اخبار داغ

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

راه ارتباطی منطقه قره‌پشتلو زنجان به شهرستان طارم احداث می‌شود

راه ارتباطی منطقه قره‌پشتلو زنجان به شهرستان طارم احداث می‌شود
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس گفت: منطقه قره‌پشتلو زنجان به شهرستان طارم وصل می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی وقف‌چی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های اصلی ما توسعه راه‌های استانی و بین استانی است، اظهار کرد: معتقدیم که برای برون رفت از وضع موجود و به خصوص منطقه قره پشتلو ضرورت ایجاد مسیری بین طام و قره پشتلو بازگشایی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , موج رسا;,

وی افزود: تمام تلاش ما این بود که این مسیر بازگشایی شود و در این راستا با مدیرکل راه و شهرسازی جلساتی در این خصوص برگزار و به این نتیجه رسیدیم که از مسیر ارمغانخانه یعنی روستای پازوکی منطقه قره پشتلو را به سرخ‌آباد طارم را وصل کنیم.

,

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با اتصال این مناطق به همدیگر یک ارتباط خوب بین این دو منطقه ایجاد و به رفع محرومیت‌ها و عمران و آبادانی این مناطقه نیز کمک خواهد کرد.

,

وی با بیان اینکه طول این مسیر حدود پنج کیلومتر است، ابراز کرد: عملیات اجرایی برای بازگشایی این مسیر آغاز شده و کارها با روند مناسبی پیش می‌رود.

,

وقف‌چی خاطرنشان کرد: طبق قول اداره کل راه و شهرسازی و با همکاری راهداری استان امیدواریم که حداکثر تا خرداد سال 97 این مسیر برای استفاده مردم این مناطق باز شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه