اخبار داغ

طرح نشاط در پارک ولایت قرچک برگزار شد+ تصاویر

طرح نشاط در پارک ولایت قرچک برگزار شد+ تصاویر
طرح نشاط با حضور شهردار، کودکان و خانواده های آنان در پارک ولایت قرچک برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین؛ طرح نشاط با حضور شهردار، کودکان و خانواده های آنان بعدازظهر امروز در پارک ولایت قرچک برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین؛ طرح نشاط با حضور شهردار، کودکان و خانواده های آنان بعدازظهر امروز در پارک ولایت قرچک برگزار شد., قرچک آنلاین,

محسن شریف شهردار قرچک در حاشیه این مراسم اظهار داشت: در راستای غنی سازی اوقاف فراغت کودکان با تکیه بر ارزشهای اسلامی این طرح در پارک های سطح شهر قرچک انجام می گردد .

,

وی گفت: نقاشی کودکان، سوالات قرآنی، گریم کودکان و غیره جزو این طرح بوده است تا یک روز شاد و به یاد ماندنی برای کودکان و خانواده آنان باشد.

,

شریف افزود: هدف از این طرح  پر نمودن اوقات فراغت فرزندان همراه با بالا بردن سطح فرهنگی و دینی آنان است و توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی انجام می شود.

,

, , , ,

وی تاکید کرد: بیشتر کودکان و نوجوانان در معرض آسیب های اجتماعی مختلفی قرار دارند، رفتارهای نامطلوب و بعضا ناهنجاری از خود نشان می دهند، اما رفتار با محبت و صمیمی در این طرح آنان را خوشحال می کند به گونه ای که معضل دارترین و بدخلق ترین کودکان، بدون ایجاد مشکل خاصی در این محیط آرامش و نشاط کودکانه را احساس می کنند.

,

گفتنی است، در پایان مسابقه بین کودکان انجام شد و از نفرات برتر تجلیل به عمل آمد و در این مراسم کودکان شهدای مدافع حرم قرچک حضور داشتند.

,

, , , , , , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه