اخبار داغ

امام جمعه قهستان:

مردم اجازه سوءاستفاده از مطالباتشان را نمی‌دهند

مردم اجازه سوءاستفاده از مطالباتشان را نمی‌دهند
امام جمعه قهستان گفت: مردم ما ضمن این‌که مطالبات به حقی دارند هیچ‌گاه اجازه نخواهند داد که کسی بخواهد از درخواست‌ها و مطالباتشان سوءاستفاده کند و حالا که دشمن بنای سوءاستفاده را در پیش گرفته است بدانید که مردم در روزهای آینده مشت محکمی بر دهان این دشمنان خواهند زد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین مصیب خزاعی امام جمعه قهستان در گفتگو با خاورستان، پیرامون اغتشاشات اخیر در برخی از شهرهای کشور اظهار کرد: اغتشاشات صورت گرفته در سطح کشور از طرف دشمن سازماندهی و هدایت می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

 

,

وی افزود: تجمعات و اعتراضاتی که ماه‌های اخیر در برخی شهرهای کشور شاهد بودیم مطالبات مردم بوده که در مرحله اول مطالبات به حق بوده و زمانی که مردم با تجمعات و اعتراض‌ها راه به جایی نبرند، وارد خیابان‌ها شده و درخواست مطالباتشان را داشته‌اند.

,

 

,

امام جمعه قهستان بیان کرد: اما اکنون که اغتشاشات صورت گرفته است افرادی که در اغتشاشات شرکت کرده و ناامنی برای مردم ایجاد می‌کنند، مطالبه نداشته و از طرف دشمن هدایت می‌شوند.

,

 

,

حجت‌الاسلام خزاعی عنوان کرد: اگر مردم مطالبه‌ای دارند باید از طریق قانون اقدام کرده و پیگیر حق خودشان باشند، زمانی که مردم پیگر قانونی مطالبات خود باشند قوه قضائیه، نمایندگان مجلس و مسئولان که نسبت به مردم مسولیتی دارند باید پیگیر حق مردم باشند.

,

 

,

وی گفت: مردم ما از آنجائی‌که برای انقلاب اسلامی خون داده‌اند و در تظاهرات‌های قبل، حین و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شرکت داشته و این همه شهید تقدیم کرده‌اند، زمانی که می‌‍‌بینند دشمنان از وضعیت موجود سوءاستفاده می‌کنند، مردم نیز باید توجه داشته باشند که این‌گونه، نه مردم به حق خود می‌رسند و نه مسئولان می‌توانند مشکلی را برطرف کنند بلکه در این وسط فقط دشمن از شرایط سوءاستفاده خواهد کرد.

,

 

,

امام جمعه قهستان بیان کرد: مردم ما ضمن این‌که مطالبات به حقی دارند هیچ‌گاه اجازه نخواهند داد که کسی بخواهد از درخواست‌ها و مطالباتشان سوءاستفاده کند و حالا که دشمن بنای سوءاستفاده را در پیش گرفته است بدانید که مردم در روزهای آینده مشت محکمی بر دهان این دشمنان خواهند زد.

,

 

,

حجت‌الاسلام خزاعی اظهار کرد: مردم ایران ولی فقیه، نظام و امنیت خود را دوست دارند و از آن تبعیت می‌کنند و این تبعیت نیز فقط مال مردم نیست بلکه لازم است مسئولان نیز تبعیت کنند.

,

 

,

وی عنوان کرد: مردم وقتی ببینند دشمن سوءاستفاده می‌کند جواب دندان‌شکنی به آن‌هایی که از وضعیت موجود در کشور ما خوشحال شده‌اند، از پادشاهان عربستان سعودی گرفته تا ترامپ، مردم ایران با این‌ها مبارزه خواهند کرد و در روزهای آینده و بعد از نماز جمعه، راهپیمایی علیه این دشمنی‌ها خواهند داشت که با حضور خود پاسخ محکمی را به این‌ها خواهند داد.

,

 

,

امام جمعه قهستان گفت: وقتی که سپاه و بسیج در بین مردم و آگاه از مسائل و مشکلات مردم است لازم بوده سایر نهادها و دستگاه‌های دولتی نیز با مردم در ارتباط بوده و بین خود و مردم حصار ایجاد نکنند.

,

 

,

حجت‌الاسلام خزاعی گفت: وقتی ما آرمان‌ها را ببینیم اما واقعیت‌های جامعه را نبینیم دچار مشکل خواهیم شد.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: مردم ما قطعا مطالبات خود را از طریق قانون پیگیری خواهند کرد و از طرفی نیز جواب یاوه‌گویی‌های دشمنان را در حمایت از کشور خود خواهند داد.

,

 

,

امام جمعه قهستان اظهار کرد: افرادی که اغتشاش می‌کنند مطالبه‌گرها نبوده بلکه منافقان و مزدوران کشورهای مختلف هستند و این اغتشاش‌گران بدانند که مردم جواب این یاوه‌گویی ها را خواهند داد و نمی‌گذارند که کسی بخواهند در کشور ایران ابراز اندام کرده و از طرفی نیز مسئولان باید به مطالبات و درخواست‌های مردم رسیدگی کنند و در بین مردم بوده و از وجود مشکلات مردم باخبر شوند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه