اخبار داغ

رئیس پلیس راه البرز:

ترافیک پر حجم در آزادراه های کرج - قزوین و تهران - کرج/ اعمال محدودیت ترافیکی نوروزی از ساعت 15 امروز در جاده چالوس

ترافیک پر حجم در آزادراه های کرج - قزوین و تهران - کرج/ اعمال محدودیت ترافیکی نوروزی از ساعت 15 امروز در جاده چالوس
رئیس پلیس راه استان البرز گفت: از ساعت 15 امروز از مازندران ممنوعیت حرکت خودروها را به داخل جاده چالوس داریم و سه ساعت بعد از میدان امیرکبیر به سمت مازندران کل جاده به صورت یک طرفه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتر یک، رئیس پلیس راه استان البرز درباره آخرین وضعیت راه های استان و محدودیت های ترافیکی امروز 29 اسفند به خبرنگار تیتریک گفت: آزاد راه تهران – کرج از گرمدره تا پل فردیس لاین شمالی ترافیک پر حجم و در حال حرکت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتر یک،, تیتریک,

سرهنگ رضا گودرزی افرود: آزاد راه کرج – قزوین از پل فردیس تا بهشت سکینه ترافیک پر حجم و در حال حرکت بوده و جاده چالوس از میدان امیرکبیر تا تونل 7 ترافیک به صورت توقف و حرکت است.

,

وی با اشاره به پیش بینی محدودیت ترافیکی برای ظهر امروز اظهار داشت: این محدودیت از ساعت 15 آغاز خواهد شد و تا ساعت 6 صبح فردا ادامه خواهد داشت.

,

سرهنگ گودرزی تصریح کرد: از ساعت 15 امروز از مازندران ممنوعیت حرکت خودروها را به داخل جاده چالوس داریم و سه ساعت بعد از میدان امیرکبیر به سمت مازندران کل جاده به صورت یک طرفه است.

,

وی با اشاره به اینکه در صورت اتمام بار ترافیکی جاده دو طرفه می شود گفت: رانندگانی که در جاده های دو طرفه مانند چالوس تردد می کنند از سبقت، سرعت و تجاوز به چپ خودداری کنند.

,

رئیس پلیس راه استان البرز در خاتمه تصریح کرد: کسانی در محورهای آزادراهی تردد می کنند با رعایت فاصله طولی و پرهیز از عجله و شتاب به رانندگی خود ادامه دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه