اخبار داغ

فرماندار خرم آباد در نشست خبری با اصحاب رسانه خبر داد:

افتتاح 110 پروژه در خرم آباد

افتتاح 110 پروژه در خرم آباد
فرماندار خرم آباد گفت: با شروع هفته دولت، 110 پروژه با اعتباری بالغ بر 133 میلیارد و 810 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی، استانی و تسهیلات افتتاح می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از سفیرافلاک،  حبیب اله خجسته پور  در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دولت گفت: امسال، هفته دولت با نام آرامش و امید نامگذاری شده و امیدواریم آرامشی که در جامعه حکم فرما شده است تداوم داشته و زمینه ای برای یک امید پایدار در جامعه باشد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: رئیس جمهور سال گذشته، در زمان شروع به کار خود سه نقطه اساسی احیای اخلاق، تعامل با جهان و نجات اقتصاد را مبنای کار خود قرار داد.

,

فرماندار خرم آباد ضمن اشاره به عملکرد یک سال گذشته دولت یازدهم گفت: با گذشت یک سال از عمر دولت تدبیر و امید و نگاهی گذرا به عملکرد این دولت شاهد ثبات بازار، کاهش نرخ تورم از 40 به 25 درصد، سرازیر کردن منابع ناشی از طرح هدفمند کردن یارانه ها به سمت حوزه بهداشت و درمان ، تداوم حقوق شهروندی، تقدیم به موقع بودجه به مجلس، ارتقاء جایگاه ایران در عرصه بین الملل و توقف روند تحریم ها تنها بخشی از اقدامات موثر دولت است.

,

خجسته پور در خصوص اجرای طرح تحول نظام سلامت گفت: با توجه به اینکه دغدغه مقام معظم رهبری در حوزه بهداشت و درمان این است که فردی که به بیمارستان مراجعه می کند فقط رنج بیماری را تحمل کند با نظر به این دیدگاه طرح تحول نظام سلامت از محل هدفمندی یارانه ها در کشور در حال اجرا است.

,

کاهش هزینه های درمان با اجرای طرح تحول نظام سلامت

, کاهش هزینه های درمان با اجرای طرح تحول نظام سلامت,

وی گفت: با اجرای این طرح هزینه های بهداشت و درمان از 40 درصد به حداکثر 10 درصد رسیده و تمام خدمات دریافتی بیمار بر عهده بیمارستان است.

,

فرماندار خرم آباد افزود:  مقیم شدن پزشک در بیمارستان،  تحت پوشش قرار گرفتن داروهای بیماران خاص و کاهش هزینه های عمل های جراحی از مزایای این طرح است که امیدواریم روند اجرای طرح تحول نظام سلامت به خوبی پیش برود و مردم از بهترین خدمات بهداشتی و درمانی به دور از هرگونه نگرانی بهره مند شوند.

,

خجسته پور زمینه سرمایه گذاری در استان را وجود زیرساخت های مناسب عنوان کرد و اظهار داشت:  وجود زیرساخت های مناسب در استان کار را برای سرمایه گذاری آسان می کند. تا زمانی که استان زیرساخت های لازم را نداشته باشد سرمایه گذار به سختی جذب می شود.

,

وی افتتاح برخی از پروژه های استانی را گامی موثر در روند پیشرفت استان و شهرستان خرم آباد دانست و گفت: افزایش تعداد پرواز ها، توسعه و تکمیل باند فرودگاه خرم آباد، احیای مجتمع کشت و صنعت، دعوت از هولدینگ های اقتصادی برای سرمایه گذاری  و احداث مجتمع کیو با اعتباری بیش از 300 میلیارد تومان، اقدامات موثری است که در شهرستان خرم آباد در حال آغاز به کار است که رون توسعه استان را بهبود می بخشند.

,

افتتاح 110 پروژه در هفته دولت

, افتتاح 110 پروژه در هفته دولت,

فرماندار خرم آباد با اشاره به افتتاح پروژه های مربوط به هفته دولت در سطح شهرستان خرم آباد؛ عنوان کرد:  با شروع هفته دولت، 110 پروژه با اعتباری بالغ بر 133 میلیارد و 810 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی، استانی و تسهیلات افتتاح می شود.

,

وی گفت: با افتتاح این پروژه ها، هزار و 480 نفر به صورت مستقیم مشغول به کار می شوند. جهاد کشاورزی با افتتاح  28 پروژه بیشترین تعداد افتتاح و راه و شهرسازی با اشتغال هزار و 380 نفر بیشترین تعداد اشتغال نیرو را به خود اختصاص داده اند.

,

خارج شدن چهارشنبه سوری از یک موضوع امنیتی  به یک مسئله اجتماعی

,

حجسته پور در خصوص اقدامات فرماندار خرم آباد از زمان آغاز به کار تاکنون نیز اظهار داشت: شروع به کار فرمانداری خرم آباد در دولت جدید با چهارشنبه سوری مقارن شد و ما در اولین اقدام، چهارشنبه سوری را از یک موضوع امنیتی خارج  و به یک مسئله اجتماعی تبدیل کردیم به طوری که هیچ فردی دستگیر نشد و تعداد مجروحین انگشت شمار بودند.

,

وی افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته میزان خدمات نوروزی نیز در سال جاری با رشد 21 درصدی روبه رو بود و میزان اقامت در شهر خرم آباد به 2/3 شب برای مسافران رسید.

,

تکمیل کتابخانه مرکزی خرم آباد

, تکمیل کتابخانه مرکزی خرم آباد,

فرماندار خرم آباد نبود  کتابخانه مرکزی در شهرستان را نشانه توسعه نیافتگی استان عنوان کرد و عنوان کرد: 500 میلیون تومان  از اعتبارات شهرستان خرم آباد برای احداث پایگاه هوایی در نظر گرفته شد که با مخالفت فرماندار خرم آباد روبه رو شد چرا که با بررسی های انجام شده بیشتر پرواز های امداد هوایی برای شهرستان های اطراف صورت می گیرد و کل هزینه آن بر دوش شهرستان است. ما به جای قرار دادن این اعتبار برای امداد هوایی پیشنهاد تکمیل کتابخانه مرکزی را عنوان کردیم که مورد موافقت قرار گرفت.

,

اختلاف بین شورا و شهرداری برای مردم قابل پذیرش نیست

,

وی در خوص عملکرد شورا و شهرداری نیز گفت:  اگر اعضای شورا به شهرداری اعتقاد دارند باید وی را یاری کنند؛ اگر اعتقادی به کار وی ندارند نباید زمان را از دست بدهند چرا که  این اختلاف ها برای مردم قابل پذیرش نیست و تنها نیمه تمام مانده پروژه ها را به دنبال دارد.

,

جامعه نیاز به آرامش دارد

, جامعه نیاز به آرامش دارد,

خجسته پور به یکی دیگر از عوامل توسعه نیافتگی استان های محروم اشاره کرد و گفت: یکی از عوامل توسعه نیافتگی استان های محروم این است که سریع به پیشواز انتخابات می روند اگر می خواهیم به سمت توسعه حرکت کنیم باید به دنبال آرامش در جامعه باشیم.

,

وی گفت: یکی از مشکلات شهرستان خرم آباد میدان امام حسین است که 13 ورودی و خروجی دارد که نتیجه تصمیم گیری های غیرکارشناسی است. اولین اقدام در این مکان نصب پل هوایی با مکانیزم پله برقی برای شهروندان است تا رغبت به استفاده از پل هوایی در این مکان بیشتر شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه