اخبار داغ

گلدون وبلاگی شنبه/

لقاح مصنوعی‌به سبک غربی/افسار کدخدا در دست اسرائیل

لقاح مصنوعی‌به سبک غربی/افسار کدخدا در دست اسرائیل
هرروز گلچینی از بهترین مطالب وبلاگ‌نویسان کشور را با عنوان «بهترین های وبلاگی» در معرض دید مخاطبان قرار می‌گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا سایت حرف تو، در نظر دارد به منظور گسترش دادن مطالب نخبگان وبلاگ نویس، از تمامی اصحاب رسانه خواهشمندیم در باز نشر این بسته ما را یاری نمانید.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, حرف تو، ,  منظور گسترش دادن مطالب نخبگان وبلاگ نویس، از تمامی اصحاب رسانه خواهشمندیم در باز نشر این بسته ما را یاری نمانید.,

لازم به ذکر است یقیناً مطالب بسیاری زیادی در فضای وبلاگی کشور وجود دارد که شایسته بهترینها هستند، لذا گلچین این مطالب به معنای نادیده گرفتن زحمات دیگر وبلاگ ها نمی‌باشد.

,

----------------------------------------------------------------------------------

,

* پشت پرده نظر سنجی ارتباط با آمریکا

, * پشت پرده نظر سنجی ارتباط با آمریکا, * پشت پرده نظر سنجی ارتباط با آمریکا,

وبلاگ " سلمان علی " نوشت:

آقای محمد باقر نوبخت، سخنگوی دولت چندی پیش اعلام کرد که نظرسنجی در خصوص سفر روحانی به مردم در دستور کار قرار گرفته است که این مسئله با توجه به اظهارات هفته پیش آقای روحانی کاملاً قابل پیش بینی بود، اگر چه این نظرسنجی به ظاهر در جهت تطابق با نظر مردم در یک کاغذ کادو پیچیده شده است، لیکن در این مطلب بدون هرگونه لفافه ای به بررسی چرایی و هدف این نظرسنجی خواهم پرداخت:

الف- در گام اول به این سوال که آیا برگزاری چنین نظرسنجی اصولاً فایده ای دارد؟ با ذکر چند مورد پاسخ خواهم گفت:

 

1- همانطوری که آرای انتخاباتی آقای روحانی با شعار محوریت دیپلماسی خارجی و با به چالش کشیدن دیپلماسی دولتهای نهم و دهم، تأکید بر مذاکره را نشان می دهد، بیش از نصف مردم به این شعار رأی داده اند، پس نظرسنجی در این خصوص به خصوص با توجه به این که هنوز چیزی از عمر دولت و نتایج مذاکره دیده نشده است، عملاً بی مورد به نظر می رسد.

2- نظرسنجی در خصوص مسئله ای که به وقوع پیوسته است هرگز نمی تواند آثار و تبعات آن را خنثی یا جبران نماید و تنها شاید دولت بتواند از آن برای سرکوب انتقادات استفاده نماید که این گزینه با شعارهای دولت مبنی بر پذیرش انتقادات کارشناسی در تضاد خواهد بود.

3- اصولاً نظرسنجی در خصوص مسائل مهم امنیتی در هیچ جای دنیا به عنوان یک راه منطقی و اصولی تلقی نشده است و هرگز از یک فرمانده جنگی یا دیپلمات کارکشته دیده نشده است که برای ارائه ی نقشه ی راه، به نظرسنجی عمومی روی آورده باشد.

 

ادامه مطلب

********************************************

رهبر انقـلاب و قضـاوت درباره دو سفـر

javanenghelabi - ahmadi nejad rohani

 وبــگاه " جــوان انقـلابی " نوشت:

 فکر می کنم برای روشن کردن افکار عمومی بد نیست در این روزها مقایسه ای بسیار کوتاه بین عبارات رهبری عزیزمان و دقت در فرمایشات ایشان پس از اولین سفر دو رییس جمهور ( روحـانی و احمــدی نژاد ) داشـته باشــیم. این دقـت نظــر می تواند برای اهـل بصیــرت راهگشـا باشـد.

موضع رهبری معظم انقلاب بعد از اولین سفر روحانی به نیویورک :«ما از تحرک دیپلماسی دولت حمایت می کنیم، …البته برخی از آنچه در سفر نیویورک پیش آمد به نظر ما بجا نبود؛ لکن ما به هیئت دیپلماسی ملت عزیزمان و دولت خدمتگزارمان خوش‌بین هستیم. …به مسوولین خودمان اعتماد داریم. از آنها می‌خواهیم که با دقت، با ملاحظه همه‌ی جوانب گامها را درست و محکم بردارند، منافع ملی را یک لحظه به فراموشی نسپرند.» ۱۳۹۲/۷/۱۳

موضع رهبری انقلاب بعد از اولین سفر احمدی نژاد به نیویورک :«بحمداللَّه در منبر سازمان ملل و در مقابل چشم سران کشورهای‌ جهان، رئیس جمهور محترم ما حرف دل ملت ایران را بیان کرد. استحکام و متانت و قوت بیان و قوت مواضع در آن تریبون جهانی‌، به نیابت از ملت ایران، در مقابل چشم همه ی‌ دنیا به دست آمد.»  ۱۳۸۴/۶/۲۹

 

********************************************

* افسار کدخدا دست اسرائیل است ....
 
مقتدر مظلوم - افسار کدخدا دست اسرائیل است . . .
 
وبلاگ " مقتدر مظلوم " نوشت :

آنهایی که دنبال مذاکره با کدخدا هستند باید این را بدانند که افسار آمریکا دست اسرائیل است ...

منطق این گونه افراد مانند این است که تا وقتی کد خدا را نبینند ؛ با بقیه حرف زدن فایده ندارد چون گوش شان به کدخداست و چیزی را قبول ندارند . . .

بدینوسیله کد خدای اصلی را به شما معرفی میکنم . . .

آمریکا که قبل از دیدار با نتانیاهو ادبیاتی به مانند فدایت شوم داشت ، بعد از دیدار با نتانیاهو (نخست وزیر رژیم صهیونیستی) ، ادبیات سخنانش به طور کامل از تمام زوایا تغییر کرد و در سخنانش گزینه نظامی را دو یا چند باره به زبان آورد.

امروز با رنگ باختن تمام لبخندهای اوباما به روحانی و جان کری به ظریف، آن هم تنها با دیداری کوتاه با نتانیاهو ، به نظر می رسد که افسار آمریکا دست اسرائیل است و از آنتبعیت می کند و اینک سوالی جدی ایجاد می شود: که نکند همان منطق که روحانی را پای مذکره با آمریکا رساند، اطرافیان او را به مذاکره با کدخدای اصلی هم وسوسه کند؟!!

 

در پاسخ به گزینه نظامی کدخدا و صهیونیست ها باید گفت:

من یک هدف دارم و شما تنها گلوله دارید . . .

دعا کنید بعد از تمام شدن گلوله هایتان زنده نباشم . . .

و این را بدانید پشت این نقاب فقط تکه ای استخوان و ماهیچه پنهان نشده . . .

در پشت این نقاب یک آرمان وجود دارد و آرمانها ضد گلوله هستند . . .

********************************************

 * چرا آمریکا به سوریه حمله نمیکند؟ (قسمت دوم) 
 
 
.

وبگاه " دنیای جنگ افزار " نوشت: 

در قسمت اول پیش زمینه های بروز جنگ بین آمریکا و سوریه مورد برسی قرار گرفت. چند روز پس اعلان جنگ آمریکا علیه سوریه کشورهای مختلف و حتی سردمداران آمریکا نظرات متفاوتی از خود نشان دادند. ابتدا به واکنش مسئولان رده بالای آمریکایی میپردازیم.

فرماندهان سابق ارتش آمریکا اعتقاد داشتند که این جنگ یک جنگ فرسایشی خواهد بود و از آنجایی که هنوز جنگ افغانستان که نزدیک به ۱۲ سال از آن میگذر تمام نشده و همچنین عوارض جنگ عراق که بیشتر از یک سال از اتمام آن نمیگذرد تمام نشده است، شروع یک جنگ جدید باعث سرخوردگی و ضعف ارتش ایالات متحده خواهد شد. “دونالد رامسفلد” وزیر جنگ سابق امریکا، به شبکه سی.ان.ان (CNN) گفت: «کاخ سفید هنوز حمله به سوریه را توجیه نکرده است.»

مسئولان اقتصادی آمریکا نیز مخالف جنگ جدید بودند.هزینه های سرسام آور جنگ افغانستان و جنگ تازه تمام شده عراق و جنگ کوتاه لیبی و همچنین کمبود بودجه میلیون ها دلاری که از بحران رکود مالی جهانی است بار سنگینی بر دوش اقتصاد آمریکا گذاشته فلذا این کشور توان پرداخت هزینه ای بیشتر را ندارد.

در ادامه به نظرات کشورهای غربی و متحد آمریکا میپردازیم:

 ادامه مطلب 

********************************************

 

* لقاح مصنوعی به سبک غربی

وبلاگ(حدیث منتظران قائم(عج)‌نوشت:

 به نظر شما چه رابطه ای بین اقناع در تبلیغات و کنترل فراگرد ارتباطی ( که شامل تمام اجزاء آن می گردد ) وجود دارد ؟

متاسفانه نکته ای که در این میان در بین رسانه های ما به خصوص رسانه مد نظر در این یادداشت یعنی صدا و سیما وجود دارد این است که هنوز نتوانسته اند بین دو اصل مهمِ جریان اطلاعاتی و کنترل اجزاء ارتباط رابطه منطقی برقرار کنند . نوربرت واینر که خود برای نخستین بار مفهوم سایبرنتیکس را مطرح کرد می گوید : ما تصمیم گرفته ایم کلیت مطالعات نظری کنترل و ارتباطات در ماشین و موجودات زنده را سایبرنتیکس بنامیم .

صدا وسیما به دلیل انحصاری که در این زمینه دارد بی شک در تیر رس اصلی انتقادات قرار دارد . صداوسیمایی که بر روی ثانیه ثانیه این شیوه های غربی تبلیغات حساب باز کرده است ! نمی دانم چرا همیشه فکر می کنیم که نمی شود یک شیوه تبلیغی منحصر به فرد که منطبق با فرهنگ ما باشد داشت ؟! مگر سبک تبلیغی ژاپن ، چین ، کره جنوبی کپی شده از فرهنگ و سیستم تبلیغی غربی هستند ؟ منظور اشتراک در هدف نیست بلکه اشتراک در مسیر پیمودن هدف است .

 

ادامه مطلب

********************************************

* تردید، رمز عبور اصلاح طلبان

 

وبلاگ(تنگه احد)‌نوشت:

اصلاحات را فقط نمی توان متهم اصلی درجه یک بی اعتماد سازی علیه جمهوری اسلامی دانست بلکه اساس تشکیل جبهه اصلاحات را می توان در تردید افکنی جستجو کرد . اصلاحات آن زمان توانست روی کار بیاید که بی اعتمادی را به واسطه تخلفات دولت هاشمی رفسنجانی در جامعه افزایش پیدا کرد اما این اصلاح طلبان مصداق آیه شریفه«چون به آنها گفته شود که در زمین ، فساد نکنید ، می گویند : ما تنها اصلاح می کنیم و بس! امّا بدانید که آنها تباهی آفرین اند و خود نمی داند» بوده و هرچندبا پروژه هایی هم چون قتل های زنجیره ای و کوه دانشگاه سعی داشتند جمهوری اسلامی را درگیر  مسئله بی اعتمادی نمایند اما با هوشیاری و بصیرت مردم که اوج فساد مدعیان اصلاحات را دیدند سال 84زمین گیر شدند .

ادامه مطلب

********************************************

 
* چرا لشگر خوبان دیده نمیشد؟!
 
وبلاگ(‌ابتدا)‌نوشت:
وقتی «نورالدین» گل کرد، یکی از همین موج‌ها راه افتاد و گمان می‌رفت که ساحل‌نشینانِ عافیت‌جوی توجیه‌تراش، خود را به این موج بسپارند و پیش بروند تا امروز شاهد غبارروبی از چهره‌ی ده‌ها نورالدین باشیم. در، اما همچنان بر همان پاشنه‌ی قبلی می‌چرخد... لشکر خوبان، که سال 1384 منتشر شد و در سال 1388 جایزه‌ی جشنواره‌ی کتاب ربع قرن دفاع مقدس را گرفت، در این سال‌ها منتظر بود تا در یک جریان طبیعی، دیده شود. اما چنین نشد و امروز به مدد اعتنای رهبر انقلاب، از غربت به در آمده است.

********************************************

* حصری که از اوجب واجبات است
 

این روزها فضای ملتهب برخی رسانه های جیره خوار استکبار و تابلو‌دار در عرصه اپوزیسیونی نظام‌جمهوری‌اسلامی، با همکاری پیاده‌ نظام‌های خود در داخل در جهت شکستن حصر سران فتنه در تلاطمی عجیب به اجرای راهبردهای متفاوت دست زده‌اند. این فضای به وجود آمده بعد از روی کار آمدن دولت یازدهم که شاید در بسیاری از فعالین فتنه آلود ایجاد شوق و امید برای آزادی زندانیان سیاسی حوادث 88 و رفع حصر سران فتنه شد، تولدی دوباره را تجربه کرد.هر چند که انتخابات 92 مهر ابطال بر همه یاوه‌گویی‌های سران فتنه زد و تاییدی بود بر محکومیت سران فتنه، ولی در کمال سودجویی و استفاده از ظرفیت به وجود آمده، زبان های آلوده به دشمنی با نظام و حامیان بی‌بصیر و بعضاً کینه‌توز سران فتنه، بر کوس آزادی آنها می کوبند، بی آنکه هزینه های ایجاد شده در سال 88 را به حساب خود نویسند یا درصدد جبران خسارات شوند و زبان عذرخواهی را پیشه کنند. بعد از آزاد‌سازی اخیر تعدادی از زندانیان سیاسی، این موج، قوت زیادی یافت تا با اهرم فشار جدید، در پی رسیدن به مقصود خود باشد.

ادامه مطلب

********************************************

 
* کانل بدشو میبندیم!
 
وبگاه (با حجاب)‌ نوشت:
mahvareh-1

********************************************

 
* ویژه نامه "پژواک اندوه " به مناسبت شهادت امام باقر(ع)
 

 

وبگاه(رهروان ولایت)‌نوشت:

انجمن رهروان ولایت ویژه نامه شهادت جانگداز امام محمد باقر علیه السلام را در فضای مجازی منتشر کرد

این ویژه‌نامه اینترنتی که در آستانه فرارسیدن هفتم ذی الحجه  ، سالروز شهادت مظلومانه حضرت امام محمد باقرعلیه السلام به همت کاربران انجمن رهروان ولایت تحت عنوان " پژواک اندوه " تهیه و انتشار یافته شامل موضوعات مختلفی از جمله: اشعار، متون ادبی ، پیامک های تسلیت ،مداحی و روضه خوانی، سخنرانی پیرامون شخصیت  پشوای پنجم شیعیان جهان ، نمایشنامه های رادیوئی ،‌ گالری تصاویر ویژه شهادت امام باقر علیه السلام ،چهل حدیث برگزیده ..... می باشد .

برای مطالعه مطالب جامع و کامل این ویژه نامه در انجمن رهروان ولایت   اینجا کلیک کنید.

ادامه مطلب

********************************************

,

, , ,

وبلاگ " سلمان علی " نوشت:

, سلمان علی ,

آقای محمد باقر نوبخت، سخنگوی دولت چندی پیش اعلام کرد که نظرسنجی در خصوص سفر روحانی به مردم در دستور کار قرار گرفته است که این مسئله با توجه به اظهارات هفته پیش آقای روحانی کاملاً قابل پیش بینی بود، اگر چه این نظرسنجی به ظاهر در جهت تطابق با نظر مردم در یک کاغذ کادو پیچیده شده است، لیکن در این مطلب بدون هرگونه لفافه ای به بررسی چرایی و هدف این نظرسنجی خواهم پرداخت:

,

الف- در گام اول به این سوال که آیا برگزاری چنین نظرسنجی اصولاً فایده ای دارد؟ با ذکر چند مورد پاسخ خواهم گفت:

,

 

,

1- همانطوری که آرای انتخاباتی آقای روحانی با شعار محوریت دیپلماسی خارجی و با به چالش کشیدن دیپلماسی دولتهای نهم و دهم، تأکید بر مذاکره را نشان می دهد، بیش از نصف مردم به این شعار رأی داده اند، پس نظرسنجی در این خصوص به خصوص با توجه به این که هنوز چیزی از عمر دولت و نتایج مذاکره دیده نشده است، عملاً بی مورد به نظر می رسد.

,

2- نظرسنجی در خصوص مسئله ای که به وقوع پیوسته است هرگز نمی تواند آثار و تبعات آن را خنثی یا جبران نماید و تنها شاید دولت بتواند از آن برای سرکوب انتقادات استفاده نماید که این گزینه با شعارهای دولت مبنی بر پذیرش انتقادات کارشناسی در تضاد خواهد بود.

,

3- اصولاً نظرسنجی در خصوص مسائل مهم امنیتی در هیچ جای دنیا به عنوان یک راه منطقی و اصولی تلقی نشده است و هرگز از یک فرمانده جنگی یا دیپلمات کارکشته دیده نشده است که برای ارائه ی نقشه ی راه، به نظرسنجی عمومی روی آورده باشد.

,

 

,

ادامه مطلب

, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب,

********************************************

, ********************************************,

رهبر انقـلاب و قضـاوت درباره دو سفـر

, رهبر انقـلاب و قضـاوت درباره دو سفـر, رهبر انقـلاب و قضـاوت درباره دو سفـر, رهبر انقـلاب و قضـاوت درباره دو سفـر,

javanenghelabi - ahmadi nejad rohani

, javanenghelabi - ahmadi nejad rohani, javanenghelabi - ahmadi nejad rohani,

 وبــگاه " جــوان انقـلابی " نوشت:

 فکر می کنم برای روشن کردن افکار عمومی بد نیست در این روزها مقایسه ای بسیار کوتاه بین عبارات رهبری عزیزمان و دقت در فرمایشات ایشان پس از اولین سفر دو رییس جمهور ( روحـانی و احمــدی نژاد ) داشـته باشــیم. این دقـت نظــر می تواند برای اهـل بصیــرت راهگشـا باشـد.

موضع رهبری معظم انقلاب بعد از اولین سفر روحانی به نیویورک :«ما از تحرک دیپلماسی دولت حمایت می کنیم، …البته برخی از آنچه در سفر نیویورک پیش آمد به نظر ما بجا نبود؛ لکن ما به هیئت دیپلماسی ملت عزیزمان و دولت خدمتگزارمان خوش‌بین هستیم. …به مسوولین خودمان اعتماد داریم. از آنها می‌خواهیم که با دقت، با ملاحظه همه‌ی جوانب گامها را درست و محکم بردارند، منافع ملی را یک لحظه به فراموشی نسپرند.» ۱۳۹۲/۷/۱۳

موضع رهبری انقلاب بعد از اولین سفر احمدی نژاد به نیویورک :«بحمداللَّه در منبر سازمان ملل و در مقابل چشم سران کشورهای‌ جهان، رئیس جمهور محترم ما حرف دل ملت ایران را بیان کرد. استحکام و متانت و قوت بیان و قوت مواضع در آن تریبون جهانی‌، به نیابت از ملت ایران، در مقابل چشم همه ی‌ دنیا به دست آمد.»  ۱۳۸۴/۶/۲۹

 

,

 وبــگاه " جــوان انقـلابی " نوشت:

, جــوان انقـلابی,

 فکر می کنم برای روشن کردن افکار عمومی بد نیست در این روزها مقایسه ای بسیار کوتاه بین عبارات رهبری عزیزمان و دقت در فرمایشات ایشان پس از اولین سفر دو رییس جمهور ( روحـانی و احمــدی نژاد ) داشـته باشــیم. این دقـت نظــر می تواند برای اهـل بصیــرت راهگشـا باشـد.

,

موضع رهبری معظم انقلاب بعد از اولین سفر روحانی به نیویورک :«ما از تحرک دیپلماسی دولت حمایت می کنیم، …البته برخی از آنچه در سفر نیویورک پیش آمد به نظر ما بجا نبود؛ لکن ما به هیئت دیپلماسی ملت عزیزمان و دولت خدمتگزارمان خوش‌بین هستیم. …به مسوولین خودمان اعتماد داریم. از آنها می‌خواهیم که با دقت، با ملاحظه همه‌ی جوانب گامها را درست و محکم بردارند، منافع ملی را یک لحظه به فراموشی نسپرند.» ۱۳۹۲/۷/۱۳

,

موضع رهبری انقلاب بعد از اولین سفر احمدی نژاد به نیویورک :«بحمداللَّه در منبر سازمان ملل و در مقابل چشم سران کشورهای‌ جهان، رئیس جمهور محترم ما حرف دل ملت ایران را بیان کرد. استحکام و متانت و قوت بیان و قوت مواضع در آن تریبون جهانی‌، به نیابت از ملت ایران، در مقابل چشم همه ی‌ دنیا به دست آمد.»  ۱۳۸۴/۶/۲۹

,

 

,

********************************************

, ********************************************,
* افسار کدخدا دست اسرائیل است ....
, * افسار کدخدا دست اسرائیل است ....,
 
,
مقتدر مظلوم - افسار کدخدا دست اسرائیل است . . .
, مقتدر مظلوم - افسار کدخدا دست اسرائیل است . . .,
 
,
وبلاگ " مقتدر مظلوم " نوشت :
, مقتدر مظلوم,

آنهایی که دنبال مذاکره با کدخدا هستند باید این را بدانند که افسار آمریکا دست اسرائیل است ...

منطق این گونه افراد مانند این است که تا وقتی کد خدا را نبینند ؛ با بقیه حرف زدن فایده ندارد چون گوش شان به کدخداست و چیزی را قبول ندارند . . .

بدینوسیله کد خدای اصلی را به شما معرفی میکنم . . .

آمریکا که قبل از دیدار با نتانیاهو ادبیاتی به مانند فدایت شوم داشت ، بعد از دیدار با نتانیاهو (نخست وزیر رژیم صهیونیستی) ، ادبیات سخنانش به طور کامل از تمام زوایا تغییر کرد و در سخنانش گزینه نظامی را دو یا چند باره به زبان آورد.

امروز با رنگ باختن تمام لبخندهای اوباما به روحانی و جان کری به ظریف، آن هم تنها با دیداری کوتاه با نتانیاهو ، به نظر می رسد که افسار آمریکا دست اسرائیل است و از آنتبعیت می کند و اینک سوالی جدی ایجاد می شود: که نکند همان منطق که روحانی را پای مذکره با آمریکا رساند، اطرافیان او را به مذاکره با کدخدای اصلی هم وسوسه کند؟!!

 

در پاسخ به گزینه نظامی کدخدا و صهیونیست ها باید گفت:

من یک هدف دارم و شما تنها گلوله دارید . . .

دعا کنید بعد از تمام شدن گلوله هایتان زنده نباشم . . .

و این را بدانید پشت این نقاب فقط تکه ای استخوان و ماهیچه پنهان نشده . . .

در پشت این نقاب یک آرمان وجود دارد و آرمانها ضد گلوله هستند . . .

,

آنهایی که دنبال مذاکره با کدخدا هستند باید این را بدانند که افسار آمریکا دست اسرائیل است ...

,

منطق این گونه افراد مانند این است که تا وقتی کد خدا را نبینند ؛ با بقیه حرف زدن فایده ندارد چون گوش شان به کدخداست و چیزی را قبول ندارند . . .

,

بدینوسیله کد خدای اصلی را به شما معرفی میکنم . . .

,

آمریکا که قبل از دیدار با نتانیاهو ادبیاتی به مانند فدایت شوم داشت ، بعد از دیدار با نتانیاهو (نخست وزیر رژیم صهیونیستی) ، ادبیات سخنانش به طور کامل از تمام زوایا تغییر کرد و در سخنانش گزینه نظامی را دو یا چند باره به زبان آورد.

,

امروز با رنگ باختن تمام لبخندهای اوباما به روحانی و جان کری به ظریف، آن هم تنها با دیداری کوتاه با نتانیاهو ، به نظر می رسد که افسار آمریکا دست اسرائیل است و از آنتبعیت می کند و اینک سوالی جدی ایجاد می شود: که نکند همان منطق که روحانی را پای مذکره با آمریکا رساند، اطرافیان او را به مذاکره با کدخدای اصلی هم وسوسه کند؟!!

,

 

در پاسخ به گزینه نظامی کدخدا و صهیونیست ها باید گفت:

من یک هدف دارم و شما تنها گلوله دارید . . .

دعا کنید بعد از تمام شدن گلوله هایتان زنده نباشم . . .

و این را بدانید پشت این نقاب فقط تکه ای استخوان و ماهیچه پنهان نشده . . .

در پشت این نقاب یک آرمان وجود دارد و آرمانها ضد گلوله هستند . . .

,

 

,
در پاسخ به گزینه نظامی کدخدا و صهیونیست ها باید گفت:

من یک هدف دارم و شما تنها گلوله دارید . . .

دعا کنید بعد از تمام شدن گلوله هایتان زنده نباشم . . .

و این را بدانید پشت این نقاب فقط تکه ای استخوان و ماهیچه پنهان نشده . . .

در پشت این نقاب یک آرمان وجود دارد و آرمانها ضد گلوله هستند . . .

,

من یک هدف دارم و شما تنها گلوله دارید . . .

,

دعا کنید بعد از تمام شدن گلوله هایتان زنده نباشم . . .

,

و این را بدانید پشت این نقاب فقط تکه ای استخوان و ماهیچه پنهان نشده . . .

,

در پشت این نقاب یک آرمان وجود دارد و آرمانها ضد گلوله هستند . . .

,

********************************************

, ********************************************,
 * چرا آمریکا به سوریه حمله نمیکند؟ (قسمت دوم) 
,  * چرا آمریکا به سوریه حمله نمیکند؟ (قسمت دوم) ,  * چرا آمریکا به سوریه حمله نمیکند؟ (قسمت دوم) ,
 
,
 
,
.
, ., .,

وبگاه " دنیای جنگ افزار " نوشت: 

در قسمت اول پیش زمینه های بروز جنگ بین آمریکا و سوریه مورد برسی قرار گرفت. چند روز پس اعلان جنگ آمریکا علیه سوریه کشورهای مختلف و حتی سردمداران آمریکا نظرات متفاوتی از خود نشان دادند. ابتدا به واکنش مسئولان رده بالای آمریکایی میپردازیم.

فرماندهان سابق ارتش آمریکا اعتقاد داشتند که این جنگ یک جنگ فرسایشی خواهد بود و از آنجایی که هنوز جنگ افغانستان که نزدیک به ۱۲ سال از آن میگذر تمام نشده و همچنین عوارض جنگ عراق که بیشتر از یک سال از اتمام آن نمیگذرد تمام نشده است، شروع یک جنگ جدید باعث سرخوردگی و ضعف ارتش ایالات متحده خواهد شد. “دونالد رامسفلد” وزیر جنگ سابق امریکا، به شبکه سی.ان.ان (CNN) گفت: «کاخ سفید هنوز حمله به سوریه را توجیه نکرده است.»

مسئولان اقتصادی آمریکا نیز مخالف جنگ جدید بودند.هزینه های سرسام آور جنگ افغانستان و جنگ تازه تمام شده عراق و جنگ کوتاه لیبی و همچنین کمبود بودجه میلیون ها دلاری که از بحران رکود مالی جهانی است بار سنگینی بر دوش اقتصاد آمریکا گذاشته فلذا این کشور توان پرداخت هزینه ای بیشتر را ندارد.

در ادامه به نظرات کشورهای غربی و متحد آمریکا میپردازیم:

,

وبگاه " دنیای جنگ افزار " نوشت: 

,

وبگاه " دنیای جنگ افزار " نوشت: 

, دنیای جنگ افزار,

در قسمت اول پیش زمینه های بروز جنگ بین آمریکا و سوریه مورد برسی قرار گرفت. چند روز پس اعلان جنگ آمریکا علیه سوریه کشورهای مختلف و حتی سردمداران آمریکا نظرات متفاوتی از خود نشان دادند. ابتدا به واکنش مسئولان رده بالای آمریکایی میپردازیم.

,

فرماندهان سابق ارتش آمریکا اعتقاد داشتند که این جنگ یک جنگ فرسایشی خواهد بود و از آنجایی که هنوز جنگ افغانستان که نزدیک به ۱۲ سال از آن میگذر تمام نشده و همچنین عوارض جنگ عراق که بیشتر از یک سال از اتمام آن نمیگذرد تمام نشده است، شروع یک جنگ جدید باعث سرخوردگی و ضعف ارتش ایالات متحده خواهد شد. “دونالد رامسفلد” وزیر جنگ سابق امریکا، به شبکه سی.ان.ان (CNN) گفت: «کاخ سفید هنوز حمله به سوریه را توجیه نکرده است.»

,

مسئولان اقتصادی آمریکا نیز مخالف جنگ جدید بودند.هزینه های سرسام آور جنگ افغانستان و جنگ تازه تمام شده عراق و جنگ کوتاه لیبی و همچنین کمبود بودجه میلیون ها دلاری که از بحران رکود مالی جهانی است بار سنگینی بر دوش اقتصاد آمریکا گذاشته فلذا این کشور توان پرداخت هزینه ای بیشتر را ندارد.

,

در ادامه به نظرات کشورهای غربی و متحد آمریکا میپردازیم:

,

 ادامه مطلب 

,  ,  ,  , ادامه مطلب , ادامه مطلب , ادامه مطلب , ادامه مطلب ,

********************************************

, ********************************************,
 
,

* لقاح مصنوعی به سبک غربی

, * لقاح مصنوعی به سبک غربی, * لقاح مصنوعی به سبک غربی, * لقاح مصنوعی به سبک غربی,

, ,

وبلاگ(حدیث منتظران قائم(عج)‌نوشت:

, (حدیث منتظران قائم(عج,

 به نظر شما چه رابطه ای بین اقناع در تبلیغات و کنترل فراگرد ارتباطی ( که شامل تمام اجزاء آن می گردد ) وجود دارد ؟

,

متاسفانه نکته ای که در این میان در بین رسانه های ما به خصوص رسانه مد نظر در این یادداشت یعنی صدا و سیما وجود دارد این است که هنوز نتوانسته اند بین دو اصل مهمِ جریان اطلاعاتی و کنترل اجزاء ارتباط رابطه منطقی برقرار کنند . نوربرت واینر که خود برای نخستین بار مفهوم سایبرنتیکس را مطرح کرد می گوید : ما تصمیم گرفته ایم کلیت مطالعات نظری کنترل و ارتباطات در ماشین و موجودات زنده را سایبرنتیکس بنامیم .

,

صدا وسیما به دلیل انحصاری که در این زمینه دارد بی شک در تیر رس اصلی انتقادات قرار دارد . صداوسیمایی که بر روی ثانیه ثانیه این شیوه های غربی تبلیغات حساب باز کرده است ! نمی دانم چرا همیشه فکر می کنیم که نمی شود یک شیوه تبلیغی منحصر به فرد که منطبق با فرهنگ ما باشد داشت ؟! مگر سبک تبلیغی ژاپن ، چین ، کره جنوبی کپی شده از فرهنگ و سیستم تبلیغی غربی هستند ؟ منظور اشتراک در هدف نیست بلکه اشتراک در مسیر پیمودن هدف است .

,

 

,

ادامه مطلب

, ادامه مطلب, ادامه مطلب,

********************************************

, ********************************************,

* تردید، رمز عبور اصلاح طلبان

, * تردید، رمز عبور اصلاح طلبان, * تردید، رمز عبور اصلاح طلبان,

, , ,

 

,

وبلاگ(تنگه احد)‌نوشت:

, تنگه احد,

اصلاحات را فقط نمی توان متهم اصلی درجه یک بی اعتماد سازی علیه جمهوری اسلامی دانست بلکه اساس تشکیل جبهه اصلاحات را می توان در تردید افکنی جستجو کرد . اصلاحات آن زمان توانست روی کار بیاید که بی اعتمادی را به واسطه تخلفات دولت هاشمی رفسنجانی در جامعه افزایش پیدا کرد اما این اصلاح طلبان مصداق آیه شریفه«چون به آنها گفته شود که در زمین ، فساد نکنید ، می گویند : ما تنها اصلاح می کنیم و بس! امّا بدانید که آنها تباهی آفرین اند و خود نمی داند» بوده و هرچندبا پروژه هایی هم چون قتل های زنجیره ای و کوه دانشگاه سعی داشتند جمهوری اسلامی را درگیر  مسئله بی اعتمادی نمایند اما با هوشیاری و بصیرت مردم که اوج فساد مدعیان اصلاحات را دیدند سال 84زمین گیر شدند .

, ا,

ادامه مطلب

, ادامه مطلب, ادامه مطلب,

********************************************

 
,

********************************************

, ********************************************,
 
,
* چرا لشگر خوبان دیده نمیشد؟!
, * چرا لشگر خوبان دیده نمیشد؟!, * چرا لشگر خوبان دیده نمیشد؟!,
, , ,
 
,
وبلاگ(‌ابتدا)‌نوشت:
, (‌ابتدا,
وقتی «نورالدین» گل کرد، یکی از همین موج‌ها راه افتاد و گمان می‌رفت که ساحل‌نشینانِ عافیت‌جوی توجیه‌تراش، خود را به این موج بسپارند و پیش بروند تا امروز شاهد غبارروبی از چهره‌ی ده‌ها نورالدین باشیم. در، اما همچنان بر همان پاشنه‌ی قبلی می‌چرخد... لشکر خوبان، که سال 1384 منتشر شد و در سال 1388 جایزه‌ی جشنواره‌ی کتاب ربع قرن دفاع مقدس را گرفت، در این سال‌ها منتظر بود تا در یک جریان طبیعی، دیده شود. اما چنین نشد و امروز به مدد اعتنای رهبر انقلاب، از غربت به در آمده است.
, , ادامه مطلب, ادامه مطلب,

********************************************

, ********************************************,
* حصری که از اوجب واجبات است
, * حصری که از اوجب واجبات است, * حصری که از اوجب واجبات است,
 

این روزها فضای ملتهب برخی رسانه های جیره خوار استکبار و تابلو‌دار در عرصه اپوزیسیونی نظام‌جمهوری‌اسلامی، با همکاری پیاده‌ نظام‌های خود در داخل در جهت شکستن حصر سران فتنه در تلاطمی عجیب به اجرای راهبردهای متفاوت دست زده‌اند. این فضای به وجود آمده بعد از روی کار آمدن دولت یازدهم که شاید در بسیاری از فعالین فتنه آلود ایجاد شوق و امید برای آزادی زندانیان سیاسی حوادث 88 و رفع حصر سران فتنه شد، تولدی دوباره را تجربه کرد.هر چند که انتخابات 92 مهر ابطال بر همه یاوه‌گویی‌های سران فتنه زد و تاییدی بود بر محکومیت سران فتنه، ولی در کمال سودجویی و استفاده از ظرفیت به وجود آمده، زبان های آلوده به دشمنی با نظام و حامیان بی‌بصیر و بعضاً کینه‌توز سران فتنه، بر کوس آزادی آنها می کوبند، بی آنکه هزینه های ایجاد شده در سال 88 را به حساب خود نویسند یا درصدد جبران خسارات شوند و زبان عذرخواهی را پیشه کنند. بعد از آزاد‌سازی اخیر تعدادی از زندانیان سیاسی، این موج، قوت زیادی یافت تا با اهرم فشار جدید، در پی رسیدن به مقصود خود باشد.

ادامه مطلب

,
, , ,
 
, , (‌آرمانگرایی دانشجویی,

این روزها فضای ملتهب برخی رسانه های جیره خوار استکبار و تابلو‌دار در عرصه اپوزیسیونی نظام‌جمهوری‌اسلامی، با همکاری پیاده‌ نظام‌های خود در داخل در جهت شکستن حصر سران فتنه در تلاطمی عجیب به اجرای راهبردهای متفاوت دست زده‌اند. این فضای به وجود آمده بعد از روی کار آمدن دولت یازدهم که شاید در بسیاری از فعالین فتنه آلود ایجاد شوق و امید برای آزادی زندانیان سیاسی حوادث 88 و رفع حصر سران فتنه شد، تولدی دوباره را تجربه کرد.هر چند که انتخابات 92 مهر ابطال بر همه یاوه‌گویی‌های سران فتنه زد و تاییدی بود بر محکومیت سران فتنه، ولی در کمال سودجویی و استفاده از ظرفیت به وجود آمده، زبان های آلوده به دشمنی با نظام و حامیان بی‌بصیر و بعضاً کینه‌توز سران فتنه، بر کوس آزادی آنها می کوبند، بی آنکه هزینه های ایجاد شده در سال 88 را به حساب خود نویسند یا درصدد جبران خسارات شوند و زبان عذرخواهی را پیشه کنند. بعد از آزاد‌سازی اخیر تعدادی از زندانیان سیاسی، این موج، قوت زیادی یافت تا با اهرم فشار جدید، در پی رسیدن به مقصود خود باشد.

ادامه مطلب

,

این روزها فضای ملتهب برخی رسانه های جیره خوار استکبار و تابلو‌دار در عرصه اپوزیسیونی نظام‌جمهوری‌اسلامی، با همکاری پیاده‌ نظام‌های خود در داخل در جهت شکستن حصر سران فتنه در تلاطمی عجیب به اجرای راهبردهای متفاوت دست زده‌اند. این فضای به وجود آمده بعد از روی کار آمدن دولت یازدهم که شاید در بسیاری از فعالین فتنه آلود ایجاد شوق و امید برای آزادی زندانیان سیاسی حوادث 88 و رفع حصر سران فتنه شد، تولدی دوباره را تجربه کرد.هر چند که انتخابات 92 مهر ابطال بر همه یاوه‌گویی‌های سران فتنه زد و تاییدی بود بر محکومیت سران فتنه، ولی در کمال سودجویی و استفاده از ظرفیت به وجود آمده، زبان های آلوده به دشمنی با نظام و حامیان بی‌بصیر و بعضاً کینه‌توز سران فتنه، بر کوس آزادی آنها می کوبند، بی آنکه هزینه های ایجاد شده در سال 88 را به حساب خود نویسند یا درصدد جبران خسارات شوند و زبان عذرخواهی را پیشه کنند. بعد از آزاد‌سازی اخیر تعدادی از زندانیان سیاسی، این موج، قوت زیادی یافت تا با اهرم فشار جدید، در پی رسیدن به مقصود خود باشد.

,

ادامه مطلب

, ادامه مطلب, ادامه مطلب,

********************************************

, ********************************************,
 
,
* کانل بدشو میبندیم!
, * کانل بدشو میبندیم!, * کانل بدشو میبندیم!, * کانل بدشو میبندیم!,
 
,
وبگاه (با حجاب)‌ نوشت:
, با حجاب,
mahvareh-1
, mahvareh-1, mahvareh-1, , ادامه مطلب, ادامه مطلب,

********************************************

, ********************************************,
 
,
* ویژه نامه "پژواک اندوه " به مناسبت شهادت امام باقر(ع)
, * ویژه نامه "پژواک اندوه " به مناسبت شهادت امام باقر(ع),
 
,

 

وبگاه(رهروان ولایت)‌نوشت:

انجمن رهروان ولایت ویژه نامه شهادت جانگداز امام محمد باقر علیه السلام را در فضای مجازی منتشر کرد

این ویژه‌نامه اینترنتی که در آستانه فرارسیدن هفتم ذی الحجه  ، سالروز شهادت مظلومانه حضرت امام محمد باقرعلیه السلام به همت کاربران انجمن رهروان ولایت تحت عنوان " پژواک اندوه " تهیه و انتشار یافته شامل موضوعات مختلفی از جمله: اشعار، متون ادبی ، پیامک های تسلیت ،مداحی و روضه خوانی، سخنرانی پیرامون شخصیت  پشوای پنجم شیعیان جهان ، نمایشنامه های رادیوئی ،‌ گالری تصاویر ویژه شهادت امام باقر علیه السلام ،چهل حدیث برگزیده ..... می باشد .

برای مطالعه مطالب جامع و کامل این ویژه نامه در انجمن رهروان ولایت   اینجا کلیک کنید.

ادامه مطلب

********************************************

,

 

, , ,

وبگاه(رهروان ولایت)‌نوشت:

, رهروان ولایت,

انجمن رهروان ولایت ویژه نامه شهادت جانگداز امام محمد باقر علیه السلام را در فضای مجازی منتشر کرد

,

این ویژه‌نامه اینترنتی که در آستانه فرارسیدن هفتم ذی الحجه  ، سالروز شهادت مظلومانه حضرت امام محمد باقرعلیه السلام به همت کاربران انجمن رهروان ولایت تحت عنوان " پژواک اندوه " تهیه و انتشار یافته شامل موضوعات مختلفی از جمله: اشعار، متون ادبی ، پیامک های تسلیت ،مداحی و روضه خوانی، سخنرانی پیرامون شخصیت  پشوای پنجم شیعیان جهان ، نمایشنامه های رادیوئی ،‌ گالری تصاویر ویژه شهادت امام باقر علیه السلام ،چهل حدیث برگزیده ..... می باشد .

,

برای مطالعه مطالب جامع و کامل این ویژه نامه در انجمن رهروان ولایت   اینجا کلیک کنید.

ادامه مطلب

********************************************

,

برای مطالعه مطالب جامع و کامل این ویژه نامه در انجمن رهروان ولایت   اینجا کلیک کنید.

ادامه مطلب

********************************************

,

برای مطالعه مطالب جامع و کامل این ویژه نامه در انجمن رهروان ولایت   اینجا کلیک کنید.

,  اینجا,

ادامه مطلب

, ادامه مطلب, ادامه مطلب,

********************************************

, ********************************************,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه