اخبار داغ

فرمانده سپاه جوین:

حماسه 9دی نقشه های شوم فتنه گران را نقش برآب کرد

حماسه 9دی نقشه های شوم فتنه گران را نقش برآب کرد
فرمانده سپاه جوین گفت: تجمع بزرگ ملت انقلابی ایران در 9 دی سال 88، حجت را بر فتنه‌گران که طرح براندازی انقلاب اسلامی را داشتند تمام کرد و نقشه‌های استکبار جهانی را نقش بر آب کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرگرد پاسدار احمد ناصری موحد فرمانده سپاه جوین در گفت وگو با آل نور ، ۹ دی ماه را روز بصیرت و میثاق با ولایت عنوان کرد و اظهار داشت:  حماسه 9 دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد. روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله و ماندگار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آل نور,

 

,

وی افزود: تجمع بزرگ ملت انقلابی ایران این روز تاریخی حجت را بر فتنه‌گران که طرح براندازی انقلاب اسلامی را داشتند تمام کرد و نقشه‌های استکبار جهانی را نقش بر آب کرد.

,

 

,

 

,

ناصری موحد تصریح کرد: فتنه 88 آسیب‌های جبران‌ناپذیری به کشور وارد کرد ، با این‌وجود ملت انقلابی ایران با حفظ وحدت و نمایش اقتدار در 9 دی از آزمون بزرگ سال 88 سربلند بیرون آمد.

,

 

,

فرمانده سپاه جوین با تأکید بر اینکه باید از این حماسه درس‌ها و عبرت‌های بزرگ گرفت، گفت: در این حماسه یاد گرفتیم که با وحدت و یکدلی می‌توان بر مشکلات فائق آمد و با بصیرت،  مکر دشمنان را شناخت و برای مقابله با آن گام برداشت.

,

 

,

وی یادآورشد:در حال حاضر با گذشت بیش از سه دهه از انقلاب، دشمنان اسلام ، با ترفندها و توطئه‌های گوناگون  می کوشند تا درخت تناور انقلاب را از پا بیندازند اما غافل از آنکه انقلاب اسلامی ریشه در نهضت حسینی و عاشورا دارد و هیچگاه این نور خدایی خاموش نخواهد شد.

,

 

,

ناصری موحد با بیان اینکه همهٔ ما باید از تاریخ انقلاب عبرت بگیریم و اگر عبرت نگیریم ضربه خواهیم خورد. بیان داشت: دشمن  همواره در حال طراحی و برنامه‌ریزی است و ما نباید لحظه‌ای از دشمن غافل شویم و اگر غفلت کنیم دشمن ضربه خود را بر پیکره انقلاب و اسلام وارد خواهد کرد.

,

 

,

فرمانده سپاه جوین با اشاره به حمایت‌های مالی استکبار جهانی از جریان فتنه سال 88 ، افزود: اسناد رسمی که خود آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها اعلام کردند گویای اینست که میلیاردها تومان به جریان فتنه کمک مالی شده است.

,

 

,

وی در پایان  با اشاره به اینکه نباید این حماسه به فراموشی سپرده شود، گفت: یقینا بزرگ‌ترین پیام حماسه نهم دی ضرورت بصیرت ‌مداری ، استکبارستیزی و دشمن شناسی است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه