اخبار داغ

فرماندار خلخال تشریح کرد؛

68 پروژه عمرانی و اقتصادی در خلخال در دهه مبارک فجر به بهره برداری می‎رسد

68 پروژه عمرانی و اقتصادی در خلخال در دهه مبارک فجر به بهره برداری می‎رسد
فرماندار خلخال از بهره برداری 68 پروژه و طرح اقتصادی و عمرانی در دهه مبارک فجر در خلخال خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ازناو، فریدون بابایی  امشب در نشست با خبرنگاران گفت: 68 پروژه و طرح عمرانی واقتصادی در شهرستان خلخال با اعتبار صرف شده بالغ بر 40 میلیارد تومان در دهه مبارک فجر در سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به بهره برداری می رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , ازناو,

رئیس ستاد دهه فجر شهرستان خلخال گفت:  پروژه های افتتاحی دهه فجر امسال خلخال شامل واحد فراوری سنگ، کارخانه الماس فوم، گلخانه پرورش گل رز هلندی، جایگاه سوخت و پمپ بنزین، کلینیک تخصصی شفا دانشگاه علوم پزشکی خلخال، سالن آمفی تئائر دیجیتال دانشگاه آزاد است که در سفر استاندار اردبیل این پروژه ها تقدیم مردم ولایت مدار و انقلابی شهرستان خلخال خواهد شد .

,

فرماندار خلخال گفت: بیش از یکصد برنامه فرهنگی ، هنری ، بصیرتی در ایام الله دهه فجر با مشارکت دستگاه ها و دهیاری ها ، پایگاه های مقاومت بسیج و با حضور گسترده و خودجوش مردم در روستاها وشهرهای شهرستان خلخال برگزار خواهد شد.

,

وی با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: از شاخص ترین برنامه ها در این دهه، ویژه برنامه سالگرد اولین شهید انقلاب خلخال شهید مظفری عزیزی است که امسال در شان این شهید بزرگوار انقلاب برگزار می شود.

,

 انتهای پیام / خلخال

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه