اخبار داغ

سرپرست اداره راهداری اردستان مطرح کرد؛

ضرورت احداث راهدارخانه در جاده اردستان به اصفهان

ضرورت احداث راهدارخانه در جاده اردستان به اصفهان
سرپرست اداره راهداری اردستان، گفت: یکی از نیازهای اساسی در اردستان احداث راهدارخانه در محور اردستان به اصفهان است، اما در این خصوص با توجه به پیگیری های انجام شده نتیجه ای نداشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد کاشکی در گفتگو با صبح اردستان، اظهار کرد: اداره راهداری اردستان نیاز مبرم به یک مرکز معاینه فنی ماشین های سنگین دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح اردستان,

وی افزود: یکی از نیازهای اساسی در اردستان احداث راهدارخانه در محور اردستان به اصفهان بوده که در این خصوص با توجه به پیگیری های انجام شده نتیجه ای نداشته است.

,

سرپرست اداره راهداری اردستان گفت: با توجه به وضعیت جاده های شهرستان که در بعضی مکان ها از قدمت بالا برخوردار بوده و نیاز به ماشین آلات و نیروی انسانی دارد که مسئولان باید آن را برآورده کنند.

,

کاشکی با بیان اینکه احداث پایانه مسافری در اردستان یکی از نیازهای اساسی مردم بوده، تصریح کرد: در حال حاضر چهار شرکت مسافری در اردستان و زواره به مردم خدمات ارائه می کند.

,

وی تاکید کرد: مجتمع های خدماتی فعال در سطح شهرستان و محورهای آن سه مجتمع بوده که دو مورد دیگر در کیلومتر سه محور کاشان به اردستان و کیلومتر چهار محور اردستان به نایین در حال ساخت است.

,

سرپرست اداره راهداری اردستان خاطرنشان کرد: اداره راهداری اردستان در حال حاضر به منظور تعمیر و نگهداری راه های مواصلاتی خود نیاز مبرم به 100کیلومتر روکش آسفالت گرم، 250 کیلومتر روکش آسفالت سطحی در راه های روستایی و فرعی، نیاز به 230 کیلومتر ایمن سازی محور های مواصلاتی و 10 کیلومتر روشنایی در سه راهی ها و کمربندی اردستان دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه