفتگی، حاصل حضور او در جبهه‌ها بود اما با همه این مشکلات بسیار متواضع و مهربان برخورد می‌کرد.

,

علاقه این شهید بزرگوار به انقلاب به حدی بود که در آخرین روزهای پایانی عمر خود به اطرافیانش گفته بود: “اگر باز هم انقلاب نیاز به حضورم داشته باشد حاضرم خدمت کنم” و این در شرایطی است که او بر روی تخت به سختی بستری بوده اما هنوز با این شرایط شور و روحیه حماسی خود را حفظ کرده بود.

,

Gudarzi (3)

, Gudarzi (3), Gudarzi (3),
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه