اخبار داغ

اقتصاد مقاومتی راه حل پازل مذاکرات است

اقتصاد مقاومتی راه حل پازل مذاکرات است
امام جمعه تفرش: کشور ایران برای برون رفت از تحریم راهکار اقتصاد مقاومتی را دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانابه نقل از  ندای تفرش ، " حجت الاسلام محمد مومنی " امام جمعه تفرش با اشاره به روند مذاکرات ایران 1+5 گفت : از روند مذاکرات به نظر می آید.
که آمریکا به دنبال بهانه و فرصتی می گردد تا تنها مشکلات خودرا حل کند . 

, شبکه اطلاع رسانی دانا, ندای تفرش,
,

وی افزود : همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند با موافقت نکردن آمریکا و به نتیجه نرسیدن مذاکرات ضرری نمی کنیم ، بلکه تمام ضرر آن متوجه آمریکا و صهیونیست ها است .
امام جمعه تفرش ادامه داد :کشور ایران برای برون رفت از تحریم راهکار اقتصاد مقاومتی را دارد ولی آمریکا راه حلی برای برون رفت از این وضعیت به وجود آمده را ندارد اگر مقاومت کنیم در ابتدا ممکن است با مشکلاتی روبرو شویم ولی در نهایت این اقتصاد مقاومتی کشور را به اوج عزت و کرامت و پیشرفت خواهند رساند .
" حجت الاسلام مومنی " بیان داشت : ما نمونه تحریم ها را در جنگ آزمودیم و در آن زمان کشور را محاصره ی اقتصادی و نظامی  نمودند ولی ما توانستیم به انواع و اقسام پیشرفتها نائل شویم .تولید موشک به برکت همین محاصره ها بود که خود آمریکاییها اذعان داشتند که از شلیک این موشکها بسیار نگران هستند وایران می تواند هر نقطه یا هر هدفی از اسراییل را که بخواهد مورد هدف قرار داده و منحدم کند .
وی گفت : اگر کشوری ژاپن امروز به پیشرفتهای اقتصادی زیادی دست دیافته است به خاطر این بود که رییس جمهور ژاپن زمانی تصمیم می گیرد که همه دروازه های کشور را ببندد و دستور می دهد که هر چه که مورد نیاز است باید در داخل کشور تولید شده و کشور روی پای خودش بایستد و همین تصمیم قاطع پیشرفتهای امروز ژاپن را به ارمغان آورد .
نماینده ولی فقیه در تفرش با اشاره به صداقت ایران در مذاکره و دورویی طرف مقابل گفت : فعالیتهای تیم مذاکره کننده ایرانی چیزی جز منطق ، دلسوزی نبوده ولی از طرف مقابل چیزی جز غیر منطقی و بیان سخنان متفاوت ندیدیم .ما در این مذاکرات حرف خود را به گوش جهانیان رساندیم و در اینجا آمریکا بازنده و ضرر کننده این مذاکرات شد .
" حجت الاسلام مومنی " افزود : آمریکایی ها در سخنانشان گفته اند که ایران باید اعتماد جامعه جهانی را به دست آورد . اما آمریکایی ها باید بدانند معتمدین و نمایندگان بیش از 100کشور به ایران آمده و آنها به ایران اعتماد دارند ؛ولی اگر منظورشان کسب اعتماد آمریکا است ، باید بدانند که ایران نیازمند اعتماد آمریکا نبوده و نخواهد بود .

,
,
,
,
,
,

وی تصریح کرد: اگر تامین امنیت اسراییل مد نظر طرف مقابل است ، باید بدانند چه توافق صورت بگیرد یا نگیرد چون رژِیم صهیونیستی نامشروع است مطمئن باید باشند که این رژِیم روزه به روز زوال پذیر تر خواهد شد .

امام جمعه تفرش یاد آور شد: به هر حال ما در مذاکرات اگر طرف مقابل تصمیم منطقی داشته باشد می پذیریم اما در برابر زیاده خواهی های آمریکا و اسراییل خواهیم ایستاد و هیچ باکی نداریم و چیزی را هم ا زدست نخواهیم داد .

,
,
,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه