اخبار داغ

شهردار فولادشهر مطرح کرد:

مسکن مهر به ناحیه دو فولادشهر لنجان تبدیل شد

مسکن مهر به ناحیه دو فولادشهر لنجان تبدیل شد
شهردار فولادشهر گفت: اجازه نخواهیم داد که برخی از اختلاف‌های بین نهادها، شهروندان مسکن مهر فولادشهر را آزرده خاطر کند و از این پس این منطقه جزء ناحیه دو شهرداری فولادشهر به حساب می‌آید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از صدای لنجان؛ فرهاد سلیمی ظهر در نشست خبری خود با اصحاب رسانه ضمن تبریک به مناسبت دهه مبارک فجر و تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه(س) گفت: تعریف ما از فولادشهر آن چیزی است که باید باشد نه آنکه هست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای لنجان,

شهردار فولادشهر، بابیان اینکه فولادشهر براساس شرکت سهامی ذوب‌آهن شکل ‌گرفته است، خاطرنشان کرد: فولادشهر متولد ذوب‌آهن و دارای ظرفیت بالقوه‌ای درزمینه های اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و اقتصادی است.

,

وی با توجه ظرفیت‌های بالای جوانان فولادشهر در کسب رتبه‌های برتر کشوری و استانی در رشته‌های ورزشی، خاطرنشان کرد: فولادشهر از داشتن اداره ورزش و جوانان محروم است اما شهرداری آمادگی این را دارد که یک اتوبوس سیار را برای رسیدگی به دغدغه‌های ورزشی شهروندان اختصاص بدهد.

,

سلیمی با اشاره به علاقه زیاد شهروندان فولادشهر به تیم‌های اصفهانی متذکر شد: بنده خودم یک استقلالی هستم اما از هواداران قلبی تیم‌های اصفهانی هستم تا جایی که دوست دارم در پیکارهای ورزشی ذوب‌آهن را پیروز میدان ببینم و حمایت از این تیم بزرگ را وظیفه خود می دانم.

,

شهردار فولادشهر از راه‌اندازی اتوبوس سلامت در فولادشهر خبر داد و تصریح کرد: شهرداری فولادشهر آمادگی دارد تا پیرو جلسه اخیر با مسئولان بهداشت و درمان شهرستان لنجان، اتوبوسی را برای ارتقاء سطح سلامت شهروندان فولادشهر در اختیار این مجموعه قرار دهد تا به صورت سیار بتواند خدماتی را ارائه دهد.

,

وی با انتقاد از توزیع استانی عوارض ارزش افزوده در کشور که عملکرد شهرداری‌های را تحت شعاع قرار داده است، تصریح کرد: شهرستان‌های لنجان، شاهین شهر و مبارکه بیشترین آسیب را از این توزیع دیده‌اند و امیدواریم هرچه سریع‌تر مسئولان امور مالیاتی استان در خصوص وصول صددرصدی این عوارض اقدامات لازم را انجام دهند چراکه استان اصفهان از رتبه نامطلوبی در وصول این مطالبات دارد.

,

نیم‌قرن از عمر بلندمرتبه‌های فولادشهر می‌گذرد

,

شهردار فولادشهر با توجه به بافت قدیمی بلندمرتبه‌های فولادشهر و امکانات امدادی محدود سازمان آتش‌نشانی این شهر عنوان کرد: کشور ایران یکی از مناطق حادثه‌خیز است و در صورت بروز یک حادثه غیرمترقبه در فولادشهر امکان امدادرسانی به طبقات آخر بلندمرتبه‌های فولادشهر وجود ندارد و باید هرچه سریع‌تر نردبان‌های استانداردی برای برطرف شدن این کمبودها تهیه شود.

,

وی با تأکید براینکه، نیم قرن از عمر بلندمرتبه‌های فولادشهر می‌گذرد، یادآور شد: ضروری است تا با یک نگاه ملی و استانی به حل مشکلات بلندمرتبه‌های فولادشهر نگاه شود چراکه شهرداری با توجه به امکانات محدودی که در اختیار دارد قادر به حل تمامی مشکلات مربوط به این ساختمان‌ها نخواهد بود و تنها خرید یک نردبان استاندارد بیش از 65 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

,

سلیمی با اشاره به بودجه شهرداری فولادشهر در سال 97 اظهار کرد: بودجه شهرداری فولادشهر در سال جاری بالغ‌بر 51 میلیارد تومان بود که پیش‌بینی می‌شود، سال آینده این مبلغ به 80 میلیارد تومان افزایش یابد.

,

شهردار فولادشهر قانون مداری و شفاف‌سازی را لازمه تمام مدیران شهری دانست و تصریح کرد: دفترچه‌های عوارض باید به صورت شفاف در اختیار مردم قرار بگیرد و شکی نیست که وجود دستگاه‌های نظارتی نظیر اداره حراست و سازمان بازرسی زمینه بروز تخلفات را خواهد گرفت.

,

وی با توجه به پروژه‌های در دست اقدام شهرداری فولادشهر خاطرنشان کرد: ساماندهی بازار میوه و تره‌بار، پایانه مسافربری فولادشهر، ایجاد مراکز دائمی نمایشگاهی و رسیدگی کامل به سیما و  چهره فولادشهر ازجمله برنامه‌هایی هستند که از سال آینده آغاز و تا پایان دوره مسئولیتم به اتمام خواهند رسید.

,

سلیمی از تبدیل شدن مسکن مهر فولادشهر به ناحیه دو این شهرداری خبر داد و تصریح کرد: اجازه نخواهیم داد که برخی از اختلاف‌های بین نهادها، شهروندان مسکن مهر فولادشهر را آزرده خاطر کند و از این پس این منطقه جزء ناحیه دو شهرداری فولادشهر به حساب می‌آید و از مسئولان شرکت عمران فولادشهر تقاضا داریم تا با همکاری یکدیگر مشکلات شهروندان این منطقه را مرتفع سازیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه