اخبار داغ

دانا گزارش می دهد

چهره های مردمی به حمایت از کودکان جنگ زده می آیند/غزه در نوار زندگی

چهره های مردمی به حمایت از کودکان جنگ زده می آیند/غزه در نوار زندگی
درست یک روز بعد از اعلام خبر شکل گیری ستاد مردمی آزادی قدس، از سوی سردار نقدی، چهره های مردمی و سرشناس، طی مصاحبه هایی، آمادگی خود را برای حضور در این ستاد اعلام کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا هدف اصلی تشکیل چنین ستادی، کمک مالی به بازسازی غزه بود که  علاوه بر اقشار متعدد مردم، چهرهای سرشناس هنری، ورزشی و ... هم از آمادگی خود برای پیوستن به این ستاد سخن گفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

«مهران رجبی» بازیگر پر تلاش سینما و تلوزیون که این روزها هنرنمایی وی را در فیلم معراجی ها می بینیم حمایت خود را از این پویش اعلام کرد. رجبی در گفت و گو با سایت محلی صبح قزوین، از حمایت از کودکان غزه سخن گفته و برای حضور در این امر خداپسندانه، اعلام آمادگی کرده است.

,

با حمایت مردم، زمینه بازسازی فلسطین را فراهم میکنیم/نمی توانم چشمانم را بر روی خرابی های غزه ببندم

, با حمایت مردم، زمینه بازسازی فلسطین را فراهم میکنیم/نمی توانم چشمانم را بر روی خرابی های غزه ببندم, با حمایت مردم، زمینه بازسازی فلسطین را فراهم میکنیم/نمی توانم چشمانم را بر روی خرابی های غزه ببندم,

 

,

مهرانه مهین ترابی بازیگر دیگر سینما در گفت‌و‌گو با خبرنگار جهانبین نیوز ، از سایت های استان چهارمحال و بختیاری، با اعلام حمایت از کودکان مظلوم غزه، اظهار کرد: اتفاقات ناگوار و ضدانسانی در غزه رخ داد و دل انسان‌های بسیاری را به درد آورد و ما نیز به عنوان یک انسان از این جنایات تنفر داریم و امیدواریم دیگر شاهد چنین رخدادهایی نباشیم.

, جهانبین نیوز,

ضرورت حمایت هنرمندان از کمپین حمایت از کودکان غزه/مردم ایران پا به پای مردم فلسطین همدردی می‎کنند

, ضرورت حمایت هنرمندان از کمپین حمایت از کودکان غزه/مردم ایران پا به پای مردم فلسطین همدردی می‎کنند, ضرورت حمایت هنرمندان از کمپین حمایت از کودکان غزه/مردم ایران پا به پای مردم فلسطین همدردی می‎کنند,

مصطفی کیانی کاپیتان تیم فوتبال ساحلی دریانوردان استان بوشهر نیز در گفتگو با خبرنگارسایت سپاس در خصوص کمک به مردم مظلوم غزه بیان داشت: امروز غزه در میان کشورهای گسترده عربی تنها مانده است و نیاز است که ملت های آزاده دنیا به یاری آنها بشتابند. ورزشکاران نیز بر همین اساس به میدان می آیند و از کودکان غزه حمایت می کنند.

,

کمک های مختصر، گره از مشکلات بزرگ مردم غزه باز می کند

, کمک های مختصر، گره از مشکلات بزرگ مردم غزه باز می کند, کمک های مختصر، گره از مشکلات بزرگ مردم غزه باز می کند,

در خصوص موضوع حمایت از غزه، سایت  آران مغان، سایت محلی شهرستان پارس آباد اردبیل، گزارش داد یک کودک پارس آبادی د گردبند طلای خود را به مردم مظلوم غزه اهدا کره و از همه مردم خواست به این پویش بپیوندند.

, آران مغان,

کودک پارس آبادی گردبند طلایش را به مردم غزه اهدا کرد+عکس

, کودک پارس آبادی گردبند طلایش را به مردم غزه اهدا کرد+عکس, کودک پارس آبادی گردبند طلایش را به مردم غزه اهدا کرد+عکس,

علیرضا خمسه هم در گفتگو با نافع همدان افزود: هر انسان آزاده‌ای از شنیدن خبر کشته‌شدن کودکان بی‌پناه آزرده خاطر می‌شود و نمی‌تواند رنج‌های این فرشته‌های کوچک قربانی سیاست و زیاده‌خواهی را تحمل کند.

,

کودکان غزه قربانی توسعه‌طلبی زیاده‌خواهان

, کودکان غزه قربانی توسعه‌طلبی زیاده‌خواهان, کودکان غزه قربانی توسعه‌طلبی زیاده‌خواهان,

محسن ترکی، داور مطرح فوتبال کشورمان هم در گفتگو با خبرنگار سایت محلی در خراسان جنوبی، یعنی "پیام بشرویه" حمایت همه جانبه خود را از مردم مظلوم و کودکان معصوم غزه اعلام کرد.

,

 

,

, ,

پهلوان حسین  رضازاده هم در گفتگو با سایت متعلق به زادگاه خود، یعنی سایت خبری  سبلانه، ضمن اعلام همبستگی با مردم غزه بخشی از حقوق اش را به کودکان جنگ زده اهدا کرد.

,

 

,

, ,

اما فرشاد پیوس، از بازیکنان قدیمی و محبوب کشورمان  در گفتگو با سایت محلی "دیار باران"  در رشت گفت: صندوق کمک به بازسازی غزه را در کوچه و خیابان در دست می گیرم و مردم را تشویق به بازسازی این نوار مقاومت خواهم کرد. وی همچنین از تدارک دربی پایتخت برای حمایت از کودکان غزه خبر داد.

,

, ,

یزدان فتوحی از بازیگران تلوزیون نیز  به سایت لنگر نیوز – متعلق به شهرستان لنگرود-  گفت : برخی از ادم هایی که شاید با برخی از موارد مخالف بودند ولی در تمامی عرصه ها چون فضای مجازی و یا در کوچه و بازار با مردم غزه ابراز همدردی می کنند، در این میان هنرمندان هم پا به پای مردم از مردم مظلوم غزه حمایت خواهند کرد.

,

, ,

فردین معصومی مربی منتخب تیم ملی کشتی ساحلی کشور نیز در گفتگو با خبرنگار ۸دی نیوز، سایت محلی استان گیلان،  ظلم حاکم بر مردم مسلمان فلسطین را محکوم کرد و اظهار داشت: ظلمی که امروز بر مردم فلسطین مخصوصا غزه حاکم است، یقینا با مقاومت مردم مسلمان از بین خواهد رفت.

, ۸دی نیوز,

, ,

 

,

پروانه معصومی در گفتگو با دیار آفتاب  گفت:حمایت از کودکان مظلوم غزه امری ضروری است ومن هم از این کودکان حمایت می کنم.

,

, ,

لاله اسکندری هم درگفتگو با دیار آفتاب با اعلام حمایت از کودکان یتیم غزه خواستار حمایت همه جانبه مردم از این کودکان شد.

,

, ,

پدر شهید احمد خدادادی هم  در گفتگو با دیار باران، با تاکید بر اینکه مردم غزه برادران دینی ملت ایران به شمار می روند، بیان کرد: اسلام دفاع از برادر دینی را واجب کرده است.

,

, ,

 سایت دیار باران به سراغ منصور برزگر نیز رفت. وی  مقاومت و بیداری اسلامی را محصولی بین المللی از عمق نظام جمهوری اسلامی ایران برای ملت های آزادی خواه جهان دانست و گفت: مقاومت در برابر استکبار جهانی در دوران دفاع مقدس با ساختاری ارزشی در دوران دفاع مقدس خلق شد.

,

, ,

جمال شورجه نیز در گفت وگو اختصاصی با خبرنگار «دیار باران»، حزب الله لبنان و مقاومت مردم غزه را در مسیر بیداری اسلامی از ناشی از فرهنگ ناب و ارزشی دفاع مقدس دانست و با تأکید بر بازسازی غزه هنرمندان را بهترین قشر جامعه در راستای استکبار ستیزی با قلم هنر برشمرد.

,

شورجه: در حمایت از مردم غزه از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد

, شورجه: در حمایت از مردم غزه از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد, شورجه: در حمایت از مردم غزه از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد,

در کنار چهره های مطرح مردمی، سایت های خبری در اقصی نقاط کشور نیز به بازتاب تشکیل ستاد بازسازی غزه پرداخته و روی این موضوع مانور دادند. این، همان موضوعی است که سردار نقدی از آن سخن گفته بود و بار اصلی حمایت از غزه را بر دوش رسانه ها عنوان کرده بود.

,

انتهای پیام/پ

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه