اخبار داغ

پرداخت وام ضروری به 200 هزار بازنشسته کشوری/ بیمه طلایی بدون سقف برای بازنشستگان

پرداخت وام ضروری به 200 هزار بازنشسته کشوری/ بیمه طلایی بدون سقف برای بازنشستگان
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت وام ضروری به 200 هزار بازنشسته کشوری خبر داد و گفت: مبلغ وام نسبت به گذشته افزایش یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، ایراندخت عطاریان در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در گذشته 85 هزار بازنشسته تحت پوشش این صندوق وام ضروری دریافت کردند اما براساس برنامه ریزیهای انجام شده امسال تعداد بیشتری می توانند از وام بهره مند شوند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی از ثبت نام بازنشستگان برای دریافت وام خبر داد و گفت: قرعه کشی انجام شده و 200 هزار بازنشسته کشوری اواسط مهرماه وام 2 میلیون تومانی را دریافت خواهد کرد. این درحالی است که مبلغ وام در گذشته یک میلیون و 500 هزار تومان بود.

,

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری همچنین از ایجاد خانه های امید در شهرستانها خبر داد و گفت: تا کنون خانه های امید ویژه بازنشستگان در استانها راه اندازی می شد اما به دستور وزیر تعاون از این پس در شهرستانها نیز این خانه ها احداث می شوند.

,

وی اظهار داشت: تا کنون 30 خانه امید راه اندازی شده است و بازنشستگان می توانند از خدمات روزانه این مراکز بهره مند شوند.

,

عطاریان همچنین از تسویه کامل مطالبات بازنشستگان کشوری خبر داد و گفت: با پرداخت 1830 میلیارد تومان به بازنشستگان مطالبات ناشی از قانون خدمات کشوری به طور کامل پرداخت شد.

,

وی در مورد بیمه طلایی بازنشستگان نیز گفت: این بیمه بدون سقف است و بازنشستگان دارای بیماری می توانند از خدمات درمانی 550 بیمارستان دولتی و 1550 مرکز درمانی عادی نیز بهره مند شوند.

,

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری همچنین تاکید کرد: در سال جاری 570 میلیارد تومان برای استفاده از خدمات درمانی بازنشستگان و خانواده های آنان هزینه شده است.

,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه