اخبار داغ

رئیس کمیته مطالبات ملی مجلس:

تکلیف بازی بعدی آمریکا با گروهک منافقین معلوم نیست/ آمریکا به دنبال سو استفاده دیگری از آنهاست

تکلیف بازی بعدی آمریکا با گروهک منافقین معلوم نیست/ آمریکا به دنبال سو استفاده دیگری از آنهاست
رئیس کمیته مطالبات ملی مجلس گفت: گروهک منافقین در اردوگاه اشرف با فعالیت های آشکار نظامی و شبه نظامی امنیت ملی عراق را در عرصه داخلی و خارجی خدشه دار کرده بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، مهدی دواتگری در خصوص تعطیلی اردوگاه اشرف و انتقال این گروهک به مکانی خارج از کشور عراق به خبرنگار اروم نیوز، گفت: هر کشوری حافظ منافع و امنیت ملی خود است و طبیعتا دولت عراق هم در قبال ملت عراق حافظ و ضامن امنیت ملی است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: این گروهک تروریستی که در عراق فعالیت های آشکار نظامی و شبه نظامی خود را انجام داده و امنیت ملی عراق را هم در عرصه داخلی و هم در عرصه خارجی خدشه دار کرده است؛ طبیعتا حکومت عراق اجازه فعالیت به آنها نمی دهد.

,

وی تاکید کرد: انتظار از دولت عراق هم این بود که نسبت به برچیده شدن اماکن متعلق به گروهک منافقین اقدام کرده تا شاهد امنیت جدی در این کشور و منطقه باشیم.

,

دواتگری با اشاره به اینکه منافقین انسجام اولیه را نداشته و فقط تعدادی از عوامل این مجموعه فعالیت می کردند، افزود: بعد از حرکت مردمی عراق، منافقین در آشفتگی جدی قرار گرفتند و در جامعه بین الملل هم به لحاظ جنایت هایی که مرتکب شده اند گروهک تروریستی شناخته می شوند.

,

تکلیف بازی بعدی آمریکا با گروهک منافقین معلوم نیست

,

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شواری اسلامی ادامه داد: کشورهای غربی و مخصوصا آمریکا رفتارهای نوسانی در قبال این گروهک دارند و جایی که منافع آنها ایجاب می‌کند منافقین را در لیست گروهک های تروریستی قرار داده و در مواقع دیگر حمایتشان می کنند.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص عاقبت این گروهک گفت: از آنجایی که ثباتی در رفتار دولت مردان آمریکایی هم وجود ندارد؛ آینده روشی برای گروهک منافقین نمی توان انتظار داشت چراکه امریکا به دنبال سو استفاده از آنهاست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه