اخبار داغ

مشروح بیانات ائمه جمعه استان مرکزی؛

اصل مشکلات و مطالبات به حق مردم نباید نادیده گرفته شود/استکبار جهانی؛ پشت صحنه اغتشاشات اخیر/بصیرت ملت ایران فتنه اخیر را در نطفه خاموش کرد

اصل مشکلات و مطالبات به حق مردم نباید نادیده گرفته شود/استکبار جهانی؛ پشت صحنه اغتشاشات اخیر/بصیرت ملت ایران فتنه اخیر را در نطفه خاموش کرد
خطیبان جمعه استان مرکزی با تشکر و قدردانی از حضور پرشکوه و حماسی مردم استان در راهپیمایی «حماسه‌سازان اقتدار و امنیت» بر لزوم پیگیری مطالبات به‌حق مردم از سوی مسئولان تاکید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ ائمه جمعه استان مرکزی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این استان با تشکر و قدردانی از حضور پرشکوه و حماسی مردم استان در راهپیمایی «حماسه‌سازان اقتدار و امنیت» بر لزوم پیگیری مطالبات به‌حق مردم از سوی مسئولان تاکید کردند و گفتند: اغتشاشات اخیر توطئه‌ای دیگر از سوی نظام استکبار جهانی در رأس آن شیطان بزرگ، رژیم غاصب صهیونیستی، انگلیس و رژیم سعودی بود که با بصیرت و حضور باشکوه مردم در صحنه حمایت از نظام این فتنه در نطفه خاموش شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

خطیبان جمعه استان مرکزی بر لزوم هوشیاری در مقابل توطئه‌های دشمنان تاکید کردند و از مسئولان خواستند تا با برنامه‌ریزی برای برقراری عدالت اجازه سوء استفاده از دشمنان را از چنین اعتراضاتی ندهند.

,

امام جمعه اراک:

, امام جمعه اراک:,

وحدت ملی خاری در چشم دشمنان/مسئولان به جای منافع حزبی، برای رفع مشکلات تلاش کنند

, وحدت ملی خاری در چشم دشمنان/مسئولان به جای منافع حزبی، برای رفع مشکلات تلاش کنند, وحدت ملی خاری در چشم دشمنان/مسئولان به جای منافع حزبی، برای رفع مشکلات تلاش کنند, وحدت ملی خاری در چشم دشمنان/مسئولان به جای منافع حزبی، برای رفع مشکلات تلاش کنند,

,

, , , ,

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از اراک امروز؛ آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اراک به اعتراضات و حوادث اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: اعتراضات باید در چارچوب قانون اساسی باشد، مردم باید از طریق اعتراضات قانونی خواسته‌های خود را به گوش مسئولین برسانند.

, دیار آفتاب, اراک امروز,

اغتشاشات اخیر کشور توسط افراد فریب خورده صورت گرفت

, اغتشاشات اخیر کشور توسط افراد فریب خورده صورت گرفت, اغتشاشات اخیر کشور توسط افراد فریب خورده صورت گرفت,

دری‌نجف‌آبادی با اشاره به اینکه در این حوادث برخی افراد به دلیل غفلت‌ فریب خوردند، اظهار کرد: در اغتشاشات اخیر متاسفانه برخی حرمت‌شکنی‌ها و قانون‌شکنی‌هایی انجام شد که هیچ‌کس آن را قبول ندارد.

,

وی به نقش دشمنان و استکبار در جریان این اغتشاشات و آشوب‌ها اشاره کرد و ادامه داد: به دلیل وعده‌های دروغی که به برخی از افراد داده شده بود، ابزاردست دشمنان شدند.

,

امام‌جمعه اراک با تأکید بر اینکه مردم باید هوشیار باشند تا فریب دشمنان را نخوردند، افزود: افراد آگاه باید جوانان را راهنمایی و هدایت کنند تا تحت تأثیر بیگانگان قرار نگیرند.

,

وی به نقش روحانیت در دوران مختلف قبل و بعد از انقلاب اشاره کرد و ادامه داد: روحانیت در دوران مختلف همواره همراه و در کنار مردم بودند، انقلاب اسلامی را به‌آسانی به دست نیاورده‌ایم که بخواهیم به‌راحتی آن را از دست بدهیم.

,

فریب دغل‌کاری‌های دشمنان را نخوریم

, فریب دغل‌کاری‌های دشمنان را نخوریم, فریب دغل‌کاری‌های دشمنان را نخوریم,

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با تاکید بر لزوم هوشیاری در مقابل توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان گفت: مردم باید آگاه باشند تا فریب دغل‌کاری‌های آمریکا، رژیم غاصب صهیونیستی و آل سعود را نخورند.

,

دری‌نجف‌آبادی با تقدیر از زحمات دستگاه‌های مختلف که در این یک هفته در برقراری نظم و امنیت تلاش داشتند، اظهار کرد: باید تلاش شود این امنیت و آرامش برای همیشه برقرار بماند.

,

امام‌جمعه اراک اسلام را کلید عزت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: در این راستا باید تلاش‌های لازم برای حفظ شعارئر اسلامی اندیشیده شود.

,

ولایت فقیه محور وحدت

, ولایت فقیه محور وحدت, ولایت فقیه محور وحدت,

وی رهبر معظم انقلاب را محور وحدت و عظمت عنوان کرد و ادامه داد: در تمام جهان اسلام شخصیتی لایق‌تر از رهبر معظم انقلاب برای مدیریت جامعه اسلامی پیدا نخواهید کرد.

,

وحدت ملی خاری در چشم دشمنان است

, وحدت ملی خاری در چشم دشمنان است, وحدت ملی خاری در چشم دشمنان است,

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با تأکید بر اینکه وحدت ملی خاری بر چشم دشمنان است، گفت: باید تلاش کرد که این وحدت و انسجام آسیب نبینند.

,

دری‌نجف‌آبادی با اشاره به اینکه حرمت‌شکنی اخیر به ضرر همه مردم جامعه است، گفت: این اقدامات در عرصه بین‌الملل هم به ضرر کشور تمام شد چراکه اینگونه نا آرامی‌ها کشور را در نگاه برخی سرمایه‌گذاران ناامن جلوه می‌دهد و باید چند سال تلاش کرد تا این خسارت‌ها جبران شود.

,

وی به مشکلات امروز جامعه هم اشاره کرد و گفت: بیکاری، حاشیه‌نشینی، حقوق نجومی، فساد و غیره از مهم‌ترین مشکلات موجود در جامعه است که باید تلاش‌های لازم در جهت رفع آن‌ها اندیشیده شود.

,

نظام پرداخت حقوق‌ها عادلانه باشد/مسئولان به جای منافع حزبی، برای رفع مشکلات تلاش کنند

, نظام پرداخت حقوق‌ها عادلانه باشد/مسئولان به جای منافع حزبی، برای رفع مشکلات تلاش کنند, نظام پرداخت حقوق‌ها عادلانه باشد/مسئولان به جای منافع حزبی، برای رفع مشکلات تلاش کنند,

امام‌جمعه اراک با اشاره به اینکه نظام پرداخت باید عادلانه باشد، افزود: در موضوع حقوق نجومی باید یک حداقل و حداکثری در نظر گرفته شود تا بر اساس یک سیاست مناسب پرداختی‌ها صورت بگیرد تا کمتر مورد اعتراض جامعه باشد.

,

دری نجف‌آبادی خاطرنشان کرد: مسئولان به‌جای اینکه به فکر جیب خودشان و منافع حزب و گروه خود باشند، برای رفع مشکلات و عزت و سربلندی ملت تلاش کنند.

,

امام جمعه خمین:

, امام جمعه خمین:,

ملت ایران در مقابل توطئه دشمنان با یکدیگر متحد هستند/مسئولان به مطالبات برحق مردم رسیدگی کنند

, ملت ایران در مقابل توطئه دشمنان با یکدیگر متحد هستند/مسئولان به مطالبات برحق مردم رسیدگی کنند, ملت ایران در مقابل توطئه دشمنان با یکدیگر متحد هستند/مسئولان به مطالبات برحق مردم رسیدگی کنند, ملت ایران در مقابل توطئه دشمنان با یکدیگر متحد هستند/مسئولان به مطالبات برحق مردم رسیدگی کنند,

,

, , , ,

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از پایگاه خبری خمین نیوز؛ حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی، امام جمعه شهرستان خمین در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: دشمن از جمهوری اسلامی ایران زخم خورده است و به همین خاطر سعی بر ضربه زدن به انقلاب اسلامی دارد.

, دیار آفتاب, پایگاه خبری خمین نیوز,

وی اظهار کرد: دشمن با هر توطئه‌ای سعی دارد تا نظام جمهوری اسلامی ایران را ساقط کند و از هر فرصتی و با کمک عوامل خود در داخل کشور، استفاده می‌کند تا به اهداف خود برسد.

,

حسینی عملکرد نامناسب مسئولان را از دیگر عوامل ایجاد اغتشاشات اخیر دانست و گفت: عملکرد نامطلوب مسئولان باعث ایجاد اعتراضات مردمی و در نهایت سوءاستفاده دشمنان از این اعتراضات شد.

,

مسئولان به مطالبات برحق مردم رسیدگی کنند

, مسئولان به مطالبات برحق مردم رسیدگی کنند, مسئولان به مطالبات برحق مردم رسیدگی کنند,

وی تصریح کرد: برخی از مسئولین به انقلاب اعتقادی نداشته و وظیفه خود را به درستی انجام نمی‌دهند و این موجب نارضایتی مردم شده است؛ مسئولین باید به مشکلات مردم رسیدگی و مسائل آنها را پیگیری کنند.

,

حسینی گفت: معترضین به عملکرد مسئولین نیز، می‌توانستند طوری دیگری عمل کنند و با تجمعات قانونی و شعارهای بهتر، اعتراض خود را اعلام کنند تا دشمن نتواند از اعتراضات، سوء استفاده کند.

,

وی افزود: دشمن با استفاده از شبکه‌های اجتماعی و عوامل خود فروخته و دین‌ستیز خود در کشور، از اعتراضات سوء استفاده کرد و برخی از مساجد و مصلی‌ها را آتش زد و اموال عمومی را تخریب کرد.

,

حسینی بیان کرد: دشمنان نظام اسلامی احمق هستند و خیال می‌کنند با چنین کارهایی می‌توانند این نظام را ساقط کنند، اما باید بدانند که مردم، نیروی انتظامی، بسیج و دیگر نهادها و اقشار مختلف جامعه اجازه ضربه زدن به جمهوری اسلامی را به دشمن نمی‌دهند.

,

مشکلات داخلی کشور ربطی به دشمن ندارد

, مشکلات داخلی کشور ربطی به دشمن ندارد, مشکلات داخلی کشور ربطی به دشمن ندارد,

وی اظهار کرد: مشکلات داخلی کشور ربطی به دشمن ندارد چراکه با وجود اعتراضات مردم نسبت به عملکرد مسئولین، همه در برابر دشمن متحد هستند و حاضر هستند برای این حفظ نظام جان بدهند.

,

خطیب نماز جمعه خمین در ادامه با اشاره به فرمان کشف حجاب، گفت: ملت ایران در برابر این قانون ایستادند و شهید دادند و اکنون نیز تحت هیچ شرایطی نمی‌گذارند تا به دین خدشه‌ای وارد شود و از حجاب اسلامی در کشور دفاع می‌کنند.

,

حسینی در بخشی دیگر از صحبت‌های خود به شهدای دانشجو اشاره کرد و حفظ و پایداری نظام جمهوری اسلامی را مدیون شهدای این مرز و بوم دانست.

,

امام جمعه شازند:

, امام جمعه شازند:,

مردم بار دیگر پاسخ دندان‌‌شکنی به دشمنان نظام دادند/دولت چاره‌ای برای رفع مشکلات معیشتی مردم بیندیشد

, مردم بار دیگر پاسخ دندان‌‌شکنی به دشمنان نظام دادند/دولت چاره‌ای برای رفع مشکلات معیشتی مردم بیندیشد, مردم بار دیگر پاسخ دندان‌‌شکنی به دشمنان نظام دادند/دولت چاره‌ای برای رفع مشکلات معیشتی مردم بیندیشد, مردم بار دیگر پاسخ دندان‌‌شکنی به دشمنان نظام دادند/دولت چاره‌ای برای رفع مشکلات معیشتی مردم بیندیشد,

 

,

,

, , , ,

 

,

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از پایگاه خبری شازند ما، حجت‌الاسلام موسوی امام جمعه شازند، در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته به اتفاقات اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: در اغتشاشات اخیر برخی تفکرات ضدانقلابی علیه کشور و ملت در حال شکل‌گیری بود ولی حرکت خودجوش و باشکوه مردمی بهترین پاسخ به اغتشاشگران در داخل و حامیان آنان در خارج بود.

, دیار آفتاب, شازند ما, شازند ما,

وی با بیان اینکه حرکت مردم ایران اسلامی در محکومیت اغتشاشات اخیر، پاسخ دندان شکنی به دشمنان این نظام و انقلاب بود، اضافه کرد: آمریکا، اسرائیل و انگلیس در اتفاقات اخیر هم‌نوا شده و از اغتشاشگران حمایت می کردند اما به یاری پروردگار و با بصیرت مردم ایران اسلامی این دشمنان قسم خورده نظام اسلامی رسوا شدند.

,

امام جمعه شازند ادامه داد: دشمنان این نظام همان سناریوی سال ۸۸ را در این اغتشاشات نیز پیش گرفتند و می‌خواستند بلایی که بر سر سوریه، افغانستان و عراق آورده اند را بر سر ایران بیاورند اما مردم ما با بصیرت و هوشیاری مثال زدنی خود، راه ها را بر روی دشمنان بستند.

,

موسوی بیان کرد: از طرف دیگر مسئولان باید برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم چاره ای عاجل بیندیشند و اجازه ندهند که دشمنان این مشکلات را دستاویزی برای بر هم زدن امنیت کشور کنند.

,

وی تصریح کرد: در حال حاضر مهمترین مشکلات جامعه، بیکاری، تورم و گرانی بوده که گریبانگیر مردم به ویژه جوانان شده است و دولتمردان هر چه سریع تر درصدد رفع مشکلات برآیند.

,

امام جمعه شازند در ادامه به سالروز اجرای طرح استعماری حذف حجاب توسط رضاخان اشاره و یادآور شد: منظور از کشف حجاب فقط راه‌اندازی بی‌بند و باری نبود بلکه آنها هدف بزرگتری را دنبال می‌کردند.

,

موسوی خاطرنشان کرد: دستاورد بی‌حجابی در غرب نابودی بنیان خانواده بوده و از بین رفتن حجاب در جامعه یعنی از بین رفتن حیاء و پاکدامنی را به دنبال داشته است چراکه حجاب سبب امنیت زن در جامعه بوده و دشمنان اسلام همواره  برای مبارزه با دین و اعتقادات مذهبی از ترویج بی حجابی استفاده کردند.

,

امام جمعه آشتیان:

, امام جمعه آشتیان:,

استکبار جهانی؛ پشت پرده اغتشاشات اخیر/بصیرت مردم دشمنان را ناامید و ناامنی را پایان داد

, استکبار جهانی؛ پشت پرده اغتشاشات اخیر/بصیرت مردم دشمنان را ناامید و ناامنی را پایان داد, استکبار جهانی؛ پشت پرده اغتشاشات اخیر/بصیرت مردم دشمنان را ناامید و ناامنی را پایان داد, استکبار جهانی؛ پشت پرده اغتشاشات اخیر/بصیرت مردم دشمنان را ناامید و ناامنی را پایان داد,

,

, , , ,

 

,

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از سفیر آشتیان، حجت‌الاسلام غلامرضا نیشابوری، امام جمعه آشتیان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه آشتیان غفلت را از مهم‌ترین موانع رشد و پیشرفت دانست و گفت: یکی از مصادیق در این زمینه غفلت از دشمن است، شگردها و تاکتیک های جدید دشمن فتنه است.

, دیار آفتاب, سفیر آشتیان,

نیشابوری اظهار کرد: بیشترین هشدارها در کلام حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نسبت به غفلت از دشمن است که یک لحظه از دشمن غافل نشوید، امام علی(ع) در نهج البلاغه به همه از جمله خواص و کارگزاران جامعه یادآوری تاکید فرموده که از دشمن غافل نشوید. 

,

وی ادامه داد: خواص و کارگزاران و مسئولین جامعه باید خدمت به مردم را عبادت بدانند و در این راستا نیز تلاش کنند تا دشمن نتواند فتنه‌ای جدید به پا کند. حوادث اخیر اگر چه تلخ بود اما غفلت‌زده ها را تا اندازه ای بیدار کرد، خطرناکترین غفلت بی توجهی و غفلت خواص، نخبگان، مسئولین و مدیران جامعه است.

,

وی ناسپاسی و کفران نعمت نسبت به داشته ها و سرمایه های مادی و معنوی را یکی از آسیب‌های جامعه اسلامی دانست و گفت: بزرگترین آسیب کفران نعمت است، اگر ملتی سرمایه ای را که با مجاهدت و ایثار خون جوانان به دست آمده قدردانی و سپاسگزاری نکند، دچار قهر الهی می شود.

,

امام جمعه آشتیان اظهار کرد: یکی از نعمتهای بزرگی که خداوند به ملت ایران داده، وجود نظام جمهوری اسلامی و رهبری الهی آن است. نظامی که در ابعاد مختلف در حال رشد و پیشرفت خیره کننده است.

,

وی گفت: نظام جمهوری اسلامی در ابعاد خدماتی، صنعتی، نظامی، پزشکی، شهرسازی، آموزش و دانشگاه ها قدم های چشمگیری برداشته است. تمام دستاوردهای بدست آمده همیشه همراه با توطئه‌ها و تحریم های شکننده و کارشکنی همراه بوده است.

,

نیشابوری با بیان اینکه ملت ایران قدردان نظام اسلامی هستند، اظهار کرد: طبیعی است که هر کشوری در کنار پیشرفت ها و توفیقات مشکلاتی هم داشته باشد. البته نباید مسئولین نسبت به کاستی ها بی تفاوت باشند.

,

امام جمعه آشتیان ادامه داد: متأسفانه در جامعه ما آنقدر سیاه‌نمایی و تخریب صورت می گیرد که دستاوردها دیده نمی شود، عده ای سر سفره انقلاب نشسته‌اند، نان و نمک آن را می خورند و به جای شکرگزاری کفران نعمت می کنند  و می گویند؛« رضاشاه دیکتاتور بیایید» اگر رضا شاه بود این همه پیشرفت انجام می شد؟! یا اجازه می داد شما نفس بکشید؟! نفس هایتان را در سینه خفه می کرد.

,

نیشابوری اظهار کرد: از مردم آشتیان و جوانان آن به خاطر فهم و غیرت ملی و دینی تشکر می کنم که در این بازی وارد نشدند و از مسئولین تامین کننده امنیت تشکر می کنم، مردم خواهان برخورد قاطع و انقلابی با بر هم زنندگان نظم و امنیت هستند.

,

نباید مطالبات به حق مردم را نادیده گرفت

, نباید مطالبات به حق مردم را نادیده گرفت, نباید مطالبات به حق مردم را نادیده گرفت,

امام جمعه آشتیان گفت: اصل مشکلات و مطالبات به حق مردم را نباید نادیده گرفت، ائمه جمعه وظیفه دارند مطالبات و گلایه‌های مردم را در تریبون نماز جمعه بیان کنند و مسئولین باید در جهت برطرف کردن آن تلاش کرده و نسبت به هشدارهای مقام معظم رهبری توجه ویژه داشته باشند.

,

مردم خواسته‌های خود را از طریق قانونی پیگیری کنند

, مردم خواسته‌های خود را از طریق قانونی پیگیری کنند, مردم خواسته‌های خود را از طریق قانونی پیگیری کنند,

نیشابوری گفت: مردم باید خط خود را از جریان های فتنه، نفاق و خط اغتشاش و ناامنی جدا کرده و خواسته های خود را از طریق قانونی پیگیری کنند، در فضای ناامن هیچ خواسته ای تامین نمی شود بلکه خسارات بیشتر می شود.

,

پشت پرده اغتشاشات اخیر ‌استکبار جهانی قرار دارد

, پشت پرده اغتشاشات اخیر ‌استکبار جهانی قرار دارد, پشت پرده اغتشاشات اخیر ‌استکبار جهانی قرار دارد,

امام جمعه آشتیان بیان کرد: اسناد و شواهد بیانگر این است که پشت سر این اغتشاشات اخیر آمریکا، انگلیس، اسرائیل و سعودی ها هستند. طرحی از ۴ سال پیش توسط «مایکل اندریا» مسئول سابق مبارزه با تروریسم سازمان سیاسی آمریکا و یک افسر اطلاعاتی موساد طراحی شد که هزینه اجرای آن را سعودی ها تقبل کردند.

,

بصیرت مردم دشمنان را ناامید و ناامنی را پایان داد

, بصیرت مردم دشمنان را ناامید و ناامنی را پایان داد, بصیرت مردم دشمنان را ناامید و ناامنی را پایان داد,

وی افزود: در این توطئه دشمنان، دو اتاق عملیات در اربیل عراق و هرات افغانستان شکل گرفت و قرار بود که بعد از موفقیت طرح، داعش و تکفیری ها به داخل ایران بیایند اما بصیرت مردم همچون گذشته دشمنان را ناامید و ناامنی را پایان داد.

,

نیشابوری خاطرنشان کرد: حوادث اخیر ثابت کرد اگر هشدارهای دلسوزان نظام ویژه امام خامنه ای(مدظله العالی) در گذشته شنیده می شد و مورد توجه قرار می‌گرفت چه بسا چنین اتفاقاتی نمی افتاد. رهبری بارها به بی اعتمادی به غرب و نفوذ دشمنان هشدار داده و اقتصاد مقاومتی را تنها راه نجات از مشکلات اقتصادی عنوان کرده‌اند.

,

امام جمعه دلیجان:

, امام جمعه دلیجان:,

فضای مجازی نیازمند مدیریتی بیشتری است/بصیرت و دشمن شناسی نیاز امروز جامعه است

, فضای مجازی نیازمند مدیریتی بیشتری است/بصیرت و دشمن شناسی نیاز امروز جامعه است, فضای مجازی نیازمند مدیریتی بیشتری است/بصیرت و دشمن شناسی نیاز امروز جامعه است, فضای مجازی نیازمند مدیریتی بیشتری است/بصیرت و دشمن شناسی نیاز امروز جامعه است,

,

, , , ,

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از پیام دلیجان؛ حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی امام جمعه دلیجان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه دلیجان به سالروز شهادت شهید «احمدی‌روشن» اشاره کرد و گفت: رشد و پیشرفت هر جامعه ای در گروه حضور دانشگاهیان و دانشجویان در عرصه های مختلف است.

, دیار آفتاب, پیام دلیجان؛ , پیام دلیجان,

کرامتی بصیرت و دشمن شناسی را نیاز امروز جامعه دانشگاهی عنوان کرد و افزود: دشمنان همواره به دنبال پیاده کردن اهداف و برنامه های خود هستند و در این راستا دانشجویان همواره مورد هدف دشمنان بوده اند.

,

دشمن از اعتراضات به‌حق مردم به نفع خود بهره‌برداری سیاسی کرد

, دشمن از اعتراضات به‌حق مردم به نفع خود بهره‌برداری سیاسی کرد, دشمن از اعتراضات به‌حق مردم به نفع خود بهره‌برداری سیاسی کرد,

وی به آشوب‌های اخیر اشاره کرد و گفت: این حوادث ابتدا با اعتراضات صنفی و مطالبات مردمی آغاز شد و در ادامه با سوءاستفاده دشمنان به آشوب و اغتشاش تبدیل شد.

,

مسئولان به خواسته‌های مردم توجه داشته باشند

, مسئولان به خواسته‌های مردم توجه داشته باشند, مسئولان به خواسته‌های مردم توجه داشته باشند,

امام جمعه دلیجان با تاکید بر اینکه اعتراض مردمی در چارچوب قانون برای رسیدگی به مشکلات امری پسندیده است، اظهار کرد: مسئولین هم باید به این خواسته های مردم توجه داشته باشند تا این اعتراضات به ابزاری برای سوءاستفاده دشمنان تبدیل نشود.

,

کرامتی با اشاره به اینکه دشمن همواره به دنبال نفوذ در کشور است، افزود: استکبار از کوچکترین فرصت برای ضربه زدن به نظام استفاده می کند.

,

دشمن درصدد جبران شکست‌های خود در منطقه است

, دشمن درصدد جبران شکست‌های خود در منطقه است, دشمن درصدد جبران شکست‌های خود در منطقه است,

وی با بیان اینکه استکبار به دلیل شکست های که در منطقه خورده است درصدد ضربه زدن به کشور است، اضافه کرد: باید مراقب باشیم دشمن به راحتی نتوانند از مشکلات به نفع خود بهره‌برداری کند.

,

امام جمعه دلیجان با اشاره به اینکه فتنه‌های دشمنان تمامی ندارد، ادامه داد: فتنه اخیر هم با فتنه‌های ۸۸ و سال ۷۸ که قبل در کشور ایجاد شد، مرتبط و برنامه‌ریزی شده از سوی دشمنان است.

,

مردم نظام و انقلاب را دوست دارند

, مردم نظام و انقلاب را دوست دارند, مردم نظام و انقلاب را دوست دارند,

کرامتی با اشاره به اینکه مردم نظام و انقلاب را دوست دارند، بیان کرد: مردم به راحتی اجازه نمی‌دهند که عده‌ای بخواهند به نظام اهانت کنند، و در راهپیمایی خودجوش مردمی روز چهارشنبه این را ثابت کردند که پای نظام ایستاده‌اند.

,

وی به آسیب‌های فضای مجازی در حوادث اخیر اشاره و خاطرنشان کرد: مسئولان بایستی با برنامه‌ریزی مناسب فضای مجازی را به نحو مطلوب تری کنترل کنند.

,

امام جمعه کمیجان:

, امام جمعه کمیجان:,

دشمنان سیلی خورده از نظام درصدد انتقام هستند/تلاش برای رفع مشکلات مردم بهترین راه مبارزه با استکبار است

, دشمنان سیلی خورده از نظام درصدد انتقام هستند/تلاش برای رفع مشکلات مردم بهترین راه مبارزه با استکبار است, دشمنان سیلی خورده از نظام درصدد انتقام هستند/تلاش برای رفع مشکلات مردم بهترین راه مبارزه با استکبار است, دشمنان سیلی خورده از نظام درصدد انتقام هستند/تلاش برای رفع مشکلات مردم بهترین راه مبارزه با استکبار است,

 

,

,

, , , ,

 

,

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از سلام کمیجان؛ حجت‌الاسلام مقدسی‌پور، امام جمعه کمیجان در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته کمیجان با اشاره به اغتشاشات و حوادث اخیر گفت: ماهیت استکبارستیزی انقلاب اسلامی ایران از همان روزهای نخست در تعارض با نظام سلطه قرار داشته است، از همین‌رو به روش های گوناگون از سوی دشمنان مورد تهدید قرار گرفته است.

, دیار آفتاب, سلام کمیجان,

موج سواری و دخالت کشورهای استکباری در حوادث اخیر

, موج سواری و دخالت کشورهای استکباری در حوادث اخیر, موج سواری و دخالت کشورهای استکباری در حوادث اخیر,

حجت الاسلام مقدسی پور تصریح کرد: در جریان اغتشاشات اخیر که به بهانه مطالبات و اعتراضات اقتصادی صورت گرفت، به روشنی موج سواری و دخالت کشورهای استکباری و جریانان ارتجاعی منطقه، بر همگان عیان شد و دشمنان سیلی خورده به دنبال انتقام هستند.

,

اعتراض و انتقاد به سوءمدیریت‌ها حق مردم است

, اعتراض و انتقاد به سوءمدیریت‌ها حق مردم است, اعتراض و انتقاد به سوءمدیریت‌ها حق مردم است,

وی در ادامه افزود: اعتراض به سوءمدیریت ها، ناکامی های اقتصادی و مشکلاتی مانند بیکاری و سختی معیشت حق طبیعی مردم است اما چگونگی بیان آن و راه های تحقق این حق، مساله مهم تری است. مردم ایران می خواهند این مشکلات از طریق روش ها و شیوه های قانونی و مسالمت آمیز حل شود و به هیچ وجه غیرت ایرانی به دشمنان و بدخواهان اجازه موج سواری در مسائل داخلی را نمی دهد.

,

امام جمعه کمیجان بیان کرد: مردم با بصیرت ایران دستان کثیف دشمنان ملت ایران را که از آستین ضدانقلاب و ناکامان فتنه 88 بیرون آمده و شیرینی جشن بزرگداشت حماسه 9 دی را در کام ملت تلخ کردند، در تجمعات اعتراضی شهرهای گوناگون مشاهده کردند که می خواستند با سوءاستفاده از صدای مردم روند تظاهرات و اعتراضات اقتصادی و صنفی را به ریل اعتراضات به اساس حکومت دینی برگردانند.

,

اعتراض با آشوب تفاوت دارد

, اعتراض با آشوب تفاوت دارد, اعتراض با آشوب تفاوت دارد,

حجت الاسلام مقدسی پور تصریح کرد: در 9 ماه گذشته ده ها تجمع اعتراضی کارگری، صنفی و اجتماعی در نهادهای امنیتی و قضایی ثبت شده و در هیچ یکی از اجتماعات شعار ساختارشکنانه داده نشده است.

,

وی ادامه داد: مردم ایران می دانند شمار زیادی از مشکلات اقتصادی به غیر از آن هایی که مربوط به سوءمدیریت برخی مدیران است، مربوط به فشارهای آمریکا و تحریم اقتصادی کشور به ویژه تشدید آن در دولت یازدهم و داوزدهم است.

,

حجت الاسلام مقدسی پور گفت: اگر قرار است شعاری داده شود «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» است. اما عده ای ضد انقلاب مزدور و وطن فروشِ خارج‌نشین که امور خود را با کاسه لیسی، مزدوری و خیانت به مردم از طریق اخذ جیره جنگی از سیا و موساد می گذرانند، کجا طعم تلخ بیکاری و گرانی و تورم را احساس کرده اند.

,

خطیب نمازجمعه کمیجان تصریح کرد: اگر آمریکا و کشورهای غربی دلشان برای ایران می سوزد، پول های بلوکه شده ایران را در اروپا و آمریکا آزاد کنند، تحریم های اقتصادی و بانکی را براساس پیمان برجام بردارند. دشمنان از یک طرف فشار اقتصادی وارد می کنند و از طرف دیگر عده ای تبهکار و اغتشاشگر مزدور را به خیابان می ریزند و بعد هم حق ملت را بخورند و اشک تمساح بریزند.

,

«محاربه» جرم اصلی اغتشاش‌گران مزدور

, «محاربه» جرم اصلی اغتشاش‌گران مزدور, ,  , «محاربه» جرم اصلی اغتشاش‌گران مزدور,

حجت الاسلام مقدسی پور گفت: متاسفانه در چند شهر آشوب طلبان به غیر از تخریب اموال عمومی، دست به کشتار زدند. این ها محارب هستند و باید حکم محارب درباره آن ها اجرا شود و به اشد مجازات برسند.

,

وی در ادامه تاکید کرد: رسانه ملی باید نقاب از چهره پیاده نظام خسته و زخمی جنگ نرم غرب عیله ایران بردارد تا مردم ماهیت منافقین جدید را بهتر بشناسند. مسئولین کشور باید در موضع گیری های داخلی و خارجی صریح تر و جسورانه تر علیه جنایات آمریکا و همپیمانانش در منطقه در باب مداخله در امور داخلی موضع بگیرند.

,

تلاش برای رفع مشکلات مردم بهترین راه مبارزه با استکبار است

, تلاش برای رفع مشکلات مردم بهترین راه مبارزه با استکبار است, تلاش برای رفع مشکلات مردم بهترین راه مبارزه با استکبار است,

امام جمعه کمیجان بهترین راه مبارزه با استکبار را تلاش برای رفع مشکلات مردم دانست و افزود: بهترین راه مبارزه با استکبار تلاش برای رفع مشکلات مردم است و راه مبارزه عملی با آمریکا راهی است که رهبری تعیین نموده است و آن اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل است.

,

حجاب تحکیم بنیان خانواده را به دنبال دارد

, حجاب تحکیم بنیان خانواده را به دنبال دارد, حجاب تحکیم بنیان خانواده را به دنبال دارد,

حجت الاسلام مقدسی پور با اشاره به 17 دی ماه و اجرای طرح استعماری رضاخان و اعلام کشف حجاب گفت: یکی از آثار و فواید حجاب در بُعد فردی، ایجاد آرامش روانی افراد در جامعه است، حجاب سبب استحکام بیشتر کانون خانواده می‌شود.

,

وی افزود: زنی که حجاب و عفاف را رعایت می کند نه تنها اولین قدم را در حفظ کانون گرم خانواده برداشته بلکه آبرو و شرافت مادری را به این وسیله فراهم ساخته و خود را از آزار و اذیت ها و نگاه های زهرآگین محفوظ می‌دارد.

,

اطاعت از خدا و تقوای الهی از عوامل «عزت» است

, اطاعت از خدا و تقوای الهی از عوامل «عزت» است, اطاعت از خدا و تقوای الهی از عوامل «عزت» است,

امام جمعه کمیجان به اصل «عزتمندی» در سبک زندگی اسلامی اشاره کرد و گفت: در اسلام اساس تربیت بر «عزت» بوده و اگر فرد با عزت رشد یابد و تربیت شود؛ پیوسته در تلاش است در هر اوضاع و احوالی راست و استوار باشد.

,

وی در ادامه افزود: ریشه همه جرم و جنایت و تبهکاری ها در ذلت نفس است و از این رو بهترین اصلاح تربیت فرد و جامعه عزت بخشی و عزت آفرینی است. اگر انسان به عزت الهی عزیز شود از همه نارحتی ها وارسته شده و نفوذناپذیر در برابر باطل و گناه و محکم و استوار در حق می شود.

,

حجت الاسلام مقدسی پور اطاعت از خدا و تقوای الهی را عوامل «عزت» دانست و خاطرنشان کرد: هیچ چیز چون بندگی و اطاعت از خدا، آدمی را عزت نمی‌بخشد. تقوای الهی پوششی است که آدمی را مصون و محکم و استوار می سازد و او را از آسیب و سستی حفظ می کند.

,

امام جمعه تفرش:

, امام جمعه تفرش:,

اصل مشکلات و مطالبات به حق مردم نباید نادیده گرفته شود/پیام حماسه ۱۹ دی دفاع از ولایت و مرجعیت است

, اصل مشکلات و مطالبات به حق مردم نباید نادیده گرفته شود/پیام حماسه ۱۹ دی دفاع از ولایت و مرجعیت است, اصل مشکلات و مطالبات به حق مردم نباید نادیده گرفته شود/پیام حماسه ۱۹ دی دفاع از ولایت و مرجعیت است, اصل مشکلات و مطالبات به حق مردم نباید نادیده گرفته شود/پیام حماسه ۱۹ دی دفاع از ولایت و مرجعیت است,

,

, , , ,

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از ندای تفرش، حجت‌الاسلام نعمت‌الله خدامی امام جمعه تفرش در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی جمعه این هفته با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در جمع خانواده‌های شهدا، گفت: شجاعت، فداکاری و ایمان سبب پیروزی انقلاب اسلامی و شکست طرح‌های دشمنان شده است. امروز همین عوامل می‌تواند جلوی اعمال دشمنی دشمنان را بگیرد چراکه دشمنان منتظر یک رخنه هستند تا وارد شوند.

, دیار آفتاب, ندای تفرش,

حساب مردم گله‌مند و دردمند از اغتشاش‌گران جدا است

, حساب مردم گله‌مند و دردمند از اغتشاش‌گران جدا است, حساب مردم گله‌مند و دردمند از اغتشاش‌گران جدا است,

وی با بیان این مطلب که نباید اصل مشکلات و مطالبات به حق مردم نادیده گرفته شود، اضافه کرد: حساب مردم گله‌مند و دردمند از اغتشاش‌گران جدا است؛ نباید به بهانه اغتشاش یک عده‌، حرف حق مردمی را که خواستار گشایش معیشتی هستند نادیده گرفت.

,

امام جمعه تفرش تصریح کرد: راه ابراز نظر و عقیده، با نهایت آزادی مسئولانه از طریق مجاری قانونی و منطقی انجام شود؛ چون دشمنان از هر رخنه‌ای سوءاستفاده می‌کنند.

,

پشت صحنه اغتشاشات اخیر استکبار جهانی و هم‌پیمانانش قرار داشت

, پشت صحنه اغتشاشات اخیر استکبار جهانی و هم‌پیمانانش قرار داشت, پشت صحنه اغتشاشات اخیر استکبار جهانی و هم‌پیمانانش قرار داشت,

خدامی با اشاره به پشت صحنه اغتشاشات اخیر کشور بیان کرد: پشت صحنه این اغتشاشات، کشورهای نظیر آمریکا، انگلیس، صهیونیست‌ها و عوامل منطقه مانند آل‌سعود بودند که حمایت ملت ایران در قالب راهپیمایی و تجمعات با بصیرت، فرصت سوءاستفاده را از آنها گرفت.

,

وی یادآور شد: جنس اغتشاشات اخیر در کشور از آتش زدن منبر، تخریب اموال عمومی و بیت‌المال و حمله به مراکز انتظامی نشان دهنده این مسئله است که صف اغتشاش‌گران از مردم جدا است.

,

امام جمعه تفرش ادامه داد: حوادث اخیر در کشور نشان می‌دهد که اصل «عدم اعتماد به آمریکا» باید به عنوان حقیقت تلقی و رعایت شود، سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در کشور بیشتر عملیاتی و به صنایع، تولیدات داخلی و مبارزه با قاچاق توجه شود.

,

خدامی عنوان کرد: مسئولین باید به مسائلی نظیر مبارزه با فساد، تبعیض و رانت در ابعاد مختلف، مراقبت از روزنه‌های نفوذ، نظارت بر گلوگاه‌های تصمیم‌سازی، اولویت دادن به حل معضلات کشور نظیر فقر و بیکاری، رصد و کنترل فضای مجازی، حفظ روحیه انقلابی و تقویت عناصر انقلابی و در یک کلام پیگیری همه حاکمیت نسبت به فرامین رهبر معظم انقلاب و مطالبات ایشان که همان خواسته‌های عموم مردم است، بیشتر توجه کنند.

,

پیام حماسه ۱۹ دی دفاع از ولایت و مرجعیت است

, پیام حماسه ۱۹ دی دفاع از ولایت و مرجعیت است, پیام حماسه ۱۹ دی دفاع از ولایت و مرجعیت است,

وی با اشاره به مناسبت ۱۹ دی و سالروز قیام مردم قم علیه رژیم ستمشاهی در سال ۵۶، بیان کرد: درس بزرگ این روز، دفاع از ولایت و مرجعیت، داشتن بصیرت، شناخت دشمنان و مقابله با آنها است.

,

سالروز شهادت شهدای هویزه در ۱۶ دی سال ۵۹، سالروز اجرای توطئه استعماری کشف حجاب توسط رضاخان در ۱۷ دی ماه، سالروز شهادت میرزا تقی‌خان امیرکبیر در ۲۰ دی ۱۳۳۰ و سالروز ترور شهید احمدی روشن از شهدای هسته‌ای در ۲۱ دی‌ماه از دیگر مناسبت‌هایی بود که امام جمعه تفرش به آنها اشاره کرد.

,

امام جمعه ساوه:

, امام جمعه ساوه:,

بصیرت ملت ایران فتنه اخیر را در نطفه خاموش کرد/دشمن به دنبال تضعیف جایگاه ولایت در نظام اسلامی است

, بصیرت ملت ایران فتنه اخیر را در نطفه خاموش کرد/دشمن به دنبال تضعیف جایگاه ولایت در نظام اسلامی است, بصیرت ملت ایران فتنه اخیر را در نطفه خاموش کرد/دشمن به دنبال تضعیف جایگاه ولایت در نظام اسلامی است, بصیرت ملت ایران فتنه اخیر را در نطفه خاموش کرد/دشمن به دنبال تضعیف جایگاه ولایت در نظام اسلامی است,

,

, , , ,

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از نارخبر، حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی امام جمعه ساوه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: بصیرت مردم، حضور نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجی قهرمان و رهبری آگاه فتنه اخیر را در کشور خنثی کرد.

, دیار آفتاب, نارخبر،,

وی افزود: مردم معترض وقتی متوجه سوءاستفاده اغتشاشگران شدند، صف خود را از آنان جدا کردند تا رصد آشوبگران آسان‌تر شود، مسئولان پاکدست قضایی هم در تجمعات حاضر شدند تا به کسی ظلم نشود.

,

مسئولان با اصلاح رفتار خود مطالبات به‌حق مردم را رسیدگی کنند

, مسئولان با اصلاح رفتار خود مطالبات به‌حق مردم را رسیدگی کنند, مسئولان با اصلاح رفتار خود مطالبات به‌حق مردم را رسیدگی کنند,

حسینی با اشاره به هشدارهای رهبرمعظم انقلاب در خصوص توطئه های جدید گفت: اعتراض مردم به مشکلات اقتصادی هنوز پابرجا است، مسئولین همه دستگاه ها باید اخلاق و رفتار خود را اصلاح کنند و به مطالبات مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب رسیدگی و از رهبری تبعیت کنند.

,

دشمن به دنبال تضعیف جایگاه ولایت در نظام اسلامی است

, دشمن به دنبال تضعیف جایگاه ولایت در نظام اسلامی است, دشمن به دنبال تضعیف جایگاه ولایت در نظام اسلامی است,

وی با تاکید بر اینکه دشمنان به دنبال تضعیف جایگاه رهبری در جامعه اسلامی هستند، گفت: دشمنان متوجه جایگاه رهبری بصیر و حکیم در نظام جمهوری اسلامی هستند بنابراین به دنبال تضعیف این جایگاه هستند.

,

خطیب نماز جمعه ساوه اظهار کرد: دشمنی امثال ترامپ و نتانیاهو قبلا ثابت شده است، آنها از اعتراضات مردمی با هدف سرنگونی نظام جمهوری اسلامی سوءاستفاده کردند، که خوشبختانه در فتنه اخیر همه گروه های سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب با درک هدف دشمن، متحد شدند.

,

تبعیت محض از رهبری؛ راهکار عبور از فتنه‌ها 

, تبعیت محض از رهبری؛ راهکار عبور از فتنه‌ها , تبعیت محض از رهبری؛ راهکار عبور از فتنه‌ها ,

حسینی با اشاره به توطئه‌های مختلفی که پس از انقلاب علیه ایران رقم خورده است، گفت: تنها راهکار رفع مشکلات و عبور از فتنه ها، تبعیت محض از رهبری انقلاب است، اگر مسئولین به مطالبات رهبری گوش می دادند و کم کاری نمی کردند امروز شاهد این مشکلات نبودیم.

,

امام جمعه ساوه گفت: در اغتشاشات اخیر عده‌ای از نوجوانان فریب دشمن را خورده‌اند، از دستگاه قضایی می‌خواهیم که با نوجوانان فریب خورده، رأفت اسلامی داشته باشند.

,

وی افزود: البته با کمک مردم باید سردسته های اغتشاشات شهر شناسایی و مجازات شوند، مگر می شود شخصی ادعای وطن پرستی کند و پرچم و نماد کشورش را آتش بزند.

,

جنگ با ایران بزرگترین حماقت رژیم سعودی خواهد بود

, جنگ با ایران بزرگترین حماقت رژیم سعودی خواهد بود, جنگ با ایران بزرگترین حماقت رژیم سعودی خواهد بود,

امام جمعه ساوه با اشاره به مانور تبلیغاتی آل‌سعود در هفته های اخیر بیان کرد: حکام وابسته عربی در حدی نیستند که بخواهند درباره آزادی، انسانیت و نظام ما صحبت کنند.

,

وی با اشاره به شکست‌های پی در پی رژیم سعودی از جبهه مقاومت در عراق، سوریه و یمن ادامه داد: به گفته «کالین پاول» ژنرال آمریکایی اگر جنگی میان ایران و عربستان رخ دهد، آنها حتی فرصت تماس برای کمک خواهی از آمریکا را نخواهند داشت.

,

حسینی با اشاره به 17 دی اعلام قانون کشف حجاب اظهار کرد: کشف حجاب، سوغات سفر ترکیه رضاخان بود و کسانی که ژست روشنفکری با تکرار نظر رضا خان درباره حجاب می گیرند، بدانند که رضاخان اهل علم نبود و از اسب سفیر لهستان نگهداری می کرد.

,

گفتنی است نماز جمعه این هفته با شکوه‌تر از همیشه برگزار شد و ثابت کرد مردم بصیر ایران هر وقت احساس خطر کنند متحد در صحنه ها حاضر می شوند.

,

امام جمعه شهر خنداب:

, امام جمعه شهر خنداب:,

بصیرت مردم ایران اسلامی سد راه آشوب‌گران شد/براندازی نظام؛ هدف اصلی استکبار

, بصیرت مردم ایران اسلامی سد راه آشوب‌گران شد/براندازی نظام؛ هدف اصلی استکبار, بصیرت مردم ایران اسلامی سد راه آشوب‌گران شد/براندازی نظام؛ هدف اصلی استکبار, بصیرت مردم ایران اسلامی سد راه آشوب‌گران شد/براندازی نظام؛ هدف اصلی استکبار,

,

, , , ,

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از پایگاه خبری نسیم خنداب، حجت‌الاسلام مجدی‌زاده، امام جمعه شهر خنداب در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته با اشاره به حقوق همسایگان در قرآن کریم گفت: خداوند در آیه ۳۶ سوره «نساء» بندگان را به نیکی نسبت به همسایگان سفارش کرده و نیکی به همسایه را در ردیف نیکی به والدین و یتیمان قرار داده است.

, دیار آفتاب, پایگاه خبری نسیم خنداب,

مجدی‌زاده با اشاره به اغتشاشات روزهای اخیر گفت: در روزهای اخیر در برخی از نقاط کشور شاهد آشوب و اغتشاشاتی بودیم که با بصیرت مردم ایران اسلامی و هوشیاری نیروهای نظامی و انتظامی توطئه‌های دشمنان، برای به آشوب کشیدن کشور و بر هم‌زدن نظم و امنیت عمومی نقش‌برآب شد.

,

وی در ادامه افزود: در اغتشاشات اخیر برخی نیروهای نفوذی و فریب‌خورده پرچم جمهوری اسلامی ایران را که به نام مقدس «الله» مزین است به آتش کشیدند، اقدامی که احساسات مردم ایران را جریحه‌دار کرد.

,

امام جمعه شهر خنداب، تصریح کرد: مردم ولایت‌مدار و دشمن‌شناس ایران اسلامی با آخرین توان در برابر هدف اصلی فتنه‌گران و جریانات استکباری که همان ضربه‌زدن به نظام جمهوری اسلامی است، می‌ایستند.

,

مجدی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: در نظر داریم با همکاری اداره جهاد کشاورزی شهرستان خنداب کشت گل‌محمدی و زعفران را به منظور صرفه‌جویی در مصرف آب در شهرستان خنداب ترویج دهیم.

,

امام جمعه فرمهین:

, امام جمعه فرمهین:,

تحریم‌های دشمن علیه ملت ایران شکست خورده و بی‌اثر است

, تحریم‌های دشمن علیه ملت ایران شکست خورده و بی‌اثر است, تحریم‌های دشمن علیه ملت ایران شکست خورده و بی‌اثر است, تحریم‌های دشمن علیه ملت ایران شکست خورده و بی‌اثر است,

,

, , , ,

به گزارش دیار آفتاب؛ به  نقل از فراهان خبر؛ حجت الاسلام فیض کرمیان، امام جمعه فرمهین در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به دست های پشت پرده استکبار در اغتشاشات اخیر گفت: خروش ملی در محکومیت اغتشاشات بار دیگر حماسه‌ای از حضور همیشگی ملت ایران آفرید، بر کسی پوشیده نیست که این اغتشاشات با توطئه آمریکا و ایادی آن بود.

, دیار آفتاب, فراهان خبر,

دشمن به دنبال براندازی نظام است

, دشمن به دنبال براندازی نظام است, دشمن به دنبال براندازی نظام است,

وی افزود: دشمنان این نظام در طول ۴۰ سال انقلاب با صرف دلارهار، راه اندازی کانال ها، سایت ها و تشکیل اتاق فکر برای براندازی این نظام توطئه می کنند و با تخریب و تحریم به دنبال اهداف خود هستند.

,

فیض کرمیان اظهار کرد: دشمن در اغتشاشات اخیر با اخبار جعلی و فتوشاب عکس و فلیم ها در رسانه های غربی و فضای مجازی به دنبال ضربه‌زدن به نظام جمهوری اسلامی بود.

,

امام جمعه فرمهین ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران با خون هزاران شهید آبیاری شده است و بیدی نیست که با این بادها بلرزد، درخت تنومند انقلاب اسلامی هر روز پربارتر می شود و شاهد پیشرفت و توسعه کشور در همه ابعاد هستیم.

,

تحریم های دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی شکست خورده و بی اثر است

, تحریم های دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی شکست خورده و بی اثر است, تحریم های دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی شکست خورده و بی اثر است,

وی گفت: همه موضع گیری‌های دشمن از جمله تشدید تحریم ها علیه نظام جمهوری اسلامی شکست خورده و بی اثر است، ملت ایران باسلاح ایمان در برابر توطئه های غرب ایستادگی می کند و دشمن راه به جایی نمی برد.

,

فیض کرمیان اظهار کرد: جای سوال است که دشمنان نظام، اغتشاشات را در برخی از شهرها با تعداد اندکی از آشوب‌گران می بیند اما خروش ملی مردم ایران را نمی بیند؟!!

,

ایمان به خدا و جانگذشتگی در راه اسلام توطئه های استکبار را خنثی می کند

, ایمان به خدا و جانگذشتگی در راه اسلام توطئه های استکبار را خنثی می کند, ایمان به خدا و جانگذشتگی در راه اسلام توطئه های استکبار را خنثی می کند,

امام جمعه فرمهین گفت: ایمان و توکل به خدا و جان نثاری در راه اسلام معادله‌ای است که توطئه های استکبار را بهم می ریزد و این معادلات دشمنان را متحیر کرده و درک این موضوع خارج از فهم دشمن است.

,

پیشرفت انقلاب اسلامی به برکت اسلام است 

, پیشرفت انقلاب اسلامی به برکت اسلام است , پیشرفت انقلاب اسلامی به برکت اسلام است ,

وی افزود: مهم ترین سرمایه ملت ایران در استکبارستیزی است، ایرانی بودن افتخار نیست مگر به برکت اسلام، اسلام غیرت می آفریند و خون ها را به جوشش می آورد، پیشرفت انقلاب اسلامی به برکت اسلام است.

,

امام جمعه فرمهین بیان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه این سال‌ ها با اجرای توطئه‌ های مختلف سعی کردند ایران را منزوی و مردم را از انقلاب دلسرد کنند اما با وجود همه تحرکات خود نتوانستند، آسیبی به ارکان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی وارد کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه