اخبار داغ

راه دانا گزارش می دهد/

ارزش 1000،000،000،000تومانی سهام استقلال و پرسپولیس

ارزش 1000،000،000،000تومانی سهام استقلال و پرسپولیس
بر اساس آمارها و بررسی هایی که صورت گرفته است می توان گفت برای هر کدام از دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بین ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ میلیارد تومان سهم خریداری شود که البته با اتخاذ تدابیری می توان این مبلغ را بیشتر هم کرد.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا، خصوصی سازی دو باشگاه پرسپولیس  و استقلال سالهاست در مورد آن بحث و گفت وگو می شود؛برخی ها اعتقاد دارند خصوصی‌سازی در فوتبال ایران غیر ممکن است؛ نه تنها پرسپولیس و استقلال بلکه تیم‌های دیگر هم نمی‌توانند خصوصی شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

آنچه به نظر می‌رسد اینکه با وجود انتقادهایی که می‌شود باید پذیرفت بحث واگذاری استقلال و پرسپولیس مساله‌ای نیست که راحت از کنار آن بتوان گذشت یا بدون تحقیق و ضمانت کافی در اختیار افراد گذاشت حتی اگر این فرد یا افراد از پیشکسوتان پرسپولیس یا استقلال باشند.

,

یکی از اصول اصلی فوتبال حرفه ای جدایی از مدیریت و بخش دولتی است که مانندبیشتر حوزه ها و تجربه دیگر کشور های مطرح ما نیز باید به این سمت نو حرکت کنیم .

,

بر اساس آمارها  و با بررسی هایی که صورت گرفته می توان گفت برای هر کدام از دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بین ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ میلیارد تومان سهم خریداری می شود که البته با اتخاذ تدابیری می توان این مبلغ را بیشتر  کرد.

, بر اساس آمارها  و با بررسی هایی که صورت گرفته می توان گفت برای هر کدام از دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بین ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ میلیارد تومان سهم خریداری می شود که البته با اتخاذ تدابیری می توان این مبلغ را بیشتر  کرد., آمارها ,

به‌نظر می‌رسد آنچه حالا می‌تواند قبل از خصوصی‌سازی به این دو باشگاه کمک کند بحث ساختارسازی است؛ حتی با مشخص نشدن مالکیت این دو باشگاه می‌توان با ایجاد یک ساختار مستحکم و اصولی از پتانسیل و قابلیت‌های این دو باشگاه به خوبی بهره گرفت.

,

شاید بتوان انتخاب هیات مدیره قوی و باثبات را اولین راه برای برون‌رفت از مشکلات این دو تیم در نظر گرفت و حتی اداره و هدایت این دو باشگاه به صورت انتخاب هیاتی از اقشار مختلف می‌تواند تا فراهم شدن زمینه‌های واگذاری به بخش خصوصی، کمکی برای این دو باشگاه باشد.

, .,

ظرفیت‌هایی که متاسفانه در تمام سال‌های گذشته مورد غفلت قرار گرفته و طوری وانمود شده است که این دو باشگاه فقط مصرف‌کننده هستند و سودی به حال فوتبال ندارند،درحالی که واقعیت موجود این دو باشگاه دقیقا برعکس تمام تیم‌ها چیز دیگری است و شاید بتوان به جرأت گفت که اگر تنها دو باشگاه در ایران باشد که بتوانند خودشان، هزینه‌ها را برآورده کنند و حتی به نفع پیشرفت فوتبال حرکت کنند تیم های استقلال و پرسپولیس هستند.

,

 به هر حال به نظر می‌رسد اراده جدی‌ برای خصوصی‌شدن دو باشگاه استقلال و پرسپولیس وجود ندارد و همانطور که اکثر کارشناسان اذعان داشتند مهمترین عاملی که مانع انجام این اتفاق شده همین مسئله است.

,

متاسفانه در سالیان اخیر این موضوع بارها مطرح شده و هر بار دیدیم که در حد شعار باقی مانده و در عمل حرکتی برای تحقق این امر صورت نپذیرفته است.

,

 انتهای پیام/م

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه