اخبار داغ

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری بهارستان:

شخصیت و رهبری امام خمینی (ره) در دوران انقلاب بی‌نظیر بود / امروز اتحاد بین مردم و سه قوه امری حیاتی است

شخصیت و رهبری امام خمینی (ره) در دوران انقلاب بی‌نظیر بود / امروز اتحاد بین مردم و سه قوه امری حیاتی است
معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری بهارستان گفت: امام خمینی (ره) رهبری بی‌نظیر با برکات وجودی فراوان بود که ملت ستم دیده ایران را رهبری کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدحبیب موسوی معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان بهارستان در گفت‌وگو با خبرنگار بهارستانه با اشاره به برگزاری نشست ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره)، اظهار داشت: بدون تردید شخصیت عرفانی، حماسی و رهبری پرجاذبه معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) بی‌نظیر بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,

وی همچنین پیروزی انقلاب اسلامی ایران را مدیون تلاش‌ها و رهبری امام خمینی (ره) دانست و گفت: پایبندی خالصانه معمار کبیر انقلاب به مبانی اسلام همراه با حق طلبی، صداقت، اخلاق‌مداری و سعه صدر در برخورد با مسائل بی‌نظیر بوده است، که همین موارد ایشان را به رهبری فوق العاده برای ملت ستم دیده ایران تبدیل کرد.

,

موسوی در ادامه باتاکید برکات وجودی امام خمینی (ره)، اذعان داشت: تروج فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت و احیای عزت، استقلال و هویت ملی و مذهبی بعد از انقلاب اسلامی در کشور که نمونه بارز آن جنگ تحمیلی ایران و عراق بود، از جمله برکات وجودی ایشان به شمار می روند.

,

وی به جایگاه و قدرت جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان اشاره کرد و بیان داشت: امروز با  رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و اتحاد و انسجام ملی، کشور به آنچنان قدرتی در منطقه دست یافته است که هیچ کشوری در جهان حتی جرأت فکر کردن به حمله نظامی بر علیه ایران را ندارد.

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان بهارستان درپایان باتوجه به اتفاقات و مسائل اخیر در عرصه بین‌الملل، خاطرنشان کرد: درحال حاضر اتحاد و همبستگی بین مردم و سه قوه بسیار حائز اهمیت است و سبب قدرتمندتر و مقتدرتر شدن ایران در منطقه و جهان می گردد.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه