اخبار داغ

رئیس فدراسیون تکواندو در شهرکرد:

ورزش تکواندو برای ایران یک نشان اقتدار در سطح ورزش جهان است

ورزش تکواندو برای ایران یک نشان اقتدار در سطح ورزش جهان است
رئیس فدارسیون تکواندو گفت: ورزش تکواندو برای نظام جمهوری اسلامی ایران یک نشان اقتدار در سطح ورزش جهان است و باید در استان ها به این رشته توجه جدی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد پولادگر رئیس فدارسیون تکواندو در گفتگو با خبرنگار بام ایران خبر ؛  از اجرای طرح زکات ورزشی در رشته تکواندو خبر داد و گفت: این طرح اکنون در تهران،البرز، خراسان رضوی،قزوین، کرمانشاه و اصفهان اجرایی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بام ایران خبر,

وی افزود: این طرح بزودی در سایر استانها نیز اجرایی می شود.

پولادگر اظهار داشت: در این طرح، خانواده های بی بضاعت که توان پرداخت شهریه را ندارند، کودکان و نوجوانان مستعد آنان در رشته تکواندو شناسایی و زیر نظر مربیان فدراسیون آموزش های تکواندو را بصورت رایگان فرا می گیرند.

وی افزود: ممکن است در بین این استعدادها، کودکانی باشند که از پتانسیل بالایی در رشته تکواندو برخوردار باشند و بعدها بتوانند به تیم های ملی نیز راه پیدا کنند.

محمد پولادگر به قهرمانی تیم نوجوانان ایران در جهان در ماه گذشته نیز اشاره کرد و افزود: در این رقابتها 49 کشور به دنبال کسب مدال و سهمیه المپیک نوجوانان بودند که تنها ایران و روسیه موفق به کسب هر 6 سهمیه این رشته در جهان شدند.

رئیس فدراسیون تکواندو از بومی سازی سیستم الکترونیکی داوری و هوگو تکواندو در ایران خبر داد و گفت: با تلاش محققان دانشگاه شریف اکنون سیستم الکترونیکی داوری و هوگو دیجیتال در ایران تولید می شود.

وی به موقعیت جغرافیایی استان چهارمحال و بختیاری برای قهرمان پروری در رشته تکواندو اشاره کرد و یادآور شد: این استان پیشتر در سنگین وزن بانوان صاحب عنوان بود و باید دوباره به روزهای اوج خود برگردد.

مدیر کل ورزش و جوانان نیز در این مجمع با اشاره به اینکه به دلیل شرایط اقلیمی و آب و هوایی، ورزش های رزمی در این استان با اقبال عمومی و موفقیت بیشتری همراه است گفت: آموزش و استعدادیابی به عنوان موتور محرک ورزش قهرمانی باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

حمیدکریمی به حرکت در راستای سیاست های فدراسیون و اداره کل توسط هیات تاکید کرد و خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره های ملی، میزبانی مسابقات کشوری و انظباط مالی از اهداف توسعه ورزش تکواندو در استان باشد.

در ادامه این مجمع، عزت الله بهرامی با کسب 16 رای به عنوان رئیس هیات تکواندو چهارمحال و بختیاری انتخاب و از خدمات محسن عبداللهی قدردانی شد.

انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه