اخبار داغ

قتل پسر عمو بخاطر اختلاف بر سر ارث در محلات

قتل پسر عمو بخاطر اختلاف بر سر ارث در محلات
فرماندهی انتظامی شهرستان محلات از وقوع قتل بر اثر اختلاف خانوادگی و دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح محلات، فرامرز گودرزی،فرمانده انتظامی شهرستان محلات گفت: مقارن با عصر روز گذشته و در پی اعلام گزارش زاع منجر به جرح یکی از شهروندان به فوریت های پلیسی 110، ماموران پاسگاه باقرآباد محلات به محل نزاع در روستای بزیجان محله دربند اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح محلات, صبح محلات, صبح محلات,

وی افزود: ماموران پس از مراجعه به محل و بررسی اظهارات اهالی متوجه شدند فردی 34 ساله به همراه برادرش با  یک قبضه چاقو بر سر زمین کشاورزی مقتول مراجعه و با مقتول و برادرش درگیر می‌شوند که متاسفانه بر اثر همین درگیری جوان 36 ساله با هویت علی اصغر  محمدامینی بدلیل اصابت چاقو به ناحیه کمر مجروح و برادر وی نیز با ضربات چوب مصدوم می گردد که بلافاصله قاتل و برادرش با حضور مردم از محل متواری میشوند و مصدوم که بلافاصله به اورژانس منتقل شده بود، متاسفانه بر اثر شدت خونریزی فوت می‌کند.

,

گودرزی خاطر نشان کرد: پس از این حادثه و شناسایی هویت متهمان، ماموران پلیس آگاهی با راهنمایی‌های مقام قضایی، اقدامات پلیسی خود را آغاز و تمامی محل‌های اختفاء متهمین را زیر نظر گرفته تا اینکه حدود یک ساعت پس وقوع قتل، متهمان در زمین‌های کشاورزی اطراف شهر دستگیر شدند.

,

فرمانده انتظامی شهرستان محلات تصریح کرد: با دستگیری و انتقال متهمان به پلیس آگاهی بلافاصله مقام قضایی نیز حاضر و یکی از متهمان در مقابل ارائه ادله و مستندات، به قتل پسر عموی خود  اعتراف کرد.
وی گفت: طی بررسی های بعمل آمده علت درگیری بر سر ارث و میراث و اختلافات خانوادگی بوده است و قاتل پس از تشکیل پرونده با دستور مقام قضایی روانه زندان شده است.

,
,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه