اخبار داغ
  1. زمینه های همکاری دوجانبه تهران و واسط با کارشناسی دو جانبه بررسی و تدوین شود
  2. برنامه‌های دهه کرامت با یک روز تأخیر آغاز می‌شود/ عناوین روزهای دهه کرامت اعلام شد
  3. گفتگوی تلفنی عراقچی با همتای سعودی درباره تحولات منطقه
  4. نیمی از پرداخت‌های فیش‌های برق مصرفی کجا هزینه می‌شود؟
  5. حباب خودروهای دست‌دوم خارجی/ دلایل اجباری شدن قیمت‌گذاری خودروهای وارداتی
  6. ایران بستر خوبی برای سرمایه‌گذاران، تاجران و گردشگران است
  7. رسولی: سرباز دوومیدانی شده‌ام؛ برای دست‌گرمی به جام امام رضا (ع) آمدم!
  8. سریال آبان و ترویج زیرپوستی آسیب های اجتماعی/ نهادهای نظارتی نسبت به قصه و محتوا بی توجهند
  9. آنچه در مسقط می گذرد مورد علاقه صهیونیست ها نیست/ تلاش برای روایت غیرواقعی از حادثه بندر شهید رجایی هستند
  10. سم پاشی رسانه های صهیونیستی در جریان بندر «شهید رجایی» به ضرر غرب خواهد بود
  11. خرسندی صهیونیست ها از حادثه بندر «شهید رجایی»/ لاشخورها به دنبال چه می گردند!
  12. طرح صلح ترامپ در بن‌بست اوکراین؛ از وعده تا واقعیت
  13. آمدم تا از نزدیک حادثه بندر شهید رجایی را بررسی کنیم
  14. تجاوز جنایتکاران از زیاده طلبی است که دارند
  15. حذف یارانه؛ پرسش‌هایی که بدون پاسخ مانده/ پیش از حذف یارانه، دهک‌بندی را اصلاح کنید
  16. تحلیل آخرین وضعیت شاخص‌های تورم در گزارش فروردین مرکز آمار
  17. سکوت سکاندار فرهنگی دولت در برابر حواشی یک جشنواره/ در ماجرای بوشهر باید یقه چه کسی را گرفت؟
  18. وزیر ارشاد نباید از جشنواره ای که توانایی کنترل حواشی آن را ندارد حمایت کند
  19. ملت ایران مذاکره در سایه تهدید را نمی پذیرد/ مذاکره کنندگان کشورمان به دنبال توافقی به نفع ملت هستند
  20. ترامپ و موقعیت استراتژیک مذاکره با ایران!/ چرا گفتگوهای ایران و آمریکا برای ایالات متحده اهمیت دارد؟

کارشناس رسانه:

فردگرایی یکی از آسیب‌های روانی عصر فناوری اطلاعات است/ بازی‌های رایانه‌ای؛ سرگرمی پر طرفدار نوجوانان در دوران کرونا

فردگرایی یکی از آسیب‌های روانی عصر فناوری اطلاعات است/ بازی‌های رایانه‌ای؛ سرگرمی پر طرفدار نوجوانان در دوران کرونا
فاطمه گنجی با بیان اینکه فردگرایی یکی از آسیب‌های روانی عصر فناوری اطلاعات است، گفت: این آسیبی است که همه اقشار جامعه را درگیر کرده است و اگر استفاده ابزارهای هوشمند، هدفمند نباشد به یک بحران در کشور تبدیل می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کارشناس رسانه در گفت‌وگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: امروزه بازی‌های رایانه‌ای نه تنها ابزاری برای گذراندن اوقات فراغت و تفریح شده اند، بلکه بزرگترین صنایع فناوری ارتباطات و اطلاعات هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
فاطمه گنجی این نوع بازی‌ها را محبوب ترین سرگرمی بین نوجوانان عنوان کرد و ادامه داد: این خود می تواند تهدیدی جدی برای سلامت روح، روان و جسم آنها به شمار رود.
,
وی افزود: این نوع بازی‌ها به مرور زمان فردگرایی را در بین این نسل افزایش داده، در صورتی که انسان موجودی اجتماعی است که به صورت طبیعی با افراد و مجموعه‌های گوناگونی ارتباط دارد.
,
این کارشناس تصریح کرد: والدینی به مرکز مشاوره مراجعه کردند و از اینکه فرزندانشان گوشه‌گیر و کم حرف شده اند گلایه داشتند، وقتی موضوع را ریشه یابی کردیم، متوجه شدیم بازی های رایانه ای تنها سرگرمی این نوجوانان بوده است.
,
گنچی ادامه داد: کرونا، بازی های رایانه ای را به یک سرگرمی پرطرفدارِ نسل نوجوان تبدیل کرد، اما خانواده ها باید زمانی را به گفتگو و تعامل با یکدیگر اختصاص دهند.
,
وی افزود: امروز نوجوانان تجربه بازی های گروهی را ندارند و در آینده وقتی وارد بازار کار می شوند، نمی توانند با همکار خود تعامل داشته باشند زیرا این فردگرایی از نوجوانی در این فرد نهادینه شده است.
,
این کارشناس در خاتمه با بیان اینکه فردگرایی یکی از آسیب های روانی عصر فناوری اطلاعات است، خاطرنشان کرد: این آسیب همه اقشار جامعه را درگیر کرده است و اگر استفاده ابزارهای هوشمند، هدفمند نباشد به یک بحران در کشور تبدیل می شود.
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه