اخبار داغ

عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس

کاهش «دلار» ربطی به FATF ندارد

کاهش «دلار» ربطی به FATF ندارد
عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه FATF هنوز مخالفان زیادی در مجلس دارد گفت: FATF هیچ گونه تاثیری بر روی کاهش نرخ نداشته است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: کاهش نرخ ارز نشان از این دارد اگر نظام و دولت اراده کند می تواند هم قیمت ها را کنترل و هم ثبات و امنیت روانی جامعه را تامین کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

وی ضمن تقدیر از دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی، بسیج و قوه قضاییه در رصد و برخورد با مخلان بازار، افزود: بخشی از کاهش نرخ دلار نیز با تصمیمات دولت و بانک مرکزی و روسای سه قوه اتخاذ و محقق شد.

,

عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بر همین مبنا دولت باید دلالان بازار را رصد و شناسایی کند تا در حوزه ارز کسی جرات تخلف نداشته باشد.

,

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه هنوز این بحث مغفول مانده بنابراین باید با تمهیدات لازم راه های فرار از دستگیری و محاکمه برهم زنندگان امنیت روانی جامعه بسته شود.

,

حجت الاسلام حسینی کیا با تاکید بر اینکه نباید اقتدار قوه قضاییه شکسته شود، بیان کرد: قوه قضاییه نیز با رصد افرادی که تاکنون باعث اخلال شده اند باید مفسدین فی الارض را اعدام کند.

,

وی افزود: مردم بدانند دستگاه اطلاعاتی بیدار و هم بسیج همیشه میدان دار است، قوه قضاییه هم با صلابت متخلفان را به سزای اعمالشان می رساند.

,

نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی در مورد ادعاهایی که در خصوص کاهش قیمت دلار و مربوط دانستن آن به لوایح FATF نیز تصریح کرد: FATF هنوز مطرح هم نشده و در مجلس هم مخالفان زیادی دارد بنابراین هیچ گونه تاثیری بر روی کاهش نرخ نداشته است و بلکه این کاهش ارز به دلیل اعلام آمادگی سپاه بریا کنترل سبب شد فضای روانی جامعه شکسته شد همچنین بانک مرکزی نیز تدابیری در این خصوص اندیشید.

,

وی با اشاره به اقدامات بانک مرکزی در این میان نظیر تشویق به سرمایه گذاری ارزی و ریالی، اعطای تابعیت پنج ساله در صورت پرداختن 25 هزار دلار و نقدینگی ریالی افزود: همگی این تصمیمات سبب شد ابهت صعودی ارز شکسته شود و اکنون نیز اگر این ثبات جدی شود شاهد کاهش قیمت اجناس دیگر خواهیم بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه