اخبار داغ

امام جمعه شهرستان رشتخوار:

نماز باید به عنوان یکی از مهمترین مسائل در مدارس مورد توجه قرار گیرد

نماز باید به عنوان یکی از مهمترین مسائل در مدارس مورد توجه قرار گیرد
امام جمعه شهرستان رشتخوار در محفل انس با قران کریم، در جمع دانش‎آموزان این شهرستان گفت: تقویت قرآن و روخوانی آن در دانش‌آموزان به عنوان شرط ورود به مقطع متوسطه تکلیف سختی برای دانش‌آموزان نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهل ماه نیوز، حجت الاسلام احمد طیبی امام جمعه شهرستان رشتخوار صبح امروز در حاشیه محفل انس با قران کریم در جمع دانش آموزان پسر شهرستان رشتخوار در مسجد امام حسین(ع) این شهرستان با تقدیر از برگزار کنندگان مراسم انس با قران کریم در رابطه با اهمیت نماز گفت: اهمیت نمازهای پنجگانه مثل این است، که انسان خود را پنج مرتبه در شبانه روز در چشمه‌ای از آب زلال بشوید، روحی که نیز پنج بار با خدا ارتباط داشته باشد، هیچگونه آلودگی بر آن باقی نمی ماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهل ماه نیوز, چهل ماه نیوز,




وی با اشاره به اینکه نماز بسیار مورد تاکید دین است، افزود: اگر کسی نماز را اندک بشمارد این چنین کسی از دین خارج است، نماز را باید در هر حالی خواند، حتی در خط مقدم جبهه این فریضه الهی باید انجام شود.

,
,
,
,

 

,



امام جمعه شهرستان رشتخوار در ادامه با اشاره بعه اینکه  اول چیزی که به آن در قیامت رسیدگی می‌شود نماز است، افزود: نماز باید به عنوان یکی از مهمترین مسائل در مدارس ما مورد تاکید و توجه قرار گیرد.

,
,
,

 

,


وی در ادامه اظهار داشت: کاش برای ورود دانش‌آموزان از مقطع ابتدائی به متوسطه یک فیلتر می‌گذاشتیم، که اگر کسی نماز، آداب و احکام نماز و قرات قرآنش کامل است، می‌تواند به مقطع جدید وارد شود و گرنه با شرط تکمیل این نکات به مقطع  متوسطه برود، که با این کار قرات قران و روخوانی قران در دانش‌آموزان  تقویت وکامل شود، و این شدنی است، و تکلیف سختی بر دانش‌آموزان نیست.



وی با معرفی کتاب‌های اسرار نماز از حجت الاسلام قرائتی و ژرفای نماز از مقام معظم رهبری و کتاب پرواز در ملکوت از امام(ره)، گفت:  یکی از فواید نماز، خواندن نماز با یاد خدواند بودن است، ذکر خدا اگر در زندگی باشد خیلی از مسائل حل و انسان از بسیاری از مشکلات نجات پیدا می‌کنند.

,
,
,
,
,
,

 

,


وی با اشاره به اینکه قلب به واسطه نماز آرام می‌گیرد، نیز افزود: به واسطه نماز است که انسان میتواند به مرحله اطمینان و آرامش قلبی برسد.

,
,

 

,


انتهای پیام/

,
,

 

,

 

,


 

 

,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه