اخبار داغ

نفر به نفر با ذوب آهن در مقابل پیام چغادک:

شجاعی قدر فرصت ها را ندانست/ پای ایمانی هم به گل باز شد

شجاعی قدر فرصت ها را ندانست/ پای ایمانی هم به گل باز شد
ذوب آهن در یک بازی راحت و بی دردسر موفق شد پیام چغادک بوشهر را شکست دهد و به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب نیوز، شاگردان گل محمدی در حالی سه بار موفق به باز کردن دروازه نماینده بوشهر شدند که سرمربی ذوب آهن ریسک نکرد و تمام بازیکنان اصلی خودش را به زمین فرستاد تا هیچ جای تردیدی باقی نماند. با وجود اینکه مسابقه ذوب آهنی ها با پیام چغادک خیلی جدی دنبال نشد ولی در ادامه عملکرد نفر به نفر بازیکنان ذوب آهن را مورد بررسی قرار داده ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا , صاحب نیوز،,

محمد رشید مظاهری(۷ از ۱۰): به نظر می رسد که کم کم جایگاه خودش در ترکیب اصلی ذوب آهن را بدست آورده و محمد باقر صادقی باید خیلی تلاش کند تا دوباره جایگاه اولیه خودش را بدست آورد. دروازه مظاهری در مقابل پیام فقط یکبار به صورت نصف و نیمه تهدید شد که ضربه مهاجم بوشهری ها به بیرون رفت و در بقیه زمانهای بازی مظاهری با خیال راحت بازی تیمش را تماشا می کرد.

, محمد رشید مظاهری(۷ از ۱۰):,

کارلوس سانتوس(۷ از ۱۰): او هم به مانند بقیه مدافعان ذوب آهن کار سختی نداشت و بیشتر به نظر می رسید که در یک بازی تمرینی شرکت کرده است. این مسابقه فرصت خوبی برای سانتوس بود تا بعد از مدتها برای ذوب آهن گل بزند که البته او به هدفش نرسید و باید به فکر بازی های بعد باشد.

, کارلوس سانتوس(۷ از ۱۰):,

هادی محمدی (۸ از ۱۰): تبدیل به یکی از ارکان اصلی خط دفاعی ذوب آهن شده و جالب اینجاست که در مسابقه بعدی باید در مقابل حریفی مثل استقلال خوزستان به میدان برود که در دور رفت لیگ در مقابلش اخراج شده بود و حالا محمدی می تواند در این مسابقه به نوعی جبران مافات کند.

, هادی محمدی (۸ از ۱۰):,

پویا سیف پناهی(۸ از ۱۰): از زمانیکه به ترکیب اصلی ذوب آهن اضافه شده تیم گل محمدی هیچ باختی را تجربه نکرده و این شاید از پاقدم سیف پناهی باشد. خوبی این مدافع در جایی خلاصه می شود که توانایی بازی کردن در هر دو پست دفاع چپ و دفاع راست را دارد و همین مسئله یحیی را کنجکاو کرد تا جای سیف پناهی را چندین بار تغیر دهد.

, پویا سیف پناهی(۸ از ۱۰):,

صائب محبی(۷ از ۱۰): اولین باری بود که در ترکیب اصلی ذوب آهن به میدان رفت و نمایش تقریبا خوبی هم از خودش ارائه داد. او در صورتی که بتواند جایگاه خودش را در ترکیب تیم پیدا کند حرفهای زیادی برای گفتن خواهد داشت.

, صائب محبی(۷ از ۱۰):,

محسن مسلمان(۶ از ۱۰):ضعیف بودن پیام بیش از هر بازیکنی بر روی محسن مسلمان اثر گذاشته بود و او آنقدر بی خیال بازی می کرد که همه نگران مصدومیتش بودند. تنها مشکل بزرگ مسلمان اینجاست که اگر در مسابقه ای انگیزه نداشته باشد روز خوبی را پشت سر نخواهد گذاشت و بازی مقابل پیام هم یکی از این مسابقات بود.

, محسن مسلمان(۶ از ۱۰):,

اکبر ایمانی(۸ از ۱۰): بعد از مدتها سرانجام یکی از شوتهای اکبر ایمانی درست به همان جایی رفت که باید می رفت تا نام او هم به عنوان بازیکن گلزن ذوب آهن در این مسابقه به ثبت برسد. قبل از این هم بارها اشاره کردیم که یک هافبک دفاعی باید از شوتهای مناسبی هم برخوردار باشد که ایمانی کم کم همین نکته را هم مورد توجه قرار داده است.

, اکبر ایمانی(۸ از ۱۰):,

قاسم حدادی فر(۷ از ۱۰): همان حدادی فر همیشگی یعنی نه خیلی بد و نه خیلی عالی. حدادی فر در مقابل پیام چند شوت خوب هم زد که البته هیچکدام به ثمر ننشست ولی شاید بازی این هفته مقابل فولاد فرصت خوبی برای نشان دادن توانایی های بازیکنی مثل قاسم حدادی فر باشد.

, قاسم حدادی فر(۷ از ۱۰):,

مهرداد قنبری(۸ از ۱۰): از زمانیکه به یک خط جلوتر آمده بازی اش هم بیشتر به چشم می آید و حتی نزدیک بود که در یک صحنه زننده گلی زیبا برای ذوب آهن باشد که اینطور نشد. قنبری با این سبک بازی نشان می دهد که در فاز تهاجمی بسیار قدرتمند تر از سیستم دفاعی است.

, مهرداد قنبری(۸ از ۱۰):,

مهدی رجب زاده(۸ز ۱۰): اگر آن گل ساده را در دقایق پایانی نیمه اول نزده بود و پیام با نتیجه تساوی راهی رختکن شده بود شاید کار کمی مشکل می شد اما رجب زاده به نوعی قفل دروازه نماینده بوشهر را باز کرد تا ذوب آهن نیمه دوم را با خیال راحت تری شروع کند. جالبی کار رجب زاده هم این است که برایش فرقی نمی کند تیم حریف نامش چیست و بعد از گلزنی همان کارهایی را انجام می دهد که قبل از این هم انجام داده بود.

, مهدی رجب زاده(۸ز ۱۰):,

مصطفی شجاعی(۷از ۱۰): بعد از چند بازی نیمکت نشینی سرانجام این فرصت را پیدا کرد تا توانایی های خودش را نشان دهد اما چند موقعیت مناسب را هدر داد تا در نهایت گل محمدی باز هم حسن زاده را به خط حمله ذوب آهن بفرستد. شجاعی اگر می خواهد جایگاه ثابتی در ترکیب ذوب آهن پیدا کند باید از این فرصتهای بدست آمده بهتر استفاده کند.

, مصطفی شجاعی(۷از ۱۰):,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه