اخبار داغ

امام جمعه صوفیان:

مسئولان مشکل مسکن مهرصوفیان را سریع ترحل کنند

مسئولان مشکل مسکن مهرصوفیان را سریع ترحل کنند
امام جمعه صوفیان با اشاره به مشکل مسکن مهر این شهر گفت:مسئولین ذیربط هرچه سریع تر مشکل آورگی مردم را رفع کرده و تدابیر لازم را برای رفع این مشکل بیندیشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از شبسترنیوز حجت الاسلام مردانی پور درنماز جمعه این هفته صوفیان که در محل مسجد گلزار این شهر برگزار شد با اشاره به فرارسیدن سالروز ۱۶ آذر روز دانشجو گفت: پیشرفت های علمی در نظام جمهوری اسلامی  را مرهون خون شهدای دانشجو هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا،, شبسترنیوز,

مردانی پور در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به مشکل مسکن مهر صوفیان افزود: در سال ۸۶ کلنگ این واحد ها زده شده ولی بعد از گذشت ۷ سال از تحویل این واحد ها که خبری نیست ، وجه بیشتر از مردم بی گناه دریافت کرده و دلیلش را افزایش تورم اعلام می کنند و من در تریبون نماز جمعه اعلام می کنم که مسئولین ذیربط هرچه سریع تر مشکل آورگی مردم را رفع کرده و تدابیر لازم را برای رفع این مشکل بیندیشند.

,

خطیب جمعه صوفیان با اشاره  به  ۱۹آذر سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی ، تاسیس این نهاد انقلابی را در کنار دیگر نهاد های انقلابی مهم دانست.

,

مردانی پور با اشاره به تحولات  بین الملی ، تحولات مصر و تبرئه ی حسنی مبارک را امری تکان دهنده خوانده  و گفت: چگونه کسی که به کشتار مردم  در مصر پرداخته  و برای نگه داشتن قدرت هر کاری کرده امروز می بینیم در دادگاه عالی مصر تبرئه شده است.

,

وی در ادامه  تلاشهای نیرو های مردمی عراق در کنار آن سپاه قدس ایران را در مقابله با حملات داعشی ها را ستودنی عنوان کرد.

,

امام جمعه صوفیان در پایان با اشاره به  افزایش ۳۰ درصدی قیمت نان گفت: این افزایش  به دنبال سایر افزایش ها که در طول ۳۰ ماه گذشته بوده انجام یافته است .

,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه