اخبار داغ

تیموریان با پدیده داخلی بست؟

تیموریان با پدیده داخلی بست؟
به نظر می‌رسد آندرانیک تیموریان در یک قدمی حضور در پدیده خراسان قرار دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی داناپس از اختلاف نظرهایی که میان آندرانیک تیموریان و باشگاه استقلال در چند وقت اخیر رخ داده به نظر می‌رسد روزهای آخر همکاری این دو را شاهد باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

از مشهد خبر می‌رسد که آندرانیک تیموریان در یک قدمی حضور در پدیده خراسان است صحبت از امضای قرارداد داخلی میان طرفین به گوش می‌رسد.

,

تیموریان پس از دربی 79 در جمع خبرنگاران اعلام کرد که اگر باشگاه استقلال پولش را ندهد از این تیم جدا می‌شود و حالا به نظر می‌رسد برای نیم فصل حضور در پدیده مبلغ بالغی بر 500 میلیون تومان دریافت خواهد کرد.

,

هر چند که روز گذشته مصاحبه‌ای از تیموریان نقل شد مبنی بر اینکه ناراحتی او از استقلال به خاطر مسائل مالی نیست و به خاطر بحث رفتاری گلایه دارد اما هر چه هست به نظر این روزها رابطه تیموریان با استقلال خیلی هم خوب نیست.

,

در همین رابطه سیدهاشم حسینی سرپرست پدیده خراسان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس گفت: با تیموریان صحبت‌هایی انجام داده‌ایم اما هنوز قراردادی امضا نشده است و همه چیز امروز مشخص خواهد شد.

,

وی ادامه داد: ما شدیدا به دنبال حضور تیموریان در پدیده هستیم و او هم به آمدن به پدیده و زندگی در مشهد ابراز علاقه کرده چرا که سابقه بازی در ابومسلم را دارد و خودش هم گفته که به زندگی در مشهد علاقمند است.

,

سرپرست پدیده در باره اینکه گفته می‌شود تیموریان شب گذشته با باشگاه پدیده قرارداد داخلی بسته تصریح کرد: شاید دیشب تیموریان به دفتر مرکزی ما در تهران رفته باشد اما خود من آخرین باری که آندو را دیدم از تلویزیون و در دربی بود!

,

انتهای پیام/ی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه