اخبار داغ

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان خبر داد؛

کسب رتبه اول کشوری آیین جزء خوانی قرآن در مشهد اردهال/برگزاری ویژه برنامه شب های قدر در آستان مقدس سلطان علی بن محمد باقر(ع)

کسب رتبه اول کشوری آیین جزء خوانی قرآن در مشهد اردهال/برگزاری ویژه برنامه شب های قدر در آستان مقدس سلطان علی بن محمد باقر(ع)
سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان گفت: برای دومین سال متوالی آیین جزء خوانی قرآن کریم در حرم مطهر سلطان علی بن امام محمد باقر (ع) مشهد اردهال کاشان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز؛ مهدی حافظیان اظهار کرد: آیین جزء خوانی قرآن سلطان علی بن امام محمد باقر (ع) مشهد اردهال کاشان از ساعت 12:15 ظهر از شبکه سیمای استان اصفهان و ساعت دو بامداد از شبکه پنج سیما پخش می شود که در این محفل نورانی قاریان و حافظان برجسته کشوری از جمله استاد زرگر و ابوالقاسمی آیات قرآن را تلاوت می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی در ادامه با اشاره به اینکه دومین سال متوالی است که جزء خوانی قرآن کریم در این آستان مقدس برگزار می شود، افزود: با توجه به اینکه سال گذشته این مراسم در صحن اصلی حرم برگزار شد امسال به دلیل وضعیت جوی آب و هوا، مراسم در داخل شبستان اصلی حرم مطهر، مسجد امام صادق (ع) برگزار می شود .

,

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان، با بیان اینکه مراسم جزء خوانی حرم مطهر سلطان علی بن امام محمد باقر (ع) سال گذشته رتبه اول کشوری را به دست آورد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه سال به سال مراسم جزء خوانی قرآن کریم در جوار حرم مطهر این امامزاده واجب التعظیم با حضور پرشورتر مردم ولایت مدار کاشان برگزار می شود.

,

حافظیان افزود: همچنین براساس هماهنگی هایی که انجام شده است قبل از شروع مراسم جزء خوانی، حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی امام جمعه مشهداردهال نیز به تفسیر آیات قرآن کریم می پردازد.

,

وی همچنین از برگزاری مراسم های ویژه شب های قدر در این آستان با حضور سخنرانان و مداحان معروف کشوری خبرداد و گفت : سخنران شب نوزدهم ماه مبارک رمضان حجت الاسلام و المسلمین سعیدیان و مداحی محمد مهدی کریمی، سخنران شب بیست و یکم حجت الاسلام سلیمانی امام جمعه منطقه اردهال با مداحی افشاری و شب بیست و سوم سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین صابری اراکی و مداحی نعیمیان خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه