اخبار داغ

عضو شورای نامگذاری معابر و اماکن شهر اصفهان:

تغییر نام خیابان سید ابوالحسن اصفهانی قطعی نیست/ پیشنهاد این تغییر در شورای نامگذاری معابر مطرح شده است

تغییر نام خیابان سید ابوالحسن اصفهانی قطعی نیست/ پیشنهاد این تغییر در شورای نامگذاری معابر مطرح شده است
عضو شورای نامگذاری معابر و اماکن شهر اصفهان در پاسخ به واکنش های مردمی به تغییر نام خیابان سید ابوالحسن اصفهانی گفت: هنوز تغییر نام خیابان سید ابوالحسن اصفهانی قطعی نیست و ممکن است در هر یک از مراحل آینده با تغییر نام این خیابان مخالفت بشود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایمان حجتی امروز در گفتگو با صاحب نیوز در پاسخ به واکنش های مردمی به تغییر نام خیابان سید ابوالحسن اصفهانی اظهار کرد: در شهرداری یک سیکلی برای نامگذاری وجود دارد، در مرحله اول شورایی با نام شورای نامگذاری معابر و اماکن وجود دارد که اعضای آن ترکیبی از شورا و شهرداری هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

عضو شورای نامگذاری معابر و اماکن با بیان اینکه 4 مرحله برای نامگذاری یا تغییر نام وجود دارد، تصریح کرد: بعد از تصمیم شورای نامگذاری شهردار آن را به لایحه تبدیل می کند، پس از آن به کمیسیون فرهنگی شورای شهر می رود و در صورت تایید وارد صحن علنی شورای شهر می شود و در نهایت پس از تایید شورای شهر نام تغییر پیدا می کند.

,

وی با بیان اینکه هنوز تغییر نامی صورت نگرفته است، عنوان کرد: در حال حاضر پیشنهاد این تغییر داده شده است و هنوز 3 مرحله دیگر مانده است.

,

مسئول روابط عمومی شهرداری اصفهان ادامه داد: در جلسه تصمیم گیری در مورد این موضوع بنده حضور نداشتم و تغییر نام چند خیابان دیگر هم در دستور کار قرار گرفته است.

,

حجتی در پایان تصریح کرد: هنوز تغییر نام این خیابان قطعی نیست و ممکن است در هر یک از مراحل آینده با تغییر نام این خیابان مخالفت بشود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه