اخبار داغ

امام جمعه سمنان:

مسئولان به پرستاران توجه بیشتری داشته باشند/ پسماندهای رژیم پهلوی تا ابد منفور ملت ایران هستند

مسئولان به پرستاران توجه بیشتری داشته باشند/ پسماندهای رژیم پهلوی تا ابد منفور ملت ایران هستند
امام جمه سمنان با بیان اینکه پرستاران جایگاه ویژه ای دارند گفت: مسئولان توجه بیشتری به این قشر زحمتکش داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه های این هفته نماز جمعه سمنان با انتقاد از وضعیت بازار و گرانفروشی ها گفت:  امروز گرفتار گرانفروشی و کم فروشی هستیم ، این موضوع آن قدر مهم است که خدا یک سوره در قرآن برای این موضوع دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

شاهچراغی تصریح کرد: حرام، فقط بی حجابی و بدحجابی نیست، این گناه هم مردم را آزار می‌دهد. امیدواریم بازاریها که در انقلاب نقش داشتند قدری ملاحظه کنند و اگر می‌توانند ارزان‌تر بدهند.

,

وی با اشاره به میلاد حضرت زینب (س) و تبریک این روز گفت: حضرت زینب الگوی ایثار و بصیرت برای زن مسلمان و حتی برای مردان است همانطور که حضرت زهرا اینگونه است. اگر دختری خوب تربیت شود زینت پدر است.

,

امام جمعه سمنان با تاکید بر اهمیت جایگاه پرستاران اظهار کرد: پرستاران عبادتی دارند که هرکسی ندارد.بیداری شب دارند تا بیماران آسایش و آرامش داشته باشند.مسئولین باید اهتمام بیشتری نسبت به این قشر داشته باشند. پرستاران زحماتشان زیاد و احتمالا حقوقشان کم است و جا دارد که توجه بیشتری به این قشر شود.

,

شاهچراغی ماه دی را از ماه های مهم در تاریخ انقلاب اسلامی برشمرد و اذعان کرد: روزهای دی ماه خاطره انگیز است. ۹، ۱۹ و ۲۶ دی روزهای بزرگی است و این روزها به انقلاب دوام بخشیده است و انقلاب را ماندنی خواهد کرد.

,

وی با بیان اینکه سلطنت طلب ها منفور ملت ایران هستند گفت: ۲۶ دی روز ماتم طاغوتی هاست. سلطنت طلبها که گوشه و کنار ابراز وجود می کنند در این روز ماتم می گیرند. برخی سعی دارند که آن‌ها را به میدان برگردانند. پسمانده‌های رژیم پهلوی بدانند تا ابد منفور ملت ایران هستند.

,

نمااینده ولی فقیه در استان با اشاره به دیدار اخیر مردم قم با رهبر معظم انقلاب و تاکید ایشان بر توجه مسئولان به وضعیت معیشت مردم اظهار کرد:  مسئولان وظیفه دارند به معیشت مردم رسیدگی کنند. رهبری درد مردم را می‌داند و خصوصی و عمومی به مسئولان تذکر می‌دهد، مسئولان باید گوش شنوا داشته باشند.

,

شاهچراغی در ادامه گفت: قیمت دلار پایین می‌آید اما در بازار اثری نداشته است. مسئولان پاسخ دهند انبارهایی که کشف می‌شود چه اتفاقی می افتاد. مدام از شفافیت می‌گویند اما شفافیتی در کار نیست. مردم نا محرم نیستند و باید اطلاع داشته باشند.

,

وی در پایان با اشاره به سالروز شهادت فدائیان اسلام گفت: فدائیان اسلام واقعا فدایی اسلام بودند و در تاریکی طاغوت خوب درخشیدند. دز دوره ای که خفقان بود آن‌ها قیام کردند و برای هدفشان جانشان را فدا کردند.

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه