اخبار داغ

مدیر کل امور رفاه زائران استانداری خراسان رضوی:

200 دستگاه اتوبوس آماده خدمت رسانی به زائران دهه آخر صفر هستند

200 دستگاه اتوبوس آماده خدمت رسانی به زائران دهه آخر صفر هستند
مدیر کل امور رفاه زائران استانداری خراسان رضوی گفت: به منظور رفاه حال زائران پیاده رهه آخر صفر در برخی مسیرها، ۲۰۰ دستگاه اتوبوس تدارک دیده شده است تا در محورهای تربت حیدریه، فریمان، نیشابور، ملک‌آباد، سرخس، کلات و چناران به مشهد مقدس خدمت رسانی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی فروزان در گفت‌وگو با محراب خبر، پیرامون اقدامات دهه آخر صفر، به تفاوت های امسال با سال گذشته اشاره کرد و گفت: بر اساس دستور معاون زیارت استانداری خراسان رضوی، کار امور زائران پیاده دهه آخر صفر را دو دستگاه خصوصی پیگیری می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, محراب خبر,

 

,

مدیر کل امور رفاه زائران استانداری خراسان رضوی افزود: شورای هیأت‌ مذهبی زیرمجموعه سازمان تبلیغات اسلامی و جمعیت خدمتگزاران به عنوان یک گروه مردم نهاد، دو دستگاه خصوصی هستند که سرپرستی امور زائران پیاده در دهه آخر صفر را به عهده دارند.

,

 

,

فروزان عنوان کرد: کار ثبت نام و اعزام ها در سامانه «هشت» توسط جمعیت انجام می‌شود که البته مجوز تردد کاروان‌ها و ثبت نام، نیاز به هماهنگی با شورای هیئت‌های مذهبی را دارد.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: برای ایجاد ایستگاه های زائر بین جاده‌ای، جلساتی نیز برای بررسی صلاحیت صاحبان ایستگاه‌ها و سایر موارد مربوط به این ایستگاه‎ها برگزار شده است.

,

 

,

مدیر کل امور رفاه زائران استانداری خراسان رضوی بیان کرد: با توجه به اینکه آخرین مجوز تردد قبل از ساعت 16:30 هر روز است، به منظور اینکه زائران به موقع به ایستگاه ها برسند، در برخی مسیرها، ۲۰۰ دستگاه اتوبوس تدارک دیده شده است تا در محورهای تربت حیدریه، فریمان، نیشابور، ملک‌آباد، سرخس، کلات و چناران به مشهد مقدس خدمت رسانی کنند.

,

 

,

فروزان اضافه کرد: در حوزه آبرسانی نیز تعداد ۱۵ تانکر در نظر گرفته شده است تا برای تأمین آب شرب و غیر شرب خدمت رسانی کنند.

,

 

,

وی تصریح کرد: طی قراردادی که با بیمه ایران شده است هر نفر از زائران فقط با پرداخت هزار تومان در زمینه‌های بهداشت، درمان و حوادث، بیمه مسئولیت می‌شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه