اخبار داغ

همزمان با ماه رمضان:

20مبلغ و روحانی به مساجد و ادارات بندرترکمن اعزام می شوند

20مبلغ و روحانی به مساجد و ادارات بندرترکمن اعزام می شوند
رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن از اعزام 20مبلغ و روحانی به مساجد و ادارت شهرستان در ماه پربرکت رمضان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آوای ترکمن ، حجت الاسلام جعفرکوهستانی با اشاره به اهمیت ماه پرفضیلت رمضان در مصاحبه با خبرنگار ما اظهار داشت: رمضان، در میان مسلمانان از احترام، اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار و ماه سلوک روحی آنان است و مؤمنان با مقدمه سازی و فراهم کردن زمینه های معنوی در ماه های رجب و شعبان هر سال خود را برای ورود به این ماه شریف و پربرکت آماده می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای ترکمن,

وی افزود: با حلول این ماه مومنان با شور و اشتیاق و دادن اطعام و افطاری به نیازمندان، شب زنده داری و عبادت، تلاوت قرآن، دعا، استغفار، دادن صدقه، روزه داری ،روح و جان خود را از سرچشمه فیض الهی سیراب می کنند.

,

رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن تصریح کرد: ماه مبارک رمضان به جهت نزول قرآن کریم در آن و ویژگی های منحصربه فردی که دارد در میان ماه های سال قمری برترین است لذا قرآن کریم می فرماید: .ماه رمضان ماهی است که قرآن برای هدایت انسان ها در آن نازل شده است.

,

وی با اشاره به سخنان گهربار پیامبر گرامی اسلام در این باره اذعان داشت: رمضان ،ماه پربرکت ،رحمت و مغفرتی است که نزد خدا از همه ماه ها برتر و روزهایش بر همه روزها و شب هایش بر همه شب ها و ساعاتش بر همه ساعات برتر است، ماهی که بندگان در آن به میهمانی خدا دعوت شده و مورد لطف او قرار میگیرند، نفس ها در آن تسبیح و خواب در آن عبادت، عملها در آن مقبول و دعاها مستجاب است و این بهترین ساعاتی است که خداوند به بندگانش نظر رحمت می کند.

,

وی بیان کرد:تمام کتب بزرگ آسمانی مانند قرآن کریم، تورات، انجیل، زبور و صحف در این ماه نازل شده است. امام صادق(ع)می فرماید: کل قرآن کریم در ماه رمضان به بیت المعمور نازل شد، سپس در مدت بیست سال بر پیامبر اکرم(ص) و صحف ابراهیم در شب اول ماه رمضان و تورات در روز ششم ماه رمضان، انجیل در روز سیزدهم ماه رمضان و زبور در روز هیجدهم ماه رمضان نازل شد.

,

حجت الاسلام کوهستانی خاطرنشان کرد:بمنظور برنامه ریزی بهره برداری بهتر و بیشتر در شهرستان نشست روحانیون شهرستان قبل از ماه مبارک رمضان در اداره تبلیغات اسلامی برگزار گردید .

,

وی یادآور شد:با برنامه ریزی های انجام شد در ماه رمضان امسال تعداد بیست روحانی و مبلغ به مساجد و ادارات شهرستان اعزام می شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه