اخبار داغ

برگزاری مراسم حلول سال جدید در حرم مطهر امامزاده علی ابن اسحاق(ع) سروستان

برگزاری مراسم حلول سال جدید در حرم مطهر امامزاده علی ابن اسحاق(ع) سروستان
این مراسم امروز سه شنبه ۲۹ اسفند ماه همزمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در حرم مطهر علی ابن اسحاق(روستای کته گنبد سروستان) برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود رضایی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سروستان در گفتگو با سروستان ما از برگزاری مراسم تحویل سال نو در بقاع متبرکه مستقر در این شهرستان خبر داد و گفت: امسال مراسم تحویل سال نو همچون سال های گذشته در بقاع متبرکه سروستان برگزار می شود.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سروستان ما ,
,

وی همچنین افزود: به همت هیئت امنا و اهالی روستای کته گنبد، امسال مراسم تحویل سال نو به صورت ویژه در حرم مطهر امامزاده جلیل القدر" حضرت علی ابن اسحاق(ع) برگزار می شود.

,

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سروستان در ادامه این مطلب گفت: این مراسم با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء آغاز و پس از اجرای برنامه های دعا و نیایش و همچنین ویژه برنامه شهادت امام هادی(ع) با قرائت دعای تحویل سال به استقبال سال جدید خواهیم رفت.

رضایی با اشاره به آغاز برنامه " آرامش بهار" در سراسر بقاع متبرکه مستقر در این شهرستان گفت: ویژه برنامه فرهنگی "آرامش بهاری" که در چهارچوب ترویج فرهنگ اسلامی و همچنین در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری می باشد همچون سال های گذشته از دیروز(۲۸ اسفندماه) آغاز و تا پایان تعطیلات نوروزی با ارائه برنامه های مختلف فرهنگی، معنوی، تربیتی و بصیرتی در حرم مطهر امامزادگان جلیل القدر مستقر در این شهرستان برگزار می شود.

,
,
,

 

,

انتها پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه