اخبار داغ

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آران و بیدگل:

رشد ۳۴ درصدی گردشگری آران و بیدگل در نوروز/ ۱۲۵ هزار مسافر از شهرستان بازدید کردند

رشد ۳۴ درصدی گردشگری آران و بیدگل در نوروز/ ۱۲۵ هزار مسافر از شهرستان بازدید کردند
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آران و بیدگل گفت: ۱۲۵ هزار مسافر و ۱۳ هزار اقامت در نوروز امسال برای آران و بیدگل به ثبت رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خطب شکن ؛ مجید نوری در گفت و گو با این پایگاه خبری درباره‌ آمار بازدید گردشگران در تعطیلات نوروز از آران و بیدگل اظهار کرد: بیش از ۱۲۵ هزار گردشگر با آغاز سفرهای نوروزی از اماکن تاریخی و گردشگری شهرستان دیدن کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خطب شکن,

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آران و بیدگل  با مقایسه این آمار نسبت به نوروز سال ۹۶ افزود: ورود مسافران نوروزی در مقایسه با سال گذشته ۳۴ درصد رشد داشته است.

,

وی حرم مطهر حضرت هلال بن علی(ع) در اماکن مذهبی و شهر زیرزمینی نوش آباد را در بین اماکن تاریخی در صدر انتخاب‌های مسافران نوروزی از میان جاذبه‌های تاریخی و طبیعی شهرستان معرفی کرد.

,

نوری از اسکان ۱۳ هزار گردشگر در مراکز اقامتی شهرستان نیز خبر داد و گفت: در حوزه اقامت نیز شاهد رشد ۲۷ درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۶ بوده‌ایم.

,

وی با اشاره به رشد گردشگری آران و بیدگل خاطرنشان کرد: رشد آمار ورود گردشگران نوروزی در سال ۹۷ نشان از شناخته شدن آران و بیدگل در سطح کشور دارد.

,

تاکنون ۱۳۳ اثر تاریخی شهرستان آران و بیدگل در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است که پس از اصفهان و کاشان جایگاه سوم استان در ثبت آثار تاریخی را در اختیار دارد.

,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه