اخبار داغ

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی؛

اعتراضات خیابانی بهانه ای برای سوء استفاده دشمنان است/ دشمن در مصاف رو در رو توان مقابله با مردم ولایت مدار را ندارد

اعتراضات خیابانی بهانه ای برای سوء استفاده دشمنان است/ دشمن در مصاف رو در رو توان مقابله با مردم ولایت مدار را ندارد
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: این حرکات احساسی نه تنها دستاوردی نخواهد داشت بلکه بهانه ای خواهد بود که دشمنان به این نظام به اسلام ضربه بزنند و زمینه ای برای خوشحالی و رضایت مندی دشمنان این انقلاب فراهم بیاورند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از چهارفصل؛ در پی حوادث اخیر که در بعضی از شهرهای کشور و با تجمع عده ای از افراد محدود پدیدار شده است، نماینده مردم بویراحمد و دنا در گفتگو با چهارفصل گفت:هر حرکتی ولو کوچک و با هر نوع  مطالبه ای حتی مطالبه واقع به حق ولی به شکل اعتراضات خیابانی  بهانه ای برای سوء استفاده دشمنان بوده و خواهد بود. همواره این را ما در طول انقلاب تجربه کرده ایم که با کوچکترین حرکت هرچند با نیت صحیح هم مورد سوء استفاده دشمنان قرار گرفته است و سعی می کنند با کوچکترین حرکتی به این مملکت و نظام ضربه وارد نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهارفصل,

 

,

نماینده بویراحمد و دنا افزود: از هم وطنان به خصوص مردم استان و از همه خانواده هایی که دل در گرو این نظام دارند و برای این انقلاب ایثارگری و فداکاری نموده و در صحنه حضور داشتند و شهیدان عزیز و همینطور ایثارگرانی را در جریان جنگ هشت ساله تقدیم این نظام و انقلاب کرده اند خواهش دارم که نسبت به این موضوع هوشیار باشند و شک ندارم همین مردم در صحنه دفاع از انقلاب حضور خواهند داشت.

,

 

,

وی ادامه داد: از خانواده های محترم استدعا دارم جوانان و افراد کم سن وسال را آگاه سازند و نگذارند مورد تحریک افراد ضد انقلاب و دشمن شاد قرار گیرند  که بعدا به عنوان افراد اغتشاش گر در سطح جامعه معرفی شوند  و دشمن روی این حرکات احساسی بخواهد مانور بدهد و به دنبال اهداف شوم خود باشد.

,

 

,

زارعی اشاره کرد: بنابراین هرگونه مطالبه به حقی را می شود از مسیر درست و منطقی آن پیگیری نمود. همه ارکان نظام و مسئولان درصدد هستند که مشکلات مردم نظیر اقتصادی و اشتغال زایی را پیگیری و حل و فصل  نمایند ،دولت و نظام به شدت این معضلات اجتماعی را دنبال می کند و برای رفع آن از هیچگونه تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

,

 

,

نماینده بویراحمد و دنا گفت:  البته شرایط  کنونی کشور از لحاظ منابع درآمدی در یک شرایط خاصی است ولی مسئولین همه تلاش شان را معطوف به ترفیع مشکلات مردم  نموده اند. چون نظام و متولیان عزم شان را جدی کرده اند که  برای معضل اقتصادی و اشتغال زایی نهایت تلاش خویش را انجام دهند، مردم استان به خصوص جوانان عزیز بدانند که مطالبات شان از طریق قانونی در حال پیگیری است و جای هیچ نگرانی نیست و اگر احیانا کسانی دنبال مطالبه به حق خود هستند می توانند به صورت قانونی پیگیر آن باشند نه از طریق تجمعات غیرقانونی و مسدود کردن معابرو خیابان ها فضای جامعه را مختل نمایند.

,

 

,

 وی بیان نمود: این حرکات احساسی نه تنها دستاوردی نخواهد داشت بلکه بهانه ای خواهد بود که دشمنان به این نظام به اسلام ضربه بزنند و زمینه ای برای خوشحالی و رضایت مندی دشمنان این انقلاب فراهم بیاورند، ملت ما در طول دوران انقلاب همواره سعی کرده است خار چشم دشمنان این نظام باشد و هیچ عملی که در راستای دشمن شاد کردن این مملکت و این نظام باشد انجام ندهد.

,

 

,

غلام محمد زارعی افزود:  ملت ایران همواره با حضورش در صحنه های مختلف سیلی محکم به صورت دشمن زده است و امیدواریم این بار که در یک امتحان دیگری قرار گرفته ایم باز استان ما با رمز ولایت مداری و حضور در صحنه های دفاع از انقلاب و کیان اسلامی را به منصه ظهور برسانند و در این زمینه بدون تردید مردم نقش بسیار مهمی ایفا خواهند نمود.

,

 

,

نماینده بویراحمد و دنا ابراز نمود: دشمن در مصاف رو در رو توان مقابله با مردم ولایت مدار را ندارد و مطمئن باشیم که ملت ایران همواره در برابر ترفندهای دشمن استوار و محکم خواهد ایستاد و همه ملت در مقابل چنین حیله های دشمن متحد و یکپارچه عمل خواهند کرد.

,

 

,

زارعی در پایان گفت:  کوچکترین حرکات از سوی بعضی از افراد فریب خورده و یا مخالف با این نظام، دشمنان این حرکات کوچک را بزرگ جلوه می دهند و شک نداریم که آمریکا و صهیونیسم و مرتجعین منطقه روی آن مانور می دهند و سعی می کنند با زمینه سازی، عملیات روانی را بر علیه این نظام راه اندازی نمایند و حضور جوانان را در این قضیه پر رنگ نمایند.

,

انتهای پیام /

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه