اخبار داغ

در راستای ترویج فرهنگ غرب در مدارس صورت گرفت؛

رقص و پایکوبی دانش‌آموزان مدرسه‌ای در پیشوا

رقص و پایکوبی دانش‌آموزان مدرسه‌ای در پیشوا
علی‌رغم تاکیدات بسیار زیاد برای حفظ شان و جایگاه دانش‌آموزان توسط بزرگان کشور، باز هم شاهد هستیم که در برخی مدارس دانش‌آموزان به بهانه‌های مختلف به سمت تفکرات غربی کشانده می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی ورامین ما ؛ دخالت مستقیم تفکرات و برنامه‌های کشورهای غربی یکی از مواردی است که در دولت‌های یازدهم و دوازدهم رنگ و لعاب بیشتری گرفته است و همین مسئله نیز موج اعتراضات گسترده‌ای را در زمان‌های مختلف به‌وجود آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ورامین ما ؛, رامین ما,

یکی از موارد بسیار مهم که رهبر معظم انقلاب اسلامی به شدت بر آن تاکید کردند و اجازه اجرای آن را نداد، اجرای سند ۲۰۳۰ بود که به‌صورت مستقیم نظام آموزش و پرورش کشور را تحت تاثیر خود قرار می‌داد.

,

در همه جوامع آموزش و پرورش دارای اهمیت بسیار زیادی است زیرا آینده‌سازان آن جامعه در ابتدای راه و رسم زندگی خود سمت و سوی زندگی آینده خود و همچنین آینده کشورشان را آموزش دیده و آن را در آینده اجرایی خواهند کرد به همین جهت نیز مقاطع اولیه تحصیلی از نظر شخصیتی و تحصیلی در جایگاه بسیار بالایی است.

,

طبق نظر کارشناسان بزرگ مختلف و همچنین رهبر معظم انقلاب اسلامی، سند ۲۰۳۰ که قرار بود به‌صورت مستقیم در مقاطع اولیه آموزشی دانش‌آموزان دخالت کرده و اقداماتی را صورت دهد، به‌صورت مستقیم تفکرات دانش‌آموزان را به سمت تفکرات و علاقه‌مندی‌های غربی می‌برد به همین جهت نیز با موج بسیار گسترده مخالفت روبرو شد.

,

پس از مخالفت‌های بسیار زیاد، رئیس جمهور دولت‌های یازدهم و دوازدهم که قرار بود سند ۲۰۳۰ در این دولت‌ها به خواست مسئولان ارشد این دولت‌ها اجرایی شود، دستور لغو اجرای این سند را داده و آن را از رسانه‌های مختلف اعلام کرد.

,

اما پس از اعلام لغو اجرای سند ۲۰۳۰ در مدارس، باز هم شاهد بودیم که در کنار و گوشه شهرها اقداماتی در حال رخ دادن است که دقیقاً در راستای اجرای برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط سند ۲۰۳۰ است که از جمله آن می‌توان تبدیل کردن نمازخانه برخی مدارس به سالن اجتماعات نام برد که به‌دنبال آن فرهنگ نماز و نمازخواندن از بین دانش‌آموزان کم‌کم از بین می‌رود.

,

اما در آخرین اقدام که توسط یک مدرسه دخترانه در شهرستان پیشوا رخ داده است، مسئولان این مدرسه در روز آخر پاییز از دانش‌آموزان خواسته‌اند که به حیاط مدرسه آمده و به‌مناسبت شب یلدا به رقص و پایکوبی بپردازند.

,

این اقدام که دقیقاً مخالف با شان و منزلت اسلامی و شخصیتی افراد و دقیقاً هم‌سو با تفکرات غربی است در حال رخ داد که با مخالفت برخی از دانش‌آموزان پیشوایی مواجه شد.

,

حال سئوال اینجاست که چرا مدیران برخی مدارس همچنان به‌دنبال آن هستند که تفکرات غربی که مخالف با شان و شخصیت دانش‌آموزانی با روحیه پاک و لطیف است را در مدارسشان اجرا کنند؟

,

این مدیران پیشرفت و تعالی واقعی دانش‌آموزان خود را دنبال می‌کنند یا به‌دنبال اجرای تفکراتی هستند که در آینده دانش‌آموزان مهد انقلاب اسلامی را به ناکجا آباد بکشانند؟

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه