اخبار داغ

جولیان آسانژ: باطل کردن گذرنامه "اسنودن"توسط آمریکا مایه ننگ است

افزایش حمایت‌ها از افشاکننده اقدامات جاسوسی آمریکا

افزایش حمایت‌ها از افشاکننده اقدامات جاسوسی آمریکا
در حالی که دولت آمریکا از افشای اطلاعات محرمانه خود بیمناک است، افراد و شخصیتهای مهم جهان در حال دفاع از شهامت وی هستند.
[

به گزارش گروه بین الملل شبکه اطلاع رسانی دانا، ادوارد اسنودن، پیمانکار سابق سازمان امنیت ملی آمریکا و افشاگر یکی از سری‌ترین برنامه های اطلاعاتی این کشور،از نظر دولت آمریکا جاسوس و خائن است، اما برای طرفدارانش قهرمانی شجاع است. او چند روزیست که در فرودگاه مسکو منتظر پذیرفتن درخواست پناهندگی خود از اکوادور است.

, به گزارش گروه بین الملل شبکه اطلاع رسانی دانا، ادوارد اسنودن، پیمانکار سابق سازمان امنیت ملی آمریکا و افشاگر یکی از سری‌ترین برنامه های اطلاعاتی این کشور،از نظر دولت آمریکا جاسوس و خائن است، اما برای طرفدارانش قهرمانی شجاع است. او چند روزیست که در فرودگاه مسکو منتظر پذیرفتن درخواست پناهندگی خود از اکوادور است., به گزارش گروه بین الملل شبکه اطلاع رسانی دانا، ادوارد اسنودن، پیمانکار سابق سازمان امنیت ملی آمریکا و افشاگر یکی از سری‌ترین برنامه های اطلاعاتی این کشور،از نظر دولت آمریکا جاسوس و خائن است، اما برای طرفدارانش قهرمانی شجاع است. او چند روزیست که در فرودگاه مسکو منتظر پذیرفتن درخواست پناهندگی خود از اکوادور است., گروه بین الملل, دانا,

جولیان آسانژ، موسس پایگاه "ویکی‌لیکس" اعلام کرد: مسئله باطل کردن گذرنامه افشاگر شنودهای محرمانه آژانس امنیت ملی آمریکا و تنها گذاشتن وی در روسیه توسط آمریکا مایه ننگ است.

, جولیان آسانژ، موسس پایگاه "ویکی‌لیکس" اعلام کرد: مسئله باطل کردن گذرنامه افشاگر شنودهای محرمانه آژانس امنیت ملی آمریکا و تنها گذاشتن وی در روسیه توسط آمریکا مایه ننگ است., جولیان آسانژ، موسس پایگاه "ویکی‌لیکس" اعلام کرد: مسئله باطل کردن گذرنامه افشاگر شنودهای محرمانه آژانس امنیت ملی آمریکا و تنها گذاشتن وی در روسیه توسط آمریکا مایه ننگ است.,

جولیان آسانژ، مؤسس سایت افشاگر ویکی لیکس روز یکشنبه با "قهرمان" خواندن ادوارد اسنودن، افشاگر سازمان امنیت ملی آمریکا اعلام کرده است از محلی که اسنودن در حال حاضر در آن به سر می‌برد اطلاع دارد.

, جولیان آسانژ، مؤسس سایت افشاگر ویکی لیکس روز یکشنبه با "قهرمان" خواندن ادوارد اسنودن، افشاگر سازمان امنیت ملی آمریکا اعلام کرده است از محلی که اسنودن در حال حاضر در آن به سر می‌برد اطلاع دارد., جولیان آسانژ، مؤسس سایت افشاگر ویکی لیکس روز یکشنبه با "قهرمان" خواندن ادوارد اسنودن، افشاگر سازمان امنیت ملی آمریکا اعلام کرده است از محلی که اسنودن در حال حاضر در آن به سر می‌برد اطلاع دارد., جولیان آسانژ،, جولیان آسانژ،,

آسانژ اعلام کرده است که مقامات آمریکایی توانایی قضاوت درست را ندارند و به همین علت اسنودن برای ثابت کردن ادعاهای خود در کشورهای دیگر به دنبال عدالت و حق باشد.

, آسانژ اعلام کرده است که مقامات آمریکایی توانایی قضاوت درست را ندارند و به همین علت اسنودن برای ثابت کردن ادعاهای خود در کشورهای دیگر به دنبال عدالت و حق باشد., آسانژ اعلام کرده است که مقامات آمریکایی توانایی قضاوت درست را ندارند و به همین علت اسنودن برای ثابت کردن ادعاهای خود در کشورهای دیگر به دنبال عدالت و حق باشد.,

مؤسس ویکیلیکس خاطر نشان کرده است که اسنودن در حال حاضر با اعضای قانونی ویکی‌لیکس در ارتباط است.

, مؤسس ویکیلیکس خاطر نشان کرده است که اسنودن در حال حاضر با اعضای قانونی ویکی‌لیکس در ارتباط است., مؤسس ویکیلیکس خاطر نشان کرده است که اسنودن در حال حاضر با اعضای قانونی ویکی‌لیکس در ارتباط است., مؤسس ویکیلیکس,

وی اطمینان داد که افشاگری ‌های اسنودن تنها به این حدود کم منتهی نمی شود بلکه همگان باید بدانند که افشاگری‌های دیگری نیز در راه است.

, وی اطمینان داد که افشاگری ‌های اسنودن تنها به این حدود کم منتهی نمی شود بلکه همگان باید بدانند که افشاگری‌های دیگری نیز در راه است., وی اطمینان داد که افشاگری ‌های اسنودن تنها به این حدود کم منتهی نمی شود بلکه همگان باید بدانند که افشاگری‌های دیگری نیز در راه است.,

, , , ,

جولیان آسانژ همچنین درخواست جو بایدن، معاون رئیس جمهور آمریکا مبنی بر هشدار دادن به مقامات اکوادوری  و درخواست برای امتناع ورزیدن از اعطای حق پناهندگی به اسنودن را درخواستی نابجا خواند و آن‌ را محکوم کرد.

, جولیان آسانژ همچنین درخواست جو بایدن، معاون رئیس جمهور آمریکا مبنی بر هشدار دادن به مقامات اکوادوری  و درخواست برای امتناع ورزیدن از اعطای حق پناهندگی به اسنودن را درخواستی نابجا خواند و آن‌ را محکوم کرد., جولیان آسانژ همچنین درخواست جو بایدن، معاون رئیس جمهور آمریکا مبنی بر هشدار دادن به مقامات اکوادوری  و درخواست برای امتناع ورزیدن از اعطای حق پناهندگی به اسنودن را درخواستی نابجا خواند و آن‌ را محکوم کرد.,

آسانژ در خصوص اقدام کارمند سابق سازمان سیا گفت: اسنودن نه تنها برای مردم آمریکا بلکه برای تمام جهان روشن کرد که مقامات آمریکایی حتی زندگی خصوصی مردم را نیز تحت کنترل خود دارند.

, آسانژ در خصوص اقدام کارمند سابق سازمان سیا گفت: اسنودن نه تنها برای مردم آمریکا بلکه برای تمام جهان روشن کرد که مقامات آمریکایی حتی زندگی خصوصی مردم را نیز تحت کنترل خود دارند., آسانژ در خصوص اقدام کارمند سابق سازمان سیا گفت: اسنودن نه تنها برای مردم آمریکا بلکه برای تمام جهان روشن کرد که مقامات آمریکایی حتی زندگی خصوصی مردم را نیز تحت کنترل خود دارند.,

امروز همچنین "الیور استون"، کارگردان آمریکایی به همراه جمعی از بازیگران هالیوود و چهره‌هایی چون "نوام چامسکی" در نامه‌ای به رئیس‌جمهور اکوادور،  "ادوارد اسنودن" را قهرمان نامیدند و از "رافائل کورئا" خواستند به درخواست پناهندگی او جواب مثبت دهد. آنها در نامه خود  تاکید کردند که اوباما بجای تغییرات بدنبال ساکت‌کردن اسنودن است.

, امروز همچنین "الیور استون"، کارگردان آمریکایی به همراه جمعی از بازیگران هالیوود و چهره‌هایی چون "نوام چامسکی" در نامه‌ای به رئیس‌جمهور اکوادور،  "ادوارد اسنودن" را قهرمان نامیدند و از "رافائل کورئا" خواستند به درخواست پناهندگی او جواب مثبت دهد. آنها در نامه خود  تاکید کردند که اوباما بجای تغییرات بدنبال ساکت‌کردن اسنودن است., امروز همچنین "الیور استون"، کارگردان آمریکایی به همراه جمعی از بازیگران هالیوود و چهره‌هایی چون "نوام چامسکی" در نامه‌ای به رئیس‌جمهور اکوادور،  "ادوارد اسنودن" را قهرمان نامیدند و از "رافائل کورئا" خواستند به درخواست پناهندگی او جواب مثبت دهد. آنها در نامه خود  تاکید کردند که اوباما بجای تغییرات بدنبال ساکت‌کردن اسنودن است., "الیور استون"، کارگردان آمریکایی, "الیور استون"، کارگردان آمریکایی,

رئیس "حزب سبزها" در آلمان (سومین حزب بزرگ این کشور) گفت: باید در اروپا برای آقای اسنودن مکان امنی درنظرگرفته شود؛ برای اینکه او با افشای جاسوسی از شهروندان و شرکت‌های اروپایی به ما خدمت کرد.
به گزارش رویترز، "یورگن تریتین" گفت: این برای دموکراتها دردناک است که کسی را که به نجات دموکراسی کمک کرده و نقض گسترده حقوق بشر را افشا کرده، باید برای دریافت مهاجرت به کشورهای مستبد روی آورد.

, رئیس "حزب سبزها" در آلمان (سومین حزب بزرگ این کشور) گفت: باید در اروپا برای آقای اسنودن مکان امنی درنظرگرفته شود؛ برای اینکه او با افشای جاسوسی از شهروندان و شرکت‌های اروپایی به ما خدمت کرد.
به گزارش رویترز، "یورگن تریتین" گفت: این برای دموکراتها دردناک است که کسی را که به نجات دموکراسی کمک کرده و نقض گسترده حقوق بشر را افشا کرده، باید برای دریافت مهاجرت به کشورهای مستبد روی آورد.
, رئیس "حزب سبزها" در آلمان (سومین حزب بزرگ این کشور) گفت: باید در اروپا برای آقای اسنودن مکان امنی درنظرگرفته شود؛ برای اینکه او با افشای جاسوسی از شهروندان و شرکت‌های اروپایی به ما خدمت کرد.
به گزارش رویترز، "یورگن تریتین" گفت: این برای دموکراتها دردناک است که کسی را که به نجات دموکراسی کمک کرده و نقض گسترده حقوق بشر را افشا کرده، باید برای دریافت مهاجرت به کشورهای مستبد روی آورد.
, رئیس "حزب سبزها" در آلمان, رئیس "حزب سبزها" در آلمان,
,

به گزارش شبکه خبری "فرانس ۲۴"، "فرانسوا اولاند"، رئیس‌جمهور فرانسه در واکنش به خبر شنود دفاتر اتحادیه اروپا در واشنگتن، از آمریکا "توقف فوری اقدامات جاسوسی" را خواستار شد. وی در این زمینه افزود: ما نمی‌توانیم این نوع رفتار را تحمل کنیم. آمریکا فورا باید اقدامات جاسوسی خود را متوقف کند.

, به گزارش شبکه خبری "فرانس ۲۴"، "فرانسوا اولاند"، رئیس‌جمهور فرانسه در واکنش به خبر شنود دفاتر اتحادیه اروپا در واشنگتن، از آمریکا "توقف فوری اقدامات جاسوسی" را خواستار شد. وی در این زمینه افزود: ما نمی‌توانیم این نوع رفتار را تحمل کنیم. آمریکا فورا باید اقدامات جاسوسی خود را متوقف کند., به گزارش شبکه خبری "فرانس ۲۴"، "فرانسوا اولاند"، رئیس‌جمهور فرانسه در واکنش به خبر شنود دفاتر اتحادیه اروپا در واشنگتن، از آمریکا "توقف فوری اقدامات جاسوسی" را خواستار شد. وی در این زمینه افزود: ما نمی‌توانیم این نوع رفتار را تحمل کنیم. آمریکا فورا باید اقدامات جاسوسی خود را متوقف کند., "فرانسوا اولاند", "فرانسوا اولاند", آمریکا فورا باید اقدامات جاسوسی خود را متوقف کند.,

افزایش حمایت از اسنودن در حالی است که هر روز ابعاد جدیدی از رسوایی جاسوسی آمریکا افشا می شود. روزنامه انگلیسی "گاردین" امروز اعلام کرد که اسناد جدید درباره جاسوسی‌ آمریکا نشان می‌دهد، ۳۸ سفارتخانه و نمایندگی هدف جاسوسی‌های آمریکا قرار گرفته‌اند. ژاپن، هند، ترکیه، کره جنوبی، ایتالیا، فرانسه و یونان از جمله این سفارتخانه‌ها هستند.

, افزایش حمایت از اسنودن در حالی است که هر روز ابعاد جدیدی از رسوایی جاسوسی آمریکا افشا می شود. روزنامه انگلیسی "گاردین" امروز اعلام کرد که اسناد جدید درباره جاسوسی‌ آمریکا نشان می‌دهد، ۳۸ سفارتخانه و نمایندگی هدف جاسوسی‌های آمریکا قرار گرفته‌اند. ژاپن، هند، ترکیه، کره جنوبی، ایتالیا، فرانسه و یونان از جمله این سفارتخانه‌ها هستند., افزایش حمایت از اسنودن در حالی است که هر روز ابعاد جدیدی از رسوایی جاسوسی آمریکا افشا می شود. روزنامه انگلیسی "گاردین" امروز اعلام کرد که اسناد جدید درباره جاسوسی‌ آمریکا نشان می‌دهد، ۳۸ سفارتخانه و نمایندگی هدف جاسوسی‌های آمریکا قرار گرفته‌اند. ژاپن، هند، ترکیه، کره جنوبی، ایتالیا، فرانسه و یونان از جمله این سفارتخانه‌ها هستند., "گاردین",

انتهای پیام/

, انتهای پیام/, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه