اخبار داغ

امام جمعه بندر ترکمن در مراسم یاد بود آیت الله شاهرودی:

خط بطلان به روی هرکسی که مقابل ولایت بایستد می کشیم/ انقلاب اسلامی بی شک به انقلاب مهدوی متصل خواهد شد

خط بطلان به روی هرکسی که مقابل ولایت بایستد می کشیم/ انقلاب اسلامی بی شک به انقلاب مهدوی متصل خواهد شد
امام جمعه شهرستان بندر ترکمن گفت: این مملکت صاحب دارد و هر کسی که می خواهد مقابل ولایت بایستد رویش خط می کشیم .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به  نقل از گلستان ما؛حجت الاسلام منصوری امروز در مراسم یاد بود آیت الله هاشمی شاهرودی در امامزاده عبدالله گرگان  اظهار کرد: آیت الله شاهرودی از شاگردان شهید صدر بود که اجازه کتبی  اجتهاد از ایشان داشت وی همچنین برادر سه شهید ی بود که بدست صدام جنایتکار به شهادت رسیدند و تاکنون هیچ خبری هم از آنها نشده است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما؛,

امام جمعه شهرستان بندر ترکمن در خصوص الهی بودن انقلاب اسلامی گفت: وقتی یک فرد روحانی خطاب به امام گفت که در این زمان مردم نمی توانند حتی مستاجر خود را از خانه بیرون کنند شما چطور می خواهید شاه را از مملکت بیرون کنید امام  فرمودند:خود را مامور به قیامی می داند که حاکمیت اسلام  را در کشور پیاده کند.

,

حجت الاسلام منصوری افزود: امروز دنیا متوجه اثرات و نقش سازنده اسلام شده از اینرو سعی دارد با ابزارهای مختلف اسلام هراسی به راه بیندازند ولی هر زمانی که این دشمنی اتفاق افتاد استقبال از قران و اسلام  بیشتر شده است.

,

وی بیان کرد: امام فرمود انقلاب ما باید صادر شود ولی برخی کج اندیشان خیال می کردند با جنگ می خواستیم انقلاب را صادر کنیم.

,

حجت الاسلام منصوری با ذکر خاطره ای از همسر شهید اندرزگو گفت: همه مبارزان اعتقاد داشتند انقلاب پیروز می شود و از همسر سید علی اندرزگو شنیدم که وی  به نقل از همسر شهیدش تعریف می کرد این انقلاب با تمام سختیها به پیروزی می رسد و امام خمینی رهبر جامعه می شود و سپس بعد از او فردی به نام سید علی رهبر جامعه خواهد شد که پرچم اسلام را به دست صاحب اصلیش خواهد داد.

,

وی در خاطره ای دیگر از سید احمد خمینی بیان کرد: حاج احمد آقا می گفت وقتی خبر ترور مقام معظم رهبری در مسجد ابوذر را به امام دادیم ایشان پرسیدن آیا چیزی هم شد؟ گفتیم فقط دست راست اقا از کار افتاده و در این حالت فقط امام سه بار الحمدالله گفتند که این سخنشان موجب تعجب ما شد!.

,

وی ادامه داد: سید احمد خمینی تعریف می کرد بعد از رحلت امام، سید عباس موسوی رهبر حزب الله لبنان برای تسلیت به منزل ما آمد و روایتی از پیامبر تعریف کرد که در اخر الزمان یکی از فرزندان من در قم قیام خواهد کرد و بعد از ایشان یکی از فرزندان من که  در دست راستش خللی دارد پرچم اسلام را به دست صاحب اصلی آن یعنی فرزندم مهدی می دهد که در این لحظه به یاد آن حالت امام افتادم.

,

امام جمعه بندر ترکمن بیان کرد: بعد از امام، مقام معظم رهبری نه تنها کشور ما بلکه جهان اسلام را مدیریت می کنند و دشمنان ولایت فقیه ما را نشناختند و نمی دانند انقلاب صاحب دارد.

,

حجت الاسلام منصوری گفت: علامه طباطبایی در مورد آیت لله حسن زاده آملی این تعبیر را به کار برد که  به جز امام زمان کسی دیگر وی را نشناخت ولی می بینیم همین شخصیت عظیم می گوید مردم گوشتان به دهان رهبری باشد چرا که او گوشش به دهان امام زمان است.

,

وی افزود: این مملکت صاحب دارد و هر کسی که می خواهد مقابل ولایت بایستد رویش خط می کشیم .

,

Hashemai 1

, Hashemai 1,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه