اخبار داغ

پدر شهید احمد خدادادی:

اسلام دفاع از برادر دینی را واجب کرده است/ به همراه خانواده ام می آیم

اسلام دفاع از برادر دینی را واجب کرده است/ به همراه خانواده ام می آیم
پدر شهید احمد خدادادی، با تاکید بر اینکه مردم غزه برادران دینی ملت ایران به شمار می روند، بیان کرد: اسلام دفاع از برادر دینی را واجب کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا پدر شهید احمد خدادادی در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار «دیارباران»، با حمایت از بازسازی غزه در نماز جمعه این هفته در مورد نقش اصناف گیلان در حمایت از جبهه مقاومت در میدان نبرد با استکبار جهانی با استناد به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «حمایت از مردم غزه یک تکلیف است»، بیانات مقام معظم رهبری را یک دستورالعمل برای مسئولان کشوری و لشگری دانست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, «دیارباران», .,

وی افزود: به همراه خانواده ام و در کنار سایر اقشار جامعه در مسیر حراست از آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایستاده و آماده ام.

,

پدر شهید احمد خدادادی در ادامه این مطلب، با بیان اینکه تمامی رخدادهای تاریخ انقلاب اسلامی را شاهد بودم و در دوران دفاع مقدس فرزندم را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کردم، گفت: رشادت ها و دلاوری های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس برای ملت ایران درس بزرگی بود و مقاومت به نحو احسن معرفی  شد.

,

, ,

اسرائیل رژیمی حیوان نما در سیمای انسان

, اسرائیل رژیمی حیوان نما در سیمای انسان ,

خدادادی با تاکید بر اینکه مردم غزه برادران دینی ملت ایران به شمار می روند، بیان کرد: اسلام دفاع از برادر دینی را واجب کرده است.

,

وی اسرائیل را رژیمی حیوان نما در سیمای انسان معرفی کرد و گفت: شهدا در تاریخ انقلاب اسلامی کار بزرگی کردند و ما با حمایت های مادی از مردم غزه نمی توانیم حتی گوشه ای از حماسه سازی رزمندگان اسلام را در جنگ تحمیلی جبران کنیم.

,

, ,

استکبار جهانی شکست را در جبهه مقاومت قدس پذیرا شد

, استکبار جهانی شکست را در جبهه مقاومت قدس پذیرا شد ,

پدر شهید خدادادی با اشاره به اینکه انگیزه کمک به مردم غزه الهی است و خداوند این شخصیت ارزشی را در وجود مؤمنان نهادینه کرده است، ابراز کرد: غزه و در مجموع فلسطین اشغالی سال های متمادی وچند دهه در جبهه نبرد با استکبار جهانی مقاومت کرده است و رژیم اشغالگر قدس در جبهه مقاومت غزه همواره شکست را پذیرا شده است.

,

وی با تشریح نقش اصناف گیلان در حمایت از مردم غزه با اشاره به خرید 100 اسلحه برای جبهه مقاومت در غزه، اصناف گیلان را نهادی فعال در جبهه پشتیبانی از رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس برشمرد.

,

وی اظهار کرد: کاروان های کمک رسانی به غزه با زحمت و سختی به دست مردم می رسید و در این راستا اصناف گیلان امتحان خود را به خوبی پس داده اند.

,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه